What's new

Icetokers workshop

Smeden

Active member
Fedt Toker buddy.

Vidste godt nok ikke det kunne goores saa hurtigt...

Damn jeg gad godt og sidde og glo ind i dine jungleskabe, wow jeg faar hjemve.

Glaeder mig til vi ses til ic cuppen m8

Peace
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
hej smeden min ven :)

Nej det var da kun selve anordningen som tog 10 min at samle, men det tager dog 24 timer at lave selve produktet (vand med sølv joner i). Jeg er dog ikke færdig da jeg blev snydt med det sølv jeg har skaffet...det skal være 0.99999 sølv så jeg skal ud i morgen til at skaffe noget rigtig.

Jeg ville ønske at du havde siddet ved siden af mig for 10 min siden ven....så sad jeg og tog billeder af chocolope. Dufter herlig og meget af grønne æbler....

ha det godt i kina ven og vi glæder os meget til at se dig i april.

icetoker
 
K

Karma Genetics

how about knackebroud op den tuit. hi hi trying to talk some danish with you boys.....:dance013::whistling::dance013::whistling:
 
N

NellaK

hvem knækkede tuden ? hehe Kg just said he want sexytime whit all men over 50
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
High Karma bro!!!! Yes the gang here at the danish section is pretty sick imho...hehehehehe

I will update tonight with fresh shots from both tents......the coco veggies are just exploding and i am begining to be a little nervous about them....

In the bloom tent things are getting a little top-heavy.

peace

icetoker
 
L

Ludo

Nice to hear they are thriving Tok's.....if they show def signs.....I have some mono nutes...like calcium and stuff...!! You just holla and you shall recieve....:huggg: Looking forward to new pics......!
How was the hash in the chillum ??? :whistling:
Karma....keep up the Danish.....you'll get the hang. Just toke up a big one, it helps beeing a little numb when talking danish....:biggrin:
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
cOOL ludo.....i have read that coco plants are prone to mg def but i have not noticed any so far. I give them a little alg-a-mix from time to time and i guess that helps with micro nutes. But i´ll be at your doorsteps as soon as i notice any def.

I only have a few days old pics for now.....was to stoned last night to stand up from the sofa but i´ll make it up tonight.....promise:biggrin:

picture.php


picture.php


picture.php


and the stuffed veg tent..

picture.php


picture.php


I love the Danish Diesel´s uniformity.....nice work Zen seeds:thanks:

icetoker
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
tak

ja jeg kommer fra island og JEG har fået nok af den lorte vinter......den eneste sne jeg vil se i fremtiden er enten under min snescooter eller ind i mit telt. Da jeg ejer ikke en snescooter mere er det jo kun på mine planter jeg vil se sne!!!

Jeg har startet at flushe de chocolopes nu...de får kun vand + cannazym + en smule molasses til at holde de mikroorganismer beskæftige imens de opbruger gødningen fra jorden.

peace

toker
 
N

NellaK

LOL håber på en snestorm i dit telt det har du sku fortjent en islæning uden scooter der er træt af sne lmao det hårde tider hehe
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hehe ja men ikke i dag....nu er hele familien hjemme pga skoleaflysninger og det er sgu da dejligt en onsdags morgen.

Og hvad er mere dejligt end at nyde lidt go urt med morgen kaffen....

jeg havde lyn tørret (48 timer) et par små skud chocolope men en lille klump køber sneg sig ind på billedene......giver lidt stemning.

picture.php


picture.php


Jeg må indrømme at jeg blev total overrasket med smagen på de test buds.....virkelig sødt....smagte lidt som grønne æbler med chocolade eftersmag. I loooove it!! :dance013:

ha en go en

toker
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Pics of the chocolope´s from day 48 of bloom.

picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php



I have startet to flush them now...want my meds pure n´tasty:dance013:

hygge
Icetoker
 
L

Ludo

holy cannaroot.....!!!!!!! You give em steroids????? VERY good lookin Tok's.....:dance013: uhhhh....the sweet sweet smell........can't wait for the taste........yum yum:smokeit:

ps: tie your phone to the bong dude......:tumbleweed:
 
Top