What's new

CFP.s ongoing experiments

DK2670_01

Member
EJ hvor ærgeligt CFP ... føler virkeligt med dig ... al den planlægning og så er det et helt andet udgangs-punkt end man havde regnet med ... æv

nu ved jeg ikke hvor langt du er, men hvad med et "back cross" ??

jeg har godt nok aldrig set disse mutant twins frø :O
 

CFP65

Member
nu må jeg vist lige vare min mund for der er vist en hel del forvirring om netop det cut
måske nogen kan svare på det herinde
The White x NL/PK er det den samme som Kromes Triangle ?
eller er det Kromes Triangle der er det samme som The White ?
 

CFP65

Member
Så blev det tid til endnu en update

først 2 billeder af haven samlet for at folk lige kan se hvor langt det efterhånden er kommet
garden-no1-080710.jpg

fra bagerst til venstre mod højre er det
CFP Foundation 09 - Blue Dynamite - NL feminiseret fra RQS
i den midterste række ligeledes fra venstre mod højre er det
The White - The White S1 - The White S1 - SK#1x(SDx(DCxSK#1) og i bagerst i dobbelt beplantningen i samme række er det SK#1x(SDx(DCxSK#1) og en KC Brains (sandsynligvis TNR)
i forreste række er det RQS SK#1 feminiserede
og den enlige lille svale i den firkantede forrerst er CFP-ICE x Auto alt muligt og med et enormt langt navn:)

irriterende nok var der kun een ud af fem Blue Dynamite der viste sig at være hun, og de feminiserede NL viser også alle på nær een mistænkelige tegn, de får dog lov at stå til de direkte viser boller

samme have bare til venstre og her er det 3 stk TOP44 x (HPxG13) ude til venstre og i midten (den store i den firkantede) er CFP Foundation no.5 der forleden så ud til at have taget noget med fra et gammelt Columbia kryds (de små fingre) , men altså nu viser et helt andet mønster i bladet. hvor dette stammer fra ved jeg ikke?
garden-no1-left--080710.jpg

bladet lignede ellers fuldstændig den columbianske 69.er da det var mere sammenfoldet, men er nu foldet helt ud og ser således ud.
CFP-foundation-no5leaf-080710.jpg

nogen der har set denne variant før på denne måde?
 

blackone

Active member
Veteran
Det blad er jo fuldstændig psykotisk:) Jeg har før set blade der skyder ekstra fingre men aldrig noget der ligner de 2 symmetriske tværblade... hvordan sidder de fast på resten af bladet? Det ser ud som om den midterste finger selv har 2 fingre - og den midterste fingers naboer har hver 1 finger der fletter indover fingrene fra den midterste?
 

CFP65

Member
Det er netop sådan de sidder
fuldstændig symmetrisk
Den er også begyndt at stinke rimeligt meget nu
så det er 100% en avler
 

GDK

High Class Grass
Veteran
nu må jeg vist lige vare min mund for der er vist en hel del forvirring om netop det cut
måske nogen kan svare på det herinde
The White x NL/PK er det den samme som Kromes Triangle ?
eller er det Kromes Triangle der er det samme som The White ?


Hey CFP.

Krome said:
My strain "the white" has no relation to white widow to the best of my knowledge. It's called the white for one reason only. The color of the buds when finished. Looks like they were just rubbed in confectionary sugar or something. The real name of the strain is "Triangle." Got the name from being a 3 way cross. Has nothing to do with location, as I'm far away from Cali and to the best of my knowledge, it was born and raised in my home town. The triangle kush is another local strain that's been around for years. I really don't want to get into its origins as it always seems to start a heated debate

The White = Triangle

Stay Safe
 

Xhashish

Active member
Veteran
hold da op, der er godt nok sket ting og sager (= ser virkelig dejligt ud, godt nok et weirdo blad det der...

Nogle billeder fra fars have? :)
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Hey CFP..jeg har researchet noget mere og her er hvad jeg tror du har. Triangle X (NL/LK) X PK. Krome smed nogle pakker med dem og Blockhead hybrider op til Joeschmoes auction på "det andet site".
Jeg ved ikke om du kender noget til NL/LK X PK, men de stammer fra Sugenite som have PureKushCompany back in tha day...der har været mange skæderier om hans cut af PK i virkeligheden var hans NL/LK X PK. Han skabte Leopard Kush ved at kombinere OGxOG X NL.
Tjek broder Karmas tråd ud her:
http://www.t*h*c*f*a*r*m*e*r*.com/forums/f62/best-kush-i-have-ever-grown-thanks-krome-13265/ (fjern stjerner)

Stay Safe
 
Last edited:

CFP65

Member
Så blev det tid til endnu en update, denne gang med ny PC den gamle stod af i varmen, ligesom mine planter i teltet ikke kunne mere men måtte ud på altanen.

