What's new

Alt godt fra 2670

Damn nice setup du har der. Har gået og tænkt på at skaffe mig noget Hydro ell Aero, er der nogle systemer du kan anbefale (gider ikke DIY)
 

DK2670_01

Member
altser mit Panda aero har bare virket hver gang :D men det er jo lidt pepperet og specielt nu da jeg har lavet et par stykker DIY systemmer, så syntes jeg at det panda system bare er enu dyrere *GG* MEN stadigvæk det som jeg altid prøver at efterligne ;)

ellers så et DIY auqa system, simpelt med 2 spande, leca sten og en luftpumpe :D laver gerne et diagram der forklarere auqa systemmet hvis det er

Hvor stort grow snakker vi om ? fordi et simpelt setup med dryppere og slaps virker og rigtigt godt ;)

ellers så lav et som mit nye GP2 system, men fyld potterne op med leca sten og så eller2 2-4 dryppere i hver potte, simpelt og det virker lige så godt som et prof system :D
 

DK2670_01

Member
der er sket lidt og meget på denne uge :)

SSSDH og Swazi Safari har røderne nået bunden og nu går det stærkt kan i tro ;)
347.jpg

348.jpg


Auto-pot .. hhhmmm ... helt nyt system og samlingerne er ikke tætte :( men det går fremad :D
349.jpg


Jack herrer ... jeg glemte at justere PH så de ser medtaget ud :(
350.jpg


GP2 kan godt lide det system jeg har lavet :D
351.jpg


De er næste dobbelt The pure (i hjørnet) nu :D
352.jpg
 

Ludo

Member
Sådan dk_!!!!!! Jeg sagde jo jeg kunne li dit diy system.....det kan damerne da vist også!!!!!!:jump: keep the pics commin.....:wave::ying:go karma
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ser dejligt ud , der sker Virkelig ting og sager :D glæder mig til at se mange flere billeder (=
 

DK2670_01

Member
Så er jeg tilbage efter en lille ferie :D og er du gal der er sket noget :D

De skal vist i BLOOM med det samme ;)
SSSDH
353.jpg


Swazi safari
354.jpg


blandet (ikke vokset så meget, men glemte at putte gødning i vandet *GG*)
355.jpg


Jack herrer (de skal have mere gødning)
356.jpg


GP2 :D (de KAN godt lide gødning)
357.jpg

358.jpg

359.jpg


Lige et overblik af begge sider
360.jpg

361.jpg
 

Xhashish

Active member
Veteran
DAMN Dk , ser jo helt ustyrligt ud :D:D godt du har højt til loftet ;)
Hvor meget trimmer du enlig dine planter?
 

DK2670_01

Member
Puha ... der er godt nok pludselig en masse at se til *GG* GP2erne er løbet og alt for høje alerede ... Jack herer får ikke lys nok og der er en masse små fluer i auto pots

Først SSSDH ... skal have et net på af en slags da de alerede skubber til hinadnen, de skulle havde været grovtrimmet
365.jpg

366.jpg


Swazi safari er pæne :) de skulle bare havde været trimmet og der skal net på
367.jpg


Auto pots med masser af små fluer i ko-kusen *LOOOL* De får ikke lys nok så dem regner jeg ikke meget med
368.jpg


Jack herrer får ikke lys nok og er lidt langsomme i opstart
369.jpg


GP2 er bare gået amok, har alerede måtte bukke én top og skal have grow trimmet dem i aften, totalt juletræs-plante - skal også finde på et eller andet til at holde lidt på dem så de ikke vælter ;)
370.jpg

371.jpg

372.jpg

373.jpg
 

DK2670_01

Member
Så er der blevet trimmet og luget ud i de største blade :D og det trængte der godt nok også til ;)

Jeg fik også sat et net op på mine SSSDH og Swazi Safari :dance013:
374.jpg

375.jpg


GP2erne er blevet grovtrimmet i bunden, og alle de store blade er væk :) så håber jeg på at de måske går lidt i stå *GG* 3 af dem har alerede lavet hvide hår efter blot 5 dage i blomst :D
376.jpg

377.jpg
 

DK2670_01

Member
hehe ... det er nu ikke ment som et srog, men mere som støtte, da de jo kun er i de små 4x4 cubes og de bliver mindst 1½ meter høje planter ;) Men da jeg fik gjort det for sent kan det godt ende som et ;) tror det bare ikke rigtigt da begge sorte jo vokser rimeligt meget, men alle side skudene kan jeg lige finde et hul i nettet til så de får lidt støtte :D så det er trods alt bedre end ingenting :D
 

DK2670_01

Member
Nu har jeg jo både skrevet at det er et Panda Aero system OG lagt billeder ud af systemmet, så må jeg jo også heldere opdatere min tråd så det kan blive en NYTIG tråd ;) så jeg kan fortsætte med at vise hvad div sorter kan i hydro :D

SSSDH bare vokser og vokser jeg tror jeg desværre bliver nød til at bukke 3 af toppene da de er meget højere end Swazi safari nu
383.jpg


swazi safari ser rigtigt gode ud :D
384.jpg


men høje er de sssdh sku og nogle tykke stammer
387.jpg

388.jpg


blandet i Auto pots :D
385.jpg


Jack herrer får ikke så meget lys pga GP2 men der sker da lidt :D
386.jpg


De GP2 er vist NÆPPE til indendørs *GG* de går bare amok
389.jpg

390.jpg


Men GP2 er klart dem der er længst fremme
391.jpg


Jack Herrer er næst længest fremme
392.jpg


Swazi safari er dog så småt begyndt
393.jpg


Og SSSDH har åbenbart ikke tid da den jo bare vokser *GG*
394.jpg
 

DK2670_01

Member
Ja jeg må sku indrømme at jeg har opgivet de SSSDH, de er over 2 meter høje nu og vokser stadigvæk ???
Hvad ville der ske hvis jeg krydsede SSSDHen med en Lowrider ? ville det få den til at vokse mindre ?
400.jpg

401.jpg


MEN de er da i det mindste ENDELIG gået i blomst ;)
404.jpg



Blandet i autopots, de for sleeeet ikke lys nok, men jeg skal også bare lave lidt frø på dem ;)
402.jpg


Jack Herrer har det bedre med lidt lys :)
403.jpg


GP2érne er også gået amok, men de vokser heldigvis ikke mere :D
405.jpg


Men jeg tror lige på det bliver nogle ordentlige buds på dem :D:D:D
406.jpg

407.jpg
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Ja for helv..... ordenlig buds bliver de for sure!!!!

min pheno sssdh tager 12 uger men jeg synes bestemt ikke den strækker sig 4x....måske 3 men mere2 og lidt mere. Desværre har mit pheno ikke den typiske sssdh smag eller duft men mere ssh og chocolate thai.


hygge

toker
 

DK2670_01

Member
Så er det vist tid til en lille update ;)

SSSDH er stoppet med at vokse, meeeeeen de er godt nok høje :D
410.jpg

411.jpg

412.jpg


Swazi Safari har det helt fint :)
413.jpg

414.jpg


damerne i autoPot systemmet får ikke lys nok Men de vokser da lidt aligevel ;)
415.jpg

416.jpg


Jack Herrer har det samme problem med lyset, men der skal nok blive en del røg afligevel :D
417.jpg


GP2 har helt tydeligt meget forskelvlige phenoer (typisk F1)
Pheno #1
418.jpg

419.jpg


Pneno #2
420.jpg


Pheno #3
421.jpg

422.jpg


og så hygger The Pure sig i hjørnet sammen med GP2 :D
423.jpg
 
Top