What's new

Drivhus 2010

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Flot rpk

Synes de er hurtige at vise køn...er du sikker på at det er preflowers du ser? Jeg kan nemlig ikke se noget på den close up billede (billede #4)

peace

icetoker
 
:jump::jump:
Ser sgu godt ud gamli. Har selv lige id´et nogle hunner herhjemme (Purple og Dragon Haze), det kunne være du skulle få min AF russer ud?
 

rkp6

Member
Hej drenge og tak for jeres venlige ord :)

Icetoker : Jeg er 99.9% sikker på at de første 4 billeder er meget små pistils og de sidste 2 billeder er begyndene han blomster . På billede 4 syns jeg det er meget tydeligt .

IMG_1760-1.jpg
[/IMG]

Imorgen skal jeg så beslutte hvem af hannerne der skal gemmes : )
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Hehehe dumme mig .....jeg så bare dit sidste indlæg. Har lige scrolled up...yes thos are girlys alright.. Sweet.

glæder mig at følge

toker
 

McTore

Member
Det ser sindssygt lækkert ud, glæder mig til at se hvordan røgen bliver :D
Held og lykke - jeg krydser fingre for at du får flere bitches!
 
Damn nice buddy, det er dejligt at se bønnerne kan lidt alligevel:jump: Har ringet et par gange i dag , har lige lavet Sweet Tooth hash.
MUMS! :smoke out:

P.S du må godt gemme en han til min AF White Russian, vil gerne prøve at lave lidt AF Russian Diesel bønner.
 

Xhashish

Active member
Veteran
Det ser rigtigt lækkert ud indtil videre , thumps up (=
hvor meget af tiden har du drivhuset åbent? for de ligner nærmest de får en del vind..
har selv lige mistet et par stykker hjemme hos mig selv pga. varmen i drivhuset, så 3 ud af 5 stykker, så lidt ærgeligt, men de 2 andre røg ud med det samme hehe..

men cool og se de hygger sig så meget i drivuset (-:
hvad blev det så til, 6.5 eller 12 liters? (-:
er du startet på at gøde endnu?
 

rkp6

Member
Takker for det drenge

Xhashish : Jeg har dem desværre kun i 6.5 l endnu men satser på jeg kan plante dem om i 12l snart. Ja jeg har gødet dem et stykke tid med Biobizz fishmix og der går ik så lang tid så skal de ha Advanced Nutrients organic tea bloom :)

Hej igen
 

Xhashish

Active member
Veteran
Cool, de ser ud til og have det lækkert (=
btw. har lige luret lidt i et harald nyborg katalog 8,5 ,- for en 12 liters spand (=

har du nogle planer om at toppe dem / træne nogle af dem?

(-:
 

rkp6

Member
Så er det tid til lidt flere billeder fra glashuset . Jeg gir dem fishmix i rigelige mængder og en lille smule AN organic tea bloom .
De 2 små planter jeg var tæt på at smide ud i starten har sørme vist sig at være hunkøn så nu er jeg oppe på 15 hunner og 1 lille fin han :)

Xhashish : Takker for info ;) nej jeg har bare klemt 5 af dem der havde strukket sig mest på anden højeste node så sideskuddende kunne følge med .

Lidt billeder :

Han
IMG_2065.jpg


IMG_2075.jpg


IMG_2079.jpg


IMG_2082.jpg


IMG_2083.jpg


IMG_2085.jpg


IMG_2086.jpg


IMG_2087.jpg


IMG_2088.jpg


IMG_2089.jpg


IMG_2090.jpg


Hej igen
 

Xhashish

Active member
Veteran
Lækre tøser og lækre billeder (= dejligt og se blomster allerede nu (-:

har du tænkt dig og lave frø på mange af planterne? ellers skal den han da vist snart isoleres fra pigerne ... men de ser dejlig sunde og flotte ud..
Hehe så var det meget godt de ikke røg ud, er selv blevet positivt overrasket over nogle "spasser" planter jeg har haft fra små af ..
 

rkp6

Member
Hejsa alle . Jeg var lige ude på en lille cykeltur med kæresten idag og jeg havde mit kamera med, så jeg ville lige dele lidt stemningsbilleder med jer :)

IMG_2117.jpg


IMG_2110.jpg


IMG_2106.jpg


IMG_2109.jpg


IMG_2101.jpg


IMG_2095.jpg


IMG_2119.jpg


Jeg er fascineret af krybdyr og jeg håber ik nogen bliver mugne da det ik rigtig har noget med urten at gøre :)
Fortsat go dag
 

DK2670_01

Member
ej nu må du stoppe :) hvem skulle blive mugne over at se den skønne danske natur ;)

den er sku pæn den sidste grønne der :D
 

Latest posts

Latest posts

Top