What's new

Alt godt fra 2670

Ludo

Member
det har du forvandlet til en sand weed jungle......!!!! Jeg er helt skudt i den #3pheno af GP2........ligner slik.......hehe go karma til dig og dit grow dk...!!!!!:ying:
 

DK2670_01

Member
så er det vist tid til en lille update igen ;)

Først lige et par billeder der møder mig når jeg åbner døren *GG*
425.jpg

426.jpg


SSSDH har det godt og begyndt at lave rimeligt meget sukker også på de store blade :D
427.jpg

428.jpg

429.jpg


Swazi Safari ser også gode ud :D
430.jpg

431.jpg


The Pure har det helt fint ;)
432.jpg


Autopot virker fint, men får ikke lys nok
433.jpg

434.jpg

435.jpg


Jack herrer skal nok nå at give noget ;)
436.jpg

437.jpg


GP2 ser rigtigt fine ud efterhånden må jeg sige :D
438.jpg

439.jpg

440.jpg

441.jpg

442.jpg


Glæder mig helt vilt tal at smage de forskelvlige phenoer :D
 

Chronictron

Member
Ja man må sige at du køre den store have!!! glæder mig til at se hvordan Jack Herra ende med at se ud,(lotz of pic) og så må du lige give en ryge rapport på den!
hvor meget lys køre du med?
 

DK2670_01

Member
hehe ... en sand weed-jungle efterhånden ... :D:D:D og lugtesanserne går simpelthen bare AMOK .... når jeg kravler rundt i rummet *LOOOL*

det var nu ikke meningen at det skulle ende så vildt *GG* Det er gået lidt over gevind og alle "sideprojekterne" Altser dem i auto-pots og JH de får slet ikke lys nok og vokser ikke meget. Skal nok tage nogle bedre billeder af JH næste gang ;)

Men der skal nok blive en del røg af JH afligevel, da der er buds over alt på den :) JH er rimeligt stabil, bare lidt lys og lidt gødning så får du også lidt ud af den anden vej *GG* MEN ... får den, som den skal have så vokser den langsomt men sikkert ;) den skal have ca dobbelt så lang tid i veg ellers yuilder den ikke særligt meget, men igen selvom det er lidt den laver så er det sku god røg :D

2 x 600 w ;)
 
Hey mayn..har lige brugt lidt tid på at kigge igennem dine tråde.. flotte planter og fede genere DK2670_01 ! imponerede hvad du kan få ud af de Pot Of Gold :tiphat:

Jeg skal endelig igang igen med at gro efter en lang pause.. overvejer stærkt at køre et POG grow efter at ha set dine resultater..

kan du komme med en kort smoke report evt??
 

DK2670_01

Member
Tak skal du have Xander :D Gør da mit bedste, men denne dejlige plante gør det jo ment at lave flotte resultater ;)

POG er en dejlig plante :) En rigtig god F1 hybrid fra Flyingdutcmen, nem at holde som moder, nem at lave cuts fra, elsker gødning og er en af de sorter, hvis ikke dén sort, der laver mest sukker. Den pheno jeg har skal have 8-9 ugers bloom. Den er både god til jord eller hydro og i både rent vand, hydrosten og rookwoold ;)

Den lugter sødt og meget karaktistisk, smager ok og den virker rimeligt godt (3/4 ren sofa effekt), hvis budsne bliver for store (og det bliver de ment hvis de får mere end 4 ugers veg) kan der godt komme mug i det store top-bud. Men hvis der er god ventilation og lav luftfugtighed de sidte 4 uger sker der intet, men har du problemmer med bare én af de ting skal du holde godt øje de side 4 uger ;)

Har ikke selv kørt dem fra frø af, da jeg har fået et cut fra en nøje udvalg moderplanter :D

Kan kun anbefale dig at køre POG, dog er frøene jo lidt dyrere da det er fra et ernakendt frøfirma
 

WeedWizard

Member
Er din SSSDH brudt ud endnu, så godt nok ud som den ville finde hammer og mejsel og så ellers gå igang med at lave et pænt hul i loftet og stikke af til den vilde natur. Har du prøvet plante den strain udenfor, tror det vil være en vild strain under de rigtige forhold, jeg mener bare en ordentlig busk/træ :)
 

DK2670_01

Member
SSSDHén bliver ikke færdig udenfor i det danske klima :( Men man kan da tage den indenfor til sidst ;) HVIS man har plads *LOOOOL* Så heldere finde den Pheno af SSSDH der ikke vokser så meget ;)


Den vokser ikke i højden mere, men det er nok fordi den øverste ½ meter af planternes toppe, er OVER lyset *GG* MEN toppene er begydt at bukke under presset fra de store buds :D Så det ser alt i alt godt ud deroppe :D
 

WeedWizard

Member
Ja det er jo lige det med vores sommer, øv øv. Kunne ellers være skægt at kunne sige, " ja der har vi så æble træer, blommetræ og cannabis træ hehe. Havde også samme situation med SLH, den bliver sku for stor til mit lille telt, så den fik et buk, og selvom den 90graders vending ser lidt vild ud, nyder planten det bare. Mere lys på den, og budsne gik helt amok, har dog ikke fået den uniforme flotte cola ud af det, da de jo så helst vil gro opad.

