What's new

Drivhus 2010

Xhashish

Active member
Veteran
Ser virkelig fint ud, glæder mig til at følge med her (= har du nogle planer for udluftning / ventilation i drivhuset?? erfarede sidste år at mine egne planter fik rimelig svederen på i drivhuset uden nogen form for ventilation ..
de 2 små ser slet ikke så mongol agtige ud som nogle planter jeg har beholdt og nu ser helt fine ud, så ville næsten være synd ikke og give dem en chance ..

I have grown the biggest and dankest bud from mutant looking plants

Held & lykke :)
 

rkp6

Member
Mange tak for jeres svar . lækkert i kigger med :)

Xhashish : Ja de har haft det rigtig varmt den sidste uges tid, men de har stadig kunne stå i direkte sol, da der er 2 store skydedøre der faktisk åbner halvdelen af drivhuset . der har højst været 32 grader hvilket er acceptabelt. Det er lækkert med de 2 skydedøre der skaber gennemtræk så der kommer lidt bevægelse i planterne :)
 

rkp6

Member
Lidt billeder fra idag i regnen :)

IMG_1624.jpg


IMG_1625.jpg


IMG_1629.jpg


IMG_1630.jpg


IMG_1633.jpg


IMG_1635.jpg


IMG_1636.jpg


IMG_1639.jpg


IMG_1641.jpg


IMG_1642.jpg


IMG_1643.jpg


Hej igen
 

Xhashish

Active member
Veteran
Suuuper lækkert drivhus, hvem der bare havde sådan et (=
ser virkelig dejligt ud.. og btw. de ser fine ud de små (-:
 

Easygrowing

Active member
Veteran
: )
Du laver gas nå men du har grønne fingre og ved hvad du gør,måske du er tokeren forklædt som ja,det ved man aldrig jo.Det osse ligemeget jo,det planterne det handler om ja.Nå klokken blev mange,bliver helt bange
Lad os endelig se mere fra haven osv : ) du kan det der og har et godt kamera
Lad os endelig ryge en gonatpind så
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Rigtig flotte og sunde planter. Bliver godt tror jeg ;-)

Flotte billeder btw

hygge

toker
 

Ludo

Member
jeg vælger lige at lyde som en plade i hak og sige: mega nice drivhus du har der......!!! Det tror jeg de er glade for at bo i...!!!!
Go driv-karma !!!
 

blackone

Active member
Veteran
Smukt:) Hvor store potter skal de over i når tiden kommer?
Jeg havde selv planlagt noget Diesel Ryder i år, men fik aldrig købt frø - og har egentlig også gang i rigeligt i forvejen, blandt andet 100 Pehkuruder som er ved at titte op af jorden nu. Men hvor ville det dog have været dejligt med en sen juli høst - næste år må jeg sku nosse mig sammen til at få startet nogen DR selv.
 

rkp6

Member
Hejsa alle tak for orderne :)

blackone : jeg regner med at komme dem i 6.5 l , men har faktisk været lidt i tvivl om de skulle i en lidt større .
 

blackone

Active member
Veteran
6.5 liters potter er fine for planter op til omkring 20-30 gram hvis man er rigtig god til at vande men 15-20 grams planter er lidt mere komfortabelt.
Andre der har dyrket Diesel Ryder har jeg set få 30-40 gram og nogle enkelte har vist billeder af planter over 50 gram så jeg tror ikke en 12 liters spand ville være luksus - de er billige i jem og fix.
 
L

lalandia

Jeg bruger 12l spande til alle mine autos...he he bare for at blande mig

good luck
 

rkp6

Member
Det kunne godt være jeg lige skal overveje 12 l så :) tænker bare på om de bliver så store at det er nødvendigt . jeg har ikke dyrket denne strain før og jeg glæder mig helt vildt .
De dufter meget af frisk grapefrugt.
 

Xhashish

Active member
Veteran
vil også lige blande mig som lalandia :D , og faktisk sige det samme som i hans tråd, tror du vil kunne få mere afkast jo større potter du vælger, sidste år syntes jeg der var rigtig meget forskel fra 12 liter til 20 liter, og igen fra 20 til 45 liter...
dermed ikke sagt at 12 liters ikke er gode, for de gør arbejdet helt fint (-:

men ser virkelig dejligt ud i drivhuset (= cool billeder, og dejlig friske sunde planter du har dig (-: god weekend
 

DK2670_01

Member
jeg kan også bedst lide 12L potter ;) altid et godt resultat og hvis det er mindre planter eller de ikke har vegget så lang tid, så smider jeg 2 stk i en 12L (en i hvert sit hjørne) og det har virket rigtigt godt :D

og så vander jeg kun hveranden dag ;)

NICE ... pæne billeder må man sige og det vil sæføli også sige pæne planter :D
 

rkp6

Member
Hej alle . Så blev det tid til en glædelig update :)
Da jeg vågnede i morges spottede jeg 4 hunner, som blev plantet om i 6.5 L potter da jeg ik har fået købt 12 l endnu .
Jeg fandt også 5 hanner som blev isoleret, så nu står der 14 ukendte og 4 hunner i "store" potter :)

Lidt billeder af preflowers :

IMG_1741.jpg


IMG_1748.jpg


IMG_1756.jpg


IMG_1760.jpg


IMG_1764.jpg


IMG_1768.jpg


Go dag
 

rkp6

Member
Hejsa alle . Så fik jeg lige taget et par billeder fra drivhuset.
Jeg har 11 hunner, 8 hanner og 2 endnu ukendt :)

En flok hanner ;)
IMG_1773.jpg


Tøserne
IMG_1779.jpg


IMG_1785.jpg


IMG_1793.jpg


IMG_1796.jpg


IMG_1805.jpg


Hygge
 
Top