What's new

JD's new closet

JDK

Member
A couple of new pictures. 34 days in flower.

Overview
picture.php


Close-up
picture.php

picture.php


Have a wonderful day :joint:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Rigtig smukt JDK

Den er satme tidlig den der......jeg kan se masser af hvide trichs og nogen amber.!!!! Fedt

hilsen
tom
 

AP KUSH

Member
holy shit... JDK i think youve designed a perfect closet... at least as far as my specifications will be concerned. Im going to be building a closet very similar to this in early march when i move back to denmark.

Amazing job mate :D

-AP KUSH
 
hehe.. der er vist mange, som er bekendte med ikea-skabene... ;) men rart at vide, at IKEAs produkter bliver brugt til noget fornuftigt; for møbler kan de satme ikke lave.
Jeg bruger selv et ikea-skab pt, med næsten samme arrangement, bortset fra at jeg bruger CFL belysning(12 stk 14w) til at blomstrer med. Indtil videre, har jeg haft ubetinget størst success at SOGge på den givne plads: 16-20 afklippede 1.5L sodavandflasker (der hver rummer 1L medie, stående skulder ved skulder), kørende i en perpetuel cyklus. På den måde er der altid lidt frisk røg, og det er let at køre flere sorter samtidig, så man ikke bliver offer for den resistens man ofte opbyggeer, når der kun er én sort i curing-glassene.
 

JDK

Member
Time for an update:

The one that I made in to a mother. Picture taken right before harvest at day 50.
picture.php


The closet at the moment. 10 C99 clones in 2.5l pots. 7 days in to flower


picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php


Have a lovely week
/JD :joint:
 

Silas_S

New member
Lækker opdatering. Det ser ud til at være en god moderplante du har fundet der, utroligt at de ser sådan ud på 50 dage.! Godt gået.
 
C

cdd

hej jdk lækker plante må man sige. fik du så lavet den bubble kloner? ;)
 

JDK

Member
Silas, igrow: Thanks

cdd: Ja, men selvom jeg gjorde mange forsøg lykkedes det mig aldrig rigtig at få det til at spille ordenligt.
Jeg kunne kun få en 60-70% til at slå rødder og jeg får omkring 95% med jiffy, så jeg er gået tilbage til den metode igen. Jeg mistænker lidt mit moderum for at være for varmt til at det kan fungere ordenligt.
 
L

lalandia

Nice looking small buds...hope they'll grow big and nasty/tasty

peace all
 

Latest posts

Latest posts

Top