What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

2021 Outdoor Grow

Swedish fika

Active member
Jag avrundar med en bild på en Ulduz-bud och en översiktsbild på årets skörd.

Vi ses nästa år och då är jag tillbaka med lite genetik bland annat från våra finska vänner ;) Tills dess, ta hand om er och glöm inte att hålla utkik efter lämpliga odlingsställen ♥️

Snyggt jobbat:groupwave: vart det några frön på ulduz-pt?
 

Hasselhoff1337

Active member
Vem startar 2022 tråden?

Själv har man hittat tre riktigt grymma ställen ute i skogen. 2 på kalhygge där det skall planteras dvärgar (low ryder, auto wild dwarf samt mini thunderfuck) och en glänta i en blandad snårskog 200m in från en skogsväg. Vattendrag nära gläntan, dvärgarna får man la gå å vattna lite, nära mitt hus ändå.

I gläntan skall det odlas auto ak47, regular afghan inköpta på chris för 10 år sen (om de gror) och thai passion från seed heaven.

Många av mina frön är 10 plus år gamla. Köpta i tonåren och har gjort ett par low effort guerilla grows med 0 skörd. I år blir det annorlunda. Det blir bra jord, bra spot, pålar och hönsnät. I år ska det skördas grabbar!!!
 

Latest posts

Latest posts

Top