What's new

GDK´s Hule..

GDK

High Class Grass
Veteran
Hey landsmænd...jeg har ikke lavet en decideret grow tråd i den danske forum endnu, så det er vel på tide. Jeg kan starte med lidt stats:

MainCenter:
3x600w luftkølet m. kontrolleret 750 m3/t HPS, organisk jordbed ca. 1000 liter, 750 m3/t kontrolleret udsugning kombineret med passiv indtag. 330 m3/t Lindab kanalventilator til natudsugning i intervaller for at hive fugt ud om natten. Teknikken der bliver brugt er sea of green med stiklinger der ikke er vegget/vegget max 10 dage. Rummets mål er ca. 6 m2 med 2,4m lofthøjde.

MainCenter Moder Afd.:
400w MH Adjustawing. 160mm Lindab kanalventilator med regulator. Mål på Moder Afd. 3m2 med 2,4m lofthøjde. Mødre skal leve op til et krav der hedder minimum 100 stiklinger pr. stk., grundet behovet for stiklinger i sea of green. Også disse står i organisk jordblanding. Strains: SourKush, StarFunk, P-Gum, Sour Diesel IBL, Trainwreck, Niterider, Shiskaberry, K.O. Kush, BubbaChunk, The White og HappyBrother. Flere på vej...
Support Afd.:
Indbygnings skab med 2x125w CFL til mulige bestøvningsprojekter...lige nu blomstrer jeg 4 planter for sjov under dem.

Vi starter med et par billeder fra MainCenter....Der står lige nu 100 stiklinger der har vegget 10 dage og været på 12/12 i 4 dage. Strains: 40 stk. SourKush og 60 stk. V2.
picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


Der kommer mere løbende....men det var alt for idag.

Stay Safe
 
Last edited:
D

Damned

Skal ventilationen være så stor?
Jeg skal selv til at køre 3x600w, og jeg har "kun" en 420 m3/t?
 
Desto mere 'rent' luft du kan tilføre i dit lokale og udsluse igen desto bedre - Men alfa omega er godt nok temp. Men kan godt være hans lokale nemmere bliver opvarmet end andres, men det er en super ventilator du har anskaffe dig og pisse fedt rum, nice at få et indkig i "The cave" ;D Super super ! flere uploads..
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Hey dudes og tak for respons..
Damned: Nej det skal den ikke men jeg går altid overkill med ventilationen, for at kunne regulere omdrejningerne og dermed reducere lyden til næsten ingenting...derudover er det rart at kunne skrue op hvis det er at det bliver en vanvittig varm sommerdag....Jeg har dog isoleret med 100mm i alle vægge, og 200mm på loftet indtil videre...der kommer mere med tiden. Det hjælper meget med at holde varme/kulde ude. Der ligger også 150mm flamingoplader i bunden af bedet for at holde det hele dejlig lunt...Der kommer nok lidt flere billeder senere..

Stay Safe
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Ja GDK

Så kan jeg godt se det iht og få varme til klonerne osv,det er jo lidt mange : )

Godt ser det ud
 

DK2670_01

Member
Yes OVERKILL er lidt dyrt men det virker :D Luften i grorummet skal min skiftes 3 gange i timen ;)

Tror enda at du kan rykke de lysstofsrør tættere på ;) De giver jo ikke meget varme de rør og er de for langt fra begynder de små bare at løbe

Ellers ser det sku godt ud der :D
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Takker drenge....jeg er ikke helt med på hvilke lysstofrør du mener DK2670_01? Jeg har et rør i loftet over mit bed, men det er bare "arbejdslys", til at tage billeder osv. når HPS´erne er slukket.

Stay Safe
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Update

Update

Hey folkens..
Snappede lige et par billeder her til aftens...vi er på dag 15 i blomst, og de har strukket sig godt...SourKush har temmelig meget stræk efter begge forældre, og rammer 3x størrelse når de er færdige med at strække sig...V2 bliver ca dobbelt størrelse, og vi er ved at være igennem det værste...Jeg har samtidig smidt et par langbenede SourKush og Starfunk tøser ind i rummet...de stod og blomstrede under 250w cfl, men da de er så lange og spinkle ville det være håbløst...nu står de og hygger sig sammen med resten af flokken..jeg forventer ikke meget af dem da de bare var nogle reserve mødre som var meget misligholdte og bare blev blomstret for sjov.
Nok snak...pics:
picture.php


V2 shots:
picture.php


picture.php


picture.php


SourKush shots:
picture.php


picture.php


picture.php


Starfunk i spande:
picture.php


picture.php


SourKush i spande:
picture.php


picture.php


Flere updates på vej....

Stay Safe
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Hash..

Hash..

Lige lidt af det der bliver røget imens jeg venter:
picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


picture.php


Stay Safe
 

Quiet_Riot

Active member
Veteran
Lækker gooey slab du har dér!

De blomstrer hurtigt de damer... Smukt ser det jo ud, pro style...

Har du et plastrør af en art i bunden af det bed, som "snor" sig rundt, så vanding er lidt nemmere?
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Tak for responsen drenge...Mht. vanding foregår det manuelt med vandkande og en "stav" med regulerbart brusehoved..

Stay Safe
 
L

lalandia

Har haft fornøjelsen at se sagerne irl...og det var ingen skuffelse...very nice gdk

Grow in peace
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Takker Lala..

Vi er på dag 28 i blomst i hulen..

picture.php


V2:
picture.php


SourKush:
picture.php


V2 budshots:
picture.php


picture.php


SourKush budshots:
picture.php


picture.php



Stay Safe
 

Latest posts

Latest posts

Top