Gad også godt vide hvis man krydsede den med en lowryder eller andre ruderalis gener, hvilke gener ville så være dominerende, men kunne sku være sejt nok at lave en lowryder extreme :)
 

DK2670_01

Member
Hvis hanen er Autoflower (ruderalis gener) så vil ALLE frøene ALTID have autoflower gener i sig ;) Men jeg har jo 10 lowrider frø så min SSSDH får lov at leve lidt enu, MEN denne meget høje pheno af SSSDHen har også en meget karatisktisk smag/lugt og så virker dn kanon godt ;) Og så vil jeg prøve at krydse de 2 :D MEN først efter nytår
 

WeedWizard

Member
Det lyder spændende mate. Vil jeg følge spændt :) Men nu er det vel snart høst tid, så skal det jo lige overståes hehe.
 

DK2670_01

Member
ja det er vel også tid til en lille update, her hvor de går ind i 11. uge i bloomst

SSSDH har det fint og laver stadigvæk masser af sukker og toppene på de højeste er bukket, men de får ikke noget lys heeeeeelt deroppe afligevel *GG*
448.jpg

449.jpg

450.jpg


Swazi Safari har det også helt fint
458.jpg

459.jpg

460.jpg


Jack Herrer er godt nok lidt små men der er en masse af dem og de ser gode ud
451.jpg

452.jpg

453.jpg

454.jpg


GP2 har det også godt MEN prøv liiiiige at se denne her pheno ... Den skiftede pludselig farve og er du gal den er FLOT :D Misa Like :D ... Bare pisse ærgeligt at den er totalt hermo .... bummer .... det er sku en ommer .... DØD OVER HERMIES .... æv, æv og 3 gange æv
455.jpg

456.jpg

457.jpg


de andre phenoer ser også godt ud
463.jpg

464.jpg

465.jpg


**** MUG ALARM **** Kan du se det på billedet her neden under ???

466.jpg


*** ÆV ***

alle topene er væltet og et skud midt i det hele ser sådan her ud
467.jpg


The Pure i hjørnet af GP2erne har det også fint og burde blive høstet men den får lige et par uger mere :D
461.jpg

462.jpg


Sådan her ser de ud fra modsatte side af døren
468.jpg
 
Er du nogensinde faret vild derinde? Eller har du skilte der viser vejen ud? Sikke en jungle!

Det ser bare kanon ud! Hatten af for dig!
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
DK: Nu slapper du af dreng og smider den sukker-pose væk......vi kan alle sammen godt se du har brugt "the old sugar bag ploy"..... hehehehheheeh


fremragende arbejde ven.... respect!!!!

icetoker
 

DK2670_01

Member
Jeg skulle lige se på mine egne billeder igen igen igen :D da jeg pludselig så, at der sku var mug i en af de store GP2 buds uden at jeg havde set det *hulker* og ganske rigtigt der var "lidt" at se, men det meste er infiseret ... bummer og æv æv æv ... MEN det var altser og det aller STØRSTE bud og det havde fået streds og begyndt at lave en masse sidebuds i top-bud ??? 8)

Dette pæne Topbud er ramt ikke så slemt skulle man tro
469.jpg

470.jpg


MEN råd/mug er noget lort og det er ALTID værer end det ser ud til desværre, her kommer nogle gode eksempler
471.jpg

472.jpg


Totalt streds på *GG* MEN under disse "sjove" sideskud i toppen gemmer sig noget helt andet
473.jpg

474.jpg


Det her ser da fint ud gør det ikke ???
475.jpg


NÆPPE ..... som du ser her på den anden side !!!
476.jpg


enu et .. ok tror man ? ... hhhhmmmm
477.jpg

478.jpg


Her er ALT der er ramt !!! det er godt nok en sjat ... MEN gas er vejen frem her ;) der skal vel bruges en 8-12 flasker til det her :D
479.jpg


og her er de sørgelige rester der kunne redes ...
480.jpg


MEN det posetive i alt det her er så: At nu kan jeg smage hvordan den GP2 smager FØR tid :D intet er så negativt at det ikke er godt for noget andet ;)
 

WeedWizard

Member
Fuck hvor neder mate, siger du man kan lave qwiso eller iso ud af de mugne buds? i så fald skal jeg da lige finde ud af hvordan, for så går der ik så meget til spilde her hos mig...damn rådent råd det er bare til at blive pisse frustreret over...grrr
 
Top