What's new

Naturbilleder ?

2lsjih2.jpg

:)
 

Easygrowing

Active member
Veteran
ja samme her Lolli,bare det og komme ud og væk fra det hele,det er ren mental udrensning uanset om man fanger noget eller ej og så lave hamburger,s self med Bacon og hele pivmøjet.Eller Chili Con Carne med hvidløgsflute til,så føler man næsten,man er i live.
Godt li sådan noget hyggenoget og måske 1 pind til bob bob he he
 
K

kallenavndk

Esay ser rigtig hyggeligt ud ihverfald, Hygsomt billede...måske jeg skulle anskaffe mig sådan en kajak, men med mine arm muller kræver den speedbådS kort ;) anywyas jeg har også nogen havørne near by men kan dårligt se dem da de bor på en ø , så sådan en fætter der er da max ideel....
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
En lille flok overvintrende stære slog sig ned i et af vores æbletræer i snevejret i går.
De tømte stort set træet for æbler :peppermintstick:

picture.php





picture.php





picture.php





picture.php



P :smoke:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
De kan fornemme det gode karma fra dig ven.....jeg kan godt forstå dem at vælge netop denne have ;-)

Smukt

Ha en rigtig go dag

icetoker
 
K

kallenavndk

søde fugle meget smukke når de tager det pæne tøj på hen mod sommeren . vildt nok æblerne ikke er faldet ned allerede hehe en vinter sort måske ...

My vinter garden

picture.php


picture.php


picture.php


:smokeit:
 
K

kallenavndk

nice easy smukt smukt smukt Når solen stiger ned i moders skød
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Ja Kalle og Fader holder gang i pinden,s Glød : ) så sænker Moder sig,nej nej nej nej nej,sådan er vi ikke-slet ikke og man kan da ikke sige stiger solen ned ? det op eller ned,men da op,når det går op ja.. : )

picture.php

det da bøvlet der her øv

picture.php


picture.php

måske lykkedes det hmm

ja det gjorde sgu så : )

Nope Lolli hvor der er vilje-er der vand : ) der er is over det hele,men vand oven på isen,dog ikke så tyk på det tidspunkt,men man skal lige tænke på,den kan blive tykkere,så kommer man ikke hjem som tiltænkt : - / effektivt imod søvnløshed

Hygge og skvulp
 
K

kallenavndk

well m8 jorden er rund så op er ned det ene sted og ned er op det andet so ho make you tha judge of this ;) Lol smoke weed
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Neeeeeeejj det er ikke rigtigt,fra Norge sender de koncert med Iron Maiden fra 2008 turne i Indien..heavy Metal og Indien,det harmonerer bare...har næsten elle plader og singler med dem og hørt på dem i små 25 år nu-så tror lige,vi laver en pind og switch on på hjemmebio,en.

Ja Lolli det ikke så ringe endda : ) og så hjem i klubhuset bagefter og tænde op i brændeovnen og lave lidt pandekager med Ahornsirup eller parisertoast eller Chili Con Carne,vi gør meget i og hygge ved siden af faktisk..
 
K

kallenavndk

Chili con carné er for nice :) Men indien og ironmaiden wtf hahahahah Men enig de sku fede nok...Min bror hørte dem meget gennem vores barndom dengang kunne jeg ikke lide ..har altid været mest til rap osv men number of the beast er fed ..Albummet .tror jeg nok det hedder ..men RUUUUN TO THE HILLS er super nice for fuld volume :)
 

Easygrowing

Active member
Veteran
picture.php


Ø

Hvad er nu det for noget ??? fordi man fjerner foto,s fra sit album,så forsvinder de osse fra tråden ? neeejj hm om igen ah noget møg,en naturtråd skal vi have og Ja Kalle-Iron holder absolut da..Synes det er flippet,de har deres egen Boeing 747 eller 757,hvor alt scenegrej ja alt hvad der skal til for afholde koncert,nå må finde fotos frem igen så..
 

Latest posts

Latest posts

Top