What's new

Den svenska tråden

passion

Member
Hej allihopa.

Tänkte höra ifall någon vet vart man kan köpa plastbord/lådor liknande det på bilden
68930DSC01599-med.JPG


I sverige eller online.

prozack: kul att höra, jag har en 400w elektronisk, riktigt schysst är den :)
 
B

bonecarver_OG

jag tror att i vilken online growshop som helst kan du hitta det där.
 

passion

Member
Har kikat på head and nature där jag brukar beställa från, samt lite andra ställen jag googlat fram men tyvärr inte hittat något.
Tips på vad man skall söka på?
 
B

bonecarver_OG

hydrotray? men i allafall - ikea har en del coola plast lador som funkar bra som fan.
 

Huset

New member
Hej allihopa.

Tänkte höra ifall någon vet vart man kan köpa plastbord/lådor liknande det på bilden
68930DSC01599-med.JPG


I sverige eller online.

prozack: kul att höra, jag har en 400w elektronisk, riktigt schysst är den :)

Är det krukorna eller själva platformen som dom står på som du är ute efter?
 

Huset

New member
Köp en bastant trädskiva/plast skiva på något byggvaruhus såsom bauhaus. Ben verkar dom använda plastlådor. Jag skulle nog fixa ett par ben istället men men, plastlådor kan köpas lite över allt. Sedan om du vill ha dom inramade vilket dom verkar vara av att dömma från bilden kan du ju bara skurva/limma på träskivor som du köper. DONE!
 
B

bonecarver_OG

billigt och bra :D

det enda problemet med trä skivor är att det kan bli fukt skador senare. man kan använda tjock plast för att klä hela ytan...
 

brainlab

Active member
shit rosy , varje gång det kommer bilder från dig börjar man verkligen dregla. ser ut som en riktigt fin skörd =)
 

matte_424

New member
tja alla :D jag ska börja odla ute i april :D vill bara veta va jag ska göra för plantorna ska bli bra ocg vad för näring den ska ha och vad för jord och allt annat:D ska köpa typ 50 frön
 

brainlab

Active member
Då har du hittat rätt ställe , kolla runt lite på forumet för bra tips .. har du inte odlat förr så har du en del att läsa på om.

hoppas det går bra =) tänkte själv köra ute i sommar men blir mer "på skoj" ... så rolig sommar har vi ju inte haha
 
Swedes, Swedes everywhere! How did I miss this thread?!? =)

Transplanterad Svensk här ochså. Har bott i staterna sen sent på åttitalet. Hadde vi stannat i Sverige tror jag inte att jag någonsin skulle ha provat våran älskade växt, men vem vet.

Alright, it's zapping my will to live to try to type in Swedish, hahaha.

Rosy, nice farking buds! How did it come to be that you ended up in France? And what's the canna scene like there, and how are the laws?

To all those who live, grow and smoke in the motherland, fucking props to you and your brass balls! I read through some threads in the legal forum over on swecan, and jesus fuck man....

So let me get this straight....if a cop decides to come in your house, you can't stop him, no warrant needed?

BULLSHIT!

If they suspect you of being under the influence, they can arrest and fucking pisstest you?!

BULLSHIT!

Ugh!

Is there ANY kind of organized legalization/decrim/medical movement in Sweden at all?

From what I can remember around our parts, a pot head would be considered the same as a heroin junkie. Does this hold fairly true throughout the country, or are there more liberal sections where it is somewhat tolerated?

With the way the situation seems, I just can't picture moving back home. Denmark, on the other hand....

And here's what this expat has going on at the moment. Green House Seeds Great White Shark nearing harvest.

picture.php

picture.php

picture.php

picture.php
picture.php

picture.php

picture.php
 

keat

Member
fantastiskt att se en svensk tråd!

kommer dock inte posta några bilder här pga säkerhetsrisk
 
B

bonecarver_OG

borkborkbork - nice one! verkligen fina!

jo helt klart - respekt till alla svenskar som stannat hemma...

men här i spanien kan inte ens polisen komma in i mitt hus även om jag röker en 2m lang jonne i fönstret. här respekterar man privat bruk i lag. :D hehe

peace/fred
 
A

arcticsun

Fy fan for noen syke buds, helt villt!

:tree::respect::respect:



Respect from the norman massive!!
 
Top