What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Mit nye skab.

Dhor

Member
ser sku lækkert ud!! må jeg spørg hvor meget den udsugning sådan ca larmer? tænker selv på at købe en nemlig? hvor mange db eller watt er den på?

hvad er først strain du skal dyrke? :)

mvh
 

JDK

Member
Nice. Hvad er det for en reflektor. Jeg har ledt efter en hvor jeg kan have to pærer i, i stedet for en.
 

jrw

Member
Ja, den er hjemmelavet.

Har brugt en standard reflektor til 150,- fra Ethnoplanet som jeg har kortet af og rettet ud. Beslagene er fra Silvan og kostede omkring 40 kroner.

Jeg lagde en guide på DCF da jeg lavede den, men jeg kan ikke lige finde den, da jeg tilsyneladende er blevet bannet :confused:
 

Dhor

Member
Ja du er nok bannet desværre deus!

men ****it, der skal nok komme ordenligt ild i den herinde.

:rasta: :rasta: :rasta: :rasta: :joint:
 

jrw

Member
Helt sikkert.

Det er rart at vide, at der er andre der over den seneste tid, har syntes at det efterhånden er noget galt på DCF.

Regner med at poste alle mine updates for mit kommende grow herinde :D
 

Dhor

Member
helt sikkert, ved du godt man har pm herinde også jrw? :)

vil nemlig meget gerne høre hvor meger den udsugnng larmer!

:rasta:
 

Deus

Member
I den seneste tid ? Heh, sådan har det sku været i lang tid :D Folk vil bare ikke sige deres mening da den eneste handling THC kan finde ud af, er at banne folk fra sitet, i håb om det gør det bedre... Hvilket det jo nok ikke gør, tværtimod skaber han flere tvivlende medlemmer der ikke tror han har hvad der skal til for at styre sitet.

Delte meninger om den ting som jeg vælger at holde for mig selv, af respekt for andre her på dette site også.

Anyways, **** it. Kan han ikke lide at vi bruger DCF til at vise vores grows frem og hjælpe andre i deres søgen efter viden, burde han måske smide mere eller mindre alle ud da det jo er hvad de er der for. At blive banned for at sige mere eller mindre alle har haft problemmer med ham, er til grin :D

Change of subject.
Skal i kontakt med et par stykker inde fra DCF, da jeg har noget kørende med et par af dem. Blandt andet var jeg ved at lave 9 stk Chronic kloner der skulle have en omgang STS og producere feminiserede Chronic frø. Ideen var at skulle lave en guide til STS pulveret, hvordan det fungerer, bruges og vise resultatet, som skulle kunne købes i frøbanken. De frø der ville komme ud af det bliver delt op i 3 portioner. 1 til mig, 1 til brightshadow og 1 til frøbanken. Eftersom jeg nok ikke er en handlende kunde hos DCF mere (indtil andre boller kommer på suppen) ser jeg ingen grund til at donere frøene. Ergo, 2 portioner. Mig og bright, så må han selv om, om han smider sine frø til DCF frøbank.

Ud over det, har jeg gang i en AK47 moder som skal stå for stiklinger til mit kommende hydro grow. Ja der sker lidt forskelligt, og i skal nok også få nogle pics på et tidspunkt. Men det kommer :D

Sorry for hijacking jrw, men regner med at se mere til dit grow i den anden tråd du også har lavet under micro ?
 

jrw

Member
Hijack er altid ok, Deus :)

Dhor said:
ser sku lækkert ud!! må jeg spørg hvor meget den udsugning sådan ca larmer? tænker selv på at købe en nemlig? hvor mange db eller watt er den på?
Det er meget svært at formulere hvor meget den larmer. Ifølge Hanfburg hvor jeg købt den, larmer den 39db. Det er på lidt afstand tror jeg.

Efter min mening larmer den alt for meget ved fuld power, hvis det er placeret i et rum hvor man opholder sig. Mit skab står i vores kontor ud mod gaden i en 3værelses lejlighed, og på 50-60% larmer den acceptabelt.

Når vi har gæster, som IKKE skal vide noget, opdager de intet :)

Jeg har en god hørelse og kan fange lyden fra den hele tiden. Men når jeg ikke tænker på den, hører jeg intet.

Hvis du bor i KBH, kigger du bare ud og lytter lidt selv :D

Dhor said:
hvad er først strain du skal dyrke? :)
I dette skab bliver mit første grow Lemon Swizz x Goldzilla Grape fra Maffe :jump:

Info findes her:
http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=52213
http://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=52245
 
Last edited:

st0fr

Member
Haha det vildt du sådan kan have gæster tæt på dit grow..

Hvad var det sværeste ved at bygge det?
 

Deus

Member
kunne faktisk godt tænkte mig at vide hvordan du har tætnet det så meget som du nu engang har gjort? Altså med lys osv...
 

Latest posts

Latest posts

Top