What's new

chronic grow

kenned said:
Hehe, er han din gud, bright...?? ;) joke..

He He.. Ja det er helt løgn :)

Jeg har stoppet mine indbetalinger til folkekirken(kirkeskat)
og indbetaler istedet 1% af min løn til NBG.. ;)

NBG SOM PRESIDENT !!


5232DSCN03291-thumb.jpg


Bright.. ;)
 
Last edited:
Tjah Planter er lidt lige som børn man skal opdrage dem og være autoritær ellers ender man sq med nogen værre "Røder" ;)

Måske hvis du har giver dem ripen nu og evt. ændre lyset til 10/14 for at bremse vægsten i højden.. men det er sq lidt vildt det der..

Jeg ville nok også rette reflektoren så den er helt lige.. hvis ikke du vælger at bide i det sure æble og ned binder dem ;p
 
Last edited:

doktoren

Active member
hvis jeg var dig, ville jeg bukke alle de grenene, gi dem et knæk, fordi det der duer bare ik, de er jo alt for høje mayn...
Mine 2 kroner
 

Deus

Member
som doktoren siger... Rul stilken med fingrene, når den er blød nok, giv den et knæk... Du kunne eventuelt tage de 3 kraftigste først og give en snor eller noget så de nærmest laver et "underlag" for de andre, så når de bukkes i samme højde kan de støtte på de 3 der.

Der skal snart styr på dit monstrum m8 :p
Ellers vokser det sku fra dig
 

mr.indica

Member
jeg må sgu sige at jeg også har lyst til at bukke den men jeg har det sådan at hvis den
kommer for tæt på pæren så flytter jeg på den men ellers ikke

satser på at når den for lidt vægt på så vil skudene læne sig op af væggen
tror sgu den bliver lidt slatten da stilkene ikke er for stærke på den

og hvis det går så tror jeg sgu at jeg kommer godt op i vægt og at jeg kommer tættere
på nbg jeg kan se at han kun har hans i et jævnt lag hvor jeg har en masse
under pæren og en masse kolber i siderne hvor nbg ikke har noget

lidt billeder fra i dag hvor man kan se at der kommer sukker nu

SDC12717.jpg


SDC12725.jpg


SDC12718.jpg


SDC12713.jpg


SDC12722.jpg


måske jeg skulle stripse den anden også bare for en sikkerheds skyld

mvh indica
 

Deus

Member
2 ting...

1 det er en seriøs lækker plante du har :D MEN, du får størst udbytte hvis alle skud får MAX beslysning, og det får de i samme højde hvilket du ikke har pt, ergo derfor jeg ville bukke dem ned, bukker du dem ned får de ens beslysning og noget der minder om lige store skud.

2 en strips ville være en dårlig ide imo... Har før brugt muresnor til at binde ned med hvor jeg lavede en løkke omkring stammen... Stammen udvider sig hele tiden og bliver tykkere, når dette sker, skærer den stammen over som en kniv. I mit tilfælde nåede jeg at rede det meste, men et par andre blev cuttet ved struben.

Skal du bruge strips, må de ikke strammes helt omkring stammen, det samme gælder for diverse snore mm, der skal være plads til at udvide :)
 

IndicaNnabis

New member
Den plante ser virkelig ond ud...det ser ud som om der blir et godt udbytte, når høsttiden nærmer sig hehe. Men det er da for sygt så meget den har strækket sig, det beviser jo bare at den er yderst potent til scrog. Ellers ser det lækkert ud sømand...:joint:
 

doktoren

Active member
1 det er en seriøs lækker plante du har MEN, du får størst udbytte hvis alle skud får MAX beslysning, og det får de i samme højde hvilket du ikke har pt, ergo derfor jeg ville bukke dem ned, bukker du dem ned får de ens beslysning og noget der minder om lige store skud.

Fo sure
Der skal sgu gøres noget snart hvis du vil ha optimal udbytte ud af den m8....
 
C

cdd

hvis det var mig havde jeg klippet alle de lange grene af så de er lige så korte som dem i midten, den har vel lang tids blomstring igen... og de skal nok overtage og blive store de buds.

måske er det nok bare mig der er lidt brutal ;)
 

Deus

Member
Der er da ingen grund til at fælde blomstrende skud cdd :p
nej sku, buk lortet ned eftersom den nemt kan tage det, og lad os se et TÆPPE af buds ;) hehe

Ja eller buk den ned og tilføj et SCRoG net ? Bedre sent end aldrig hehe
 

mr.indica

Member
så måtte jeg bøje mig da den ikke så for godt ud i toppen den fik samme tegn som når
man overgøder på de toppe der var over lampen så jeg bukkede stilkene for 2 dage siden
og i dag kan jeg se at de stadig vokser

SDC12787.jpg


og her er mine kloner har 2 bg 2 chronic og 2 hb
bg og chronic mister toppene her en af dagene også de for lidt clonex
og så afsted med post dk til deres nye hjem

SDC12791.jpg


indica
 

mr.indica

Member
så er der lidt billeder igen
jeg syntes at den udvikler sig den er nu 38 dage i blomst
aldrig skal jeg have sådan en stor plante i det lille skab igen
der er sgu meget arbejde med at holde den væk fra pæren

SDC12926.jpg


SDC12921.jpg


SDC12922.jpg


næste gang køre jeg sgu 2 hb da de er lidt nemmere at styre og
da det jo er en fantastisk røg
 
Last edited:

Latest posts

Latest posts

Top