What's new

GDK´s Hule..

Ollie

Active member
Veteran
Super udbygget arbejde, er cool at se :).

R lidt ala Soma style du er ude i (gro bed mæssigt)

Peace
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Hey folkens..så fik jeg endelig tid til at poste lidt igen...vi kører hårdt på i bedet med lidt flere strains denne gang...det er ikke optimalt, og var også lidt en nødløsning...men lidt forskelligt grønt er bedre end slet intet ikke?

Jeg kører Starfunk, P-Gum, Niterider, SourD, og en ukendt sort denne gang. Samtidig har jeg lige høstet en BubbaChunk og en SourBubble der havde vegget lidt i jorden udenfor, men som aldrig ville blomstre færdig her i DK...derfor blev de gravet op og smidet i et par murerspande ved siden af bedet...her er lidt pics:

BubbaChunk:
picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


Sour Bubble:
picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


Stay Safe
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Og et kig til bedet. Billeder er fra dag 40.

picture.php


Som i kan se er de ukendte sativa monstre forrest virkelig ikke kompatible med resten af beddet.

picture.php


picture.php


Starfunk:
picture.php


picture.php


P-Gum:
picture.php


picture.php


Niterider:
picture.php


picture.php


Sativa Slut:
picture.php


SourD:
picture.php


picture.php


Thats it folks...

Stay Safe
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ja viva la sativa :) Det ser super duper ud GDK..... ja det er altid sværere med multi strains. Den niteryder der...er det et lowryder cross? Den er damn frosty i hvertfæld ;-)

Det bliver sjovt at se hvordan den ukendte sativa klarer sig.... jeg tror den bliver grande da den ser ud til at har meget tilbage..... de plejer at tage på først når de mere indy´s er ved at være færdige (uge 6-8) Min sssdh så ud til at være en low yielder men i uge 7 sagde den whoosh..... og så kom der buds :)

skide godt gået ven

icetoker
 

Xhashish

Active member
Veteran
Om de passer sammen eller ej - super Flotte er de :yes:
Kan rigtig godt lide din BubbaChunk , ser rigtig flot ud :)

God weekend :tiphat:
 

DK2670_01

Member
ja den bubbachunk ser godt nok saftig ud :D:D:D Misa like :D:D:D

resten er jo også en fryd for øjet ;) Men meget vand bruger du til det bed og hvor tit vander du ?

kender du til det nye Autopots-system ? én enkelt "auto-ventil" og så er den i en kasse der igen er på nogle lage plastik "arme" som vandet kan fordele sig på :D Så er der dømt autovanding i dit bed, og du skal bare fylde på hver 2-3 uge ;) Tror det ville være kanon til sådan et bed der
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Ja viva la sativa :) Det ser super duper ud GDK..... ja det er altid sværere med multi strains. Den niteryder der...er det et lowryder cross? Den er damn frosty i hvertfæld ;-)

Hey IT: Niterider er: The White X (NLxLK)xPK. Så intet LR der..kun ren kushyness...takker.

Om de passer sammen eller ej - super Flotte er de :yes:
Kan rigtig godt lide din BubbaChunk , ser rigtig flot ud :)

God weekend :tiphat:

Tak skal du have. Den viste pheno af BC er ikke vinderen, men bare en plante jeg havde til overs efter at have valgt min vinder pheno.

ja den bubbachunk ser godt nok saftig ud :D:D:D Misa like :D:D:D

resten er jo også en fryd for øjet ;) Men meget vand bruger du til det bed og hvor tit vander du ?

kender du til det nye Autopots-system ? én enkelt "auto-ventil" og så er den i en kasse der igen er på nogle lage plastik "arme" som vandet kan fordele sig på :D Så er der dømt autovanding i dit bed, og du skal bare fylde på hver 2-3 uge ;) Tror det ville være kanon til sådan et bed der

Tak skal du have. Jeg vander sådan lidt på gefühl...det varierer jo efter planternes størrelse og stadie. Er det Blumat systemet du refererer til?

Det ser virkeligt smukt ud! Gud hvor gad jeg godt have mulighed for at afsætte plads til sådan et bed!

Tak!

Stay Safe
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
dejligt, håber på meget mere! kan du gøre lidt så billederne ikke er over shiny flashede?
 

DK2670_01

Member
det går bare ikke for mig at vande på den måde ... de kommer bare til lide for meget ... så det er auto-systemmer jeg går efter ;)

dem jeg mener hedder AQUAbox Inc. Spider Capillary Matting ;) ... både denne box og auto-pots bruger de her smart-valves, der kun fylder nyt vand på når det første er helt væk og jorden er lidt tør i bunden :D ret nemt og kun en enkelt luftsten er nødvendingt ingen pumper der kan gå istykker eller blive stoppet :D

jeg troede at POG var den sort der lavede mest sukker ... meeeeeeen den må de vist lige tage op til revurdering nu, efter de her billeder ;)
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Dag 60:

picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


Starfunk:
picture.php


picture.php


picture.php


P-Gum:
picture.php


picture.php


picture.php


Niterider:
picture.php


picture.php


picture.php


Sativa Slut:
picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


SourD:
picture.php


picture.php


picture.php


Stay Safe
 
Top