What's new

CFP.s ongoing experiments

CFP65

Member
Tak for sympatien gutter.
Udover en enkelt gang at for længe siden at måtte update en guerilla tråd med et plante tyveri- så er dette nok den mest irriterende og lortede upadet jeg nogen sinde har lavet, naboerne har nu fået besked på at det der står tilbage bliver dyrket ud, og næste år så er det Lowryder x altmuligt jeg må ty til og få styr på, det kan der nok også komme noget spøjst ud af i øjeblikket er altanen fuld af
The White bestøvet med (SDx(DCxSK#1 x LR)
og det mystiske CFP ICE x LR kryds bestøvet med sin egen broder
nå men her er et update med før og efter billeder
den bagerste række har efter hærværket måtte bytte plads internt.
Before:
014.jpg

CFP-garden-no1-at-230710-before.jpg

CFP-garden-no1-at-230710-before2.jpg

CFP-garden-no1-at-230710-before3.jpg

CFP-garden-no1-at-230710-before4.jpg


After "!¤#&/(%/&)(/&=)(/?=(/???*****lortenaboerspis
CFP-garden-no1-at-230710-afterthedebate.jpg



vi tager den lige igen
Før:
014.jpg

Efter:
CFP-garden-no1-at-230710-afterthedebate.jpg


naboer op i røven
 

WeedWizard

Member
hold da op en have, ville nok være lidt nervøs over naboerne og andre forbi passerende, men det sagt, damn, et nice setup :)
 

Easygrowing

Active member
Veteran
naboer op i røven

Lige nøjagtig,av de var blevet store ellers

Må selv ligge med pandelygte om natten for vande og tage klon osv pga emsige nabo,er

Lavendler camuflerer godt iht lugt,de lugter osse og ja sommerfuglebusk eller solsikker,skærmer godt-øv på dine vegne
 

CFP65

Member
tak for det gutter, men jeg får virkelig modgang i år
var netop i min fars have og se på div LR kryds og
LR x SD x (DC x SK#1) stod virkelig præmie flot og var ca 60cm høje og fuldt bestøvede af de hanner som havde fået lov at stå (det var et frø grow)

imellem disse hanner var een speciel der stank helt vildt og den havde jeg for et stykke tid siden cuttet hovedtoppen på bestøvet mine The White i skabet med, og ellers ladet de nederste gerne på planten stå, denne hanplante var nu flippet ud og havde udviklet hunlige træk på disse efterlevende grene og jeg har aldrig i mit liv set det så vildt som her

007.jpg


og det irriterer mig helt vildt at der nu er dette roderi i hovedparten af det Auto jeg har gået og arbejdet med i år.
også selvom det er han med hunlige træk, og ikke omvendt
de hunner fra samme batch der er bestøvede af bla denne plante er 100% hunner det er der på ingen måde tvilvl om.
er der nogen der ved óm afkom af den slags planter laver XX planter på hun siden og switchers på han siden?
 

CFP65

Member
og som om det ikke var nok, så havde jeg den lokale indvandrebande stående og kigge ind over hegnet på mine planter igår, så nu er det definitivt slut.
alle planter vil blive forsøgt givet væk til fri afhentning mod at folk selv arrangre transport.
de af jer de har adgang til SS skriv til mig, folk med adgang til transport og mod på et seriøst guerilla af disse planter sammen med mig, vil blive foretrukket.
Stedet til Guerillaen haves allerede det er bare transporten der mangler.
 

WeedWizard

Member
aks hvor nedtur :( Ja det er jo noget der skal være plads til. Har desværre ikke transport, ellers hjalp jeg gerne. Øv øv :S
 

esbe

hybridsfromhell
Mentor
Veteran
jeg er sikker på at dine planter får et godt hjem et andet sted.
 

CFP65

Member
Jeg har jo stadig mit skab kørende og der kan i godt begynde at glæde jer
både SD x (DC x SK#1) og SK#1 x (SD x (DC x SK#1) er bare bragende flotte.
specielt den første bliver bare ved og ved at pakke mere og mere på
 
L

lalandia

Fuck hvor er du ramt i år...Det er fandeme en kedelig historie.

Held og lykke
 

CFP65

Member
jo tak Lala
jeg har godt nok ogspå været en smule groggy her de sidste par dage.
men jeg nægter at lægge mig, jeg skal nok komme tilbage
bare vent og se, de LR x (SD x (DC x SK#1) 60cm høje med colaer fuld blomst 30.juli
nul mug, og stinkende trichs over det hele.
så må jeg bare bide i det sure æble og arbejde de han switch til hun/han problemer ud af planterne senere
det burde være muligt med den mængde frø der sidder på
 

WeedWizard

Member
Godt at have noget at falde tilbage på :) Håber du fandt et godt guerilla sted til de andre, eller om ik andet doneret dem til nogle andre venlige growers :)
 

blackone

Active member
Veteran
For fanden da CFP - surt at det ikke er så nemt bare at rykke teltpælene op og flytte når man først har slået rødder for det er sku da uholdbart.
Sidder selv i et hus som jeg hader fordi haven er alt alt for lille med naboer på 3 sider. Det eneste gode ved mit hus er kælderen men det er også kun et spørgsmål om tid før det er slut da jeg ikke helt ved hvad jeg skal sige til min datter der i modsætning til sin far ikke bliver dummere med alderen...
 

CFP65

Member
ja det er noget lort men som sagt jeg skal nok komme på benene igen
mine auto kryds er meget lovende
 

Xhashish

Active member
Veteran
Meget flotte Auto'er, glæder mig til en "smokereport" ,
bliver også rigtigt spændende og se hvad de frø bliver til (=
Imponerende viden du har!! K+++

:tiphat:
 

CFP65

Member
så blev det tid til et upadte fra skabet. med 400W
der har som sagt været lukket ned for skabet, i en måneds tid da det gik op for mig at planterne var blevet bestøvet ved en fejl.


der skete det at jeg tog den super stinkende Auto han LR x (SD x (DC x SK#1) ( som senere viste sig at flippe ud som hun/han)
og havde den stående i køkkenet for at samle pollen fra den ( den gang jeg troede at det var en ren han) den fik så fejlbestøvet det der var i teltet og dette er
SD x (DC x SK#1) (den højeste)
The White (Kromes Triangle) whatever
SK#1 x (SD x (DC x SK#1) (den der står ovenpå en potte) i midten

006.jpg


SD x (DC x SK#1) (som man kan se er revegget en smule i toppen pga. turen på altanen)
001.jpg

015.jpg

Untitled-1.jpg


så nu får jeg altså autoen LR x SD x (DC x SK#1) ´fra forrige update koblet med endnu en omgang SD x (DC x SK#1)
 

CFP65

Member
Så er det vist på tide at komme lidt igang med opdateringerne igen.

sept - jan er gået med at dyrke først et røg grow og dernæst fremstilling af endnu en omgang feminiserede S1 frø + lidt C99 x Niterider fem og lidt Hindu Kush x Niterider fem

lige nu er der 36 SK#1 kloner i skabet i 9x9potter under 400W MH på 15timers lys det skal de stå under i min 4 dage hvorefter der switches til 12/12 HPS
klonerne er taget fra de SK#1 planter fra haven sidste år nemlig
nr.7 - sativa dominant
nr.8 - sativa dominant
nr.10 - indica dominant
meningen er at det skal være et røg grow

pics will follow
 
Top