What's new

Kumpi vai kampi..?

Mr Gumby

New member
Terve :wave:

Pitkä aika, ei näköä...niinku sanonta menee.

Oon seuraillu näitä keskusteluita järeistä esleistä tiiviisti. Harkinnassa on ollu hommata komerooni 2x125w (tai 2x200w) eslisetti ja joku kuus puskaa scrogiin. Noi eslit houkuttelee, kun oon lopen kyllästyny taistelemaan niiden iänikuisten lämpöjen kanssa. Itellä kun ei ole mahdollisuuksia järjestää kunnon ilmanvaihtoja.

Vp:n myyjäsetä jutteli kun siellä viimeks kävin, että noilla 125w esleillä olis parempi hyötysuhde kuin 200w vastaavilla, tiedä sitte... :confused:
 

Matti

Member
Itse ole tässä miettinyt, että millanenkohan ero olisi sadolla, jos scrogissa kasvattaisi kaksi kasvia. Ekalla kasvatus kerralla käyttäisi 150w natikkaa ja tokalla yhtä 125w purple esliä. Olisi kiinnostavaa nähdä mikä vaikutus..... :chin:
 
G

Guest

Yhden firman sivuil oli kerran kuvii noista 200w ja 125w kasvatuksista, mutta ne on ottanu ne pois.. :/

Oli eri puskia ja scrogilla ja ilman ja 200w ja sit 125w ja 2x 125w kasvatukset mun muistaakseni..

Hyvää jälkee niil mun silmille tuli, 0,5g/w aivan varmasti.
 
G

Guest

Kyllä :)

Ite en onnistunu löytään sitä tuolta saitilta enää, mikähän mussa on, silmätkö sanoo ittensä irti? :S
 
G

Guest

Heip Viirus

Eihän sitä tarvitse kuin vierittää sivua alaspäin.

Minusta tuolla sivulla parhaat puskat on natikan valolla kasvatettu.

GrowGood Grow Gallery 3ssa on ainakin esleillä kasvattettuja kukkasia.

Viherpeukussa on 125w esli maksaa 54 epulia ja postarit vielä siihen päälle.
Aika hintavaksi muodostuu niiden hankkiminen.


Cuffs
 
Last edited:
G

Guest

No en tiedä sitte mikä bugas ku eilen tuijotin noiden sivuja 30min ja ei ollu tolle sivulle linkkiä, OIKEESTI!
 
G

Guest

Hei V ja Julle

No jos kone on sekoillut jotain.
Mulla ainakin, jos kone on huutanut liian kauan alkaa se tekemään tuota samaa.
Tarkoitan ettei se lataa kaikkea sivulle yms muuta mukavaa.

Hienoa että Suomen kasvatustarvikkeiden myyjät ovat alkaneet antaa pieniä porkkanoita ihmisille.

Tulee se aika kalliiksi kuitenkin ostaa vaikka 4 esliä.. :yoinks:

Cuffs
 
Last edited:

Latest posts

Latest posts

Top