first off er det de forskellige LR typer i min faders have

her er det LR x Sour Diesel x (DCxSK#1)
125.jpg

det skal lige siges at de stinker så man virkelig kan mærke det.
alle hanner på nær een er nu cuttet om, og sat i et glas and i et akvarie med madpapir over og inden i så pollen bliver hvor den skal.
planterne fremtræder en smule "lanky" og det er ikke så mærkeligt de står klemt inde et sted vhor de får max to timers sol om dagen.
mht til stanken, så måtte vi køre med åbne vinder i bilen hjem med de cuttede han toppe,, det er virkelig brutalt

her er det en eller anden skunk x LR krydset er ihvertfald fra 06-07
135.jpg


dernæst skulle jeg egentlig have lavet et update på telte, men det er simpelthen umuligt at have kørende i denne varme og tilmed er planterne blevet delvist bestøvede af mit autokryds med det lange navn, så de er røget ud på altanen og vil blive fuldstændig bestøvede af autoen
137.jpg

forrest ser man desuden til venstre
SK#1 x (SDx(DCxSK#1) og til højre den høje SDx(DCxSK#1)

her i nærbillede SDx(DCxSK#1)
143.jpg

144.jpg


og her er det SK#1 x (SDx(DCxSK#1) der allerede i 1 uge i 12/12 havde fået taget toppen ( ellers havde den været næsten ligeså høj som den anden)
145.jpg



sidst men ikke mindst, Guerillaen som den tog sig ud igår
123.jpg
surt show, men det er og bliver et chance spil at køre guerilla langt væk hjemmefra
 

CFP65

Member
Glemte lige et enkelt billede af en top af de The White x (et eller andet med PK)
det er vist ikke sukker for børn det der
142.jpg


by the way de planter der nu står på altanen istedet for i teltet får lov at stå
og modne frøene udendørs.
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ser rigtigt godt ud, og ja den varme har godt nok været meget led... men er ikke i tvivl om de vil nyde deres liv på altanen (=
Ærgeligt med guerillagrowet - men ser ud til det derhjemme kan opveje det :)
super lækkert billede til sidst, ser godt nok frosty ud.... - trods varmen :D
 

Nevi

Active member
Glemte lige et enkelt billede af en top af de The White x (et eller andet med PK)
det er vist ikke sukker for børn det der
142.jpg


by the way de planter der nu står på altanen istedet for i teltet får lov at stå
og modne frøene udendørs.

Det var ellers en godt sukret fætter.Lækkert,også nogle af dine andre kryds.Der er sq mange fede gener i mange af de planter.:)
 

CFP65

Member
bare en lille update
jeg holder ikke til så meget lige nu for jeg er rasende ud over alle grænser
for jeg blev kontaktet af en af mine naboer i haven, der brokkede sig over lugten
og at han havde fået kløe i halsen over mine planter. allle forsøg på at forklare at de IKKE STØVER prellede af ligesom min antydning af at hans stinkende cigrarer som han ryger fra morgen til aften måske havde noget med problemerne at gøre, også for de andre haver.
well enden på samtalen blev at jeg var nødt til at skære ned på planterne og hvad skal man så lige gøre når alle planterne er vigtige?
jeg gjorde det at jeg skar alle planter over på midten, og derefter skar ca hveranden gren af den rest der stod på roden så nu ligner min have et hærværk, det er simpelthen totalt nederen det her.
og jeg er pisse træt af det forbud der gør at sådanne narhoveder ved at de kan presse en.
havde det ikke været der havde han fået fingeren.
jeg er helt sikker på at ligeså snart legaliseringen er en realitet, så står de samme naboer i kø ved hækken for at få frø til de der sjove planter der lige pludselig ikke lugter så fælt.
well guess what: den dag får ægte fuglefrø og så håber jeg eddermame at i får røget jer både hovedpine og ondt i halsen til.
sorry guys jeg skulle lige af med noget her
billeder vil jeg ikke tage i øjeblikket, det er simpelthen for surt til det
 

Xhashish

Active member
Veteran
Det er jeg sku ked af at høre på dine vegne :( ØV BØV !!! håber virkelig for dig du stadig kan få lidt ud af det trods omstændighederne, som du selv siger, det er virkelig trist det skal være på denne måde.... Super ærgeligt - Ja ét op med humøret er nok ikke meget værd i denne her situation..
 

Nevi

Active member
Jeg forstår dig ganske udmærket.Typisk småborgerlig Dansker.Han skulle have et kanonslag ind af døren ved 5 tiden om morgenen.LOL!
Nej det var bare en joke,men jeg føler med dig.:comfort:
 

DK2670_01

Member
æv, æv og 3 gange æv :( faneme dårligt naboskab .... enu engang derfor at jeg ikke tør dyrke i haven, da min ene nabo er syg i hovedet og vil helt sikkert lave balade ..
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Nej for helvede da-det da ikke rigtigt-alt det arbejde nej nej nej nej....hvor er det langt ude...pga lugten ?? har Dc,en der ude selv og flere af dem endda og de dufter simpelthen bare fantastisk,ikke noget man kan få kriller i halsen af..ja undskyld pænt sur på dine vegne..jeg har en bagbo,der fisker laks og store Ørred,er og han har eget røgeri bygget til eget hus..der kan man tale om lugt-kvalmende sød lugt af ene eller hvad det er--ja undskyld mig-hvad fanden er det for noget..

Bedste et eller andet CFP selv om ord ikke er til megen værdi....Evt gør som jeg hvis du har plads altså-plant nogle sommerfuglebuske og solsikker og stil dem inde i dem,sommerfuglebusken kamuflerer godt,den står helt hen til start Dec-eller sidst Nov ihvertfald..kan få af mig hvis det er,har taget mange stiklinger på den...naboer nej tak.

føler med dig.
 

Latest posts

Latest posts

Top