What's new

Cannabis medicinal, varianta Green Mioritic

jtm

Some kind of shaman
Veteran
jtm ce kit de testare a concentratiei folosesti , singurul care mi sa parut bun este cel de la alphacat [ http://www.alpha-cat.org/ ]

Alphacat merge foarte bine, dar iti sare sapca de scump ce e, mai ales daca vrei sa faci zeci de placi.

Se pot comanda insa placi si consumabile separat, de la diversi furnizori, si iesi mult mai ieftin. Threadul unde am descris ce si cum am facut, aici:

https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=309237



Azi am facut o analiza la masculul uscat de Skunk Haze de la CBD Crew, apoi ruderalisul la care am cules semintele, si niste frunze de canepa industriala (ordinea pe placa, de la stanga la dreapta, este aceeasi. Iata placa:

picture.php


Concentratiile sunt nerelevante, deoarece nu am extras in mod identic cele trei soiuri.

Se vede ca CBD Crew nu mai are CBG, fiind ... matur :D, iar "ruderalisul" identic cu soiul de canepa industriala practic, deci nu e ruderalis ci canepa salbatica.

Totodata, se observa ca ultimele au CBD majoritar (oranj), dar au si THC, imediat sub oranj, roze-ul. Cu toate acestea, soiul de canepa industriala "recoltat" (vorba americanului, don't ask, don't tell), este foarte diferit fata de ce am cumparat de la piata de seminte, unde era canepa poloneza. Acel soi are THCul egal cu CBDul, fiind asemanator cu Lovrinul nostru. Asta, are mult mai mult CBD, fiind mai degraba asemanator cu Zenitul.

Faza doi, tinand cont ca am "recoltat"si niste seminte, este sa vedem faza juvenila a Zenitului, adica sa punem semintele la germinat.

Atentie, nu faceti asa ceva! Nici eu nu voi face, desigur, fabulez acuma...
 

jtm

Some kind of shaman
Veteran
Am pus la germinat 0,75mp seminte de canepa, soiul nou testat (vezi postul anterior). In 7-10 zile, o sa avem vreo 100g iarba. Speram, fara prea mult THC, sau de loc, si cat mai mult CBD, CBG, CBC. Evident, nefumabila...