What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

"under trappen"

Trolden

Member
hey forum...

så er der et par billeder af de 2 små 3 dage i blomst :jump:

PA130060.jpg

PA130059.jpg


PH er på 6.9 og ec er på 1.9 jeg ved at ecén kan komme op på 3.4 uden at de har set trætte ud, så det skal nok blive sjovt!
 
Last edited:

doktoren

Active member
Trolden said:
så er der et par billeder af de 2 små 3 dage i blomst
!

SMÅ???

Hehe, jeg ser lige om jeg kan få fat i sådan en controller der...
Har forresten en extra "turbineblæser"(eller hva det hedder) sådan en som sidder inde i kassen, plus et extra kæmpekulfilter hvis du selv har lyst til at bygge den trækasse der.
Lur mig, om du ik kan få det til en go pris :D

Dok
 

Trolden

Member
jamen hva med et billede af sagerne dok? og hvor befinder sagerne sig i landet? går ud fra at det er et filter i 200mm?! og er det den samme motor/blæser du har?
 

doktoren

Active member
SANY0130.jpg


Det er den samme motor og kulfilter jeg kører med. 200 mm er det vidst..
Og det befinder sig på djursland.

Dok H
 

Trolden

Member
hey forum...

er balleret men i får lige en hurtig billede update efter lyset er slukket på 9. dag

DSC03898.jpg

DSC03899.jpg

DSC03900.jpg

DSC03901.jpg

DSC03902.jpg

DSC03894.jpg

DSC03895.jpg

DSC03896.jpg

DSC03897.jpg


som i kan se er der kommet en ny ting i rummet :jump: 1000w
info: de drikker ca 8- 10 L. om dagen og EC er ca. 3.0 og PH er ca. 6,8 nu mangler jeg snart bare pumpen til PH meteret...
men kæmper mest med ledninger lige nu
 

mr.indica

Member
det ser sgu godt ud det der !!!

jeg kommer ud i morgen og tager nogle billeder af det hele imorgen
de er sgu lidt utydelige dem der
 

Trolden

Member
hey forum...

indica var forbi og tage nogle bedre billeder idag :jump:
så her er nogle af rummet 10. dag i blomst. ph 6.6 og ec 3.3

nogen der har et bud på hva ecén kan komme op på før de dør? og med hensyn til pk13/14, hva er den bedste tid at gi det på?
SDC11519.jpg

SDC11520.jpg


SDC11514.jpg

SDC11515.jpg


SDC11510.jpg

SDC11512.jpg

SDC11518.jpg
 
K

kenned

Det ser sku godt ud, trolden. Pænt fyldt ud dit skab der..

Tjae, nu er hver plante jo forskellig, så nogen kan jo have en højere ec end andre.. Men 3,3 er jo ret højt.. Men hvis de kan klare det, er det jo super...

Hmm, skal pk ikke gives nogle uger inden høst...?

mvh
kenned
 

Deus

Member
Nogen giver PK løbende, igennem flere uger, selv om jeg selv mener at PK 13/14 skal bruges 4 - 5 uger før høst... i 1 uge hvor du giver 1,5ml pr liter i din tank. Skudene skal lige komme frem og være i gang før du bruger det. Mener også Canna viser det på deres premade grow schedule samt det hvor du kan udregne din egen...

Men man må sku sige det ser godt ud Trolden :) Bliver godt at se nogle godt pakkede skud i din massive busk der :p keep it growing ;)
 

oldsmoker

Active member
yes as kenned says ec 3.3 is high, I usually go to about 2.0 during flowering.

I give pk13/14 just after the first small buds form 1,5ml pr litre for 1 week
is what canna recommend but I use 1ml / L and continue topping up with normal flowering nute mix after 1 week without flushing or changing anything.
 
C

cdd

jeg har givet det på forskellige tidspunkter og synes det virker bedst tidlig som oldsmoker siger (ca 3 ugers blomst) plejer at give 2 uger med 1,5ml pr L (jord)

de er virkelig blevet store... og så i blomst med en 1000w?! bliver spændende :rasta:
 
Last edited:

Trolden

Member
hey forum...
tak skal i ha..!
jeg havde godt på fornemmelsen at ec en var lidt i den høje ende. den har stået på mellem 3,0 og 3,5 fra igår til nu hvor jeg pumpede ca. 8l. i karret og den står nu på 6.8 og 2.4... i ph og ec. desuden venter jeg på en flaske onepart totalgro, så de får kun ghe 3 part bloom og 2 part canna bloom og ingen grogødning :nono:
men synes at de ser fine ud :) tror at jeg gør som oldsmoker og gir det pk tideligt! måske om en 5-10 dage?!
forresten oldsmoker, synes at at have læst et sted at du giver dem lavere ph i blomst?
 

oldsmoker

Active member
thats right Trolden keep it between 5.5 - 6.2 thats the best ph level for p uptake
which is what they need lots of during flowering
 

Trolden

Member
hey forum...

så har de lige fået ca 55ml pk 13/14 og er på dag 12..!
i tilfældig rækkefølge, jeg er træt he he :joint:
DSC03906.jpg

DSC03908.jpg

DSC03909.jpg

DSC03911.jpg

DSC03912.jpg

DSC03915.jpg

DSC03914.jpg


jeg venter stadig på den pumpe til ph controlleren?
ellers virker den 1000w kanon he he :jump:
 
F U C K !!!!!

Der er da vist ikke også plads til dig i rummet længere.... håber bare at der er plads til at den kan blive færdig når du køre med den SYGE lampe ;)

Bright..
 

oldsmoker

Active member
hey Trolden thats a class grow you have there, have you got a dehumidifier yet ?
as I think they are going to be tightly packed in there
so from here on in you want to watch your RH, keep it under 50% so the bud rot
don't come calling
 

Trolden

Member
hey forum...

det var helt vildt da jeg kom hjem med alt den damp he he :jump:
jeg køber en affugter imorgen og laver billeder!

og så kommer der billeder af den nye sort jeg har fået i hus.... jack herer fra sensi... :jump: nu kan jeg ikke sove igen i aften he he

har fået købt affugteren og den har allerede hapset ca. 6L vand med en ph 5.5 og ec 0.4...
og der er hængt 3 vifteblæsere op i rummet som blæser ned ovenfra...
der er en temp. på ca 29grader og en fugtighed på 50% ja da :jump:
ph 5.8 og ec 4.5...
billeder snarest
 
Last edited:

Trolden

Member
hey forum...

som sagt så drikker de 10 - 12 L. vand om dagen nu her og den nye affugter suger også godt til... luften er blevet rigtig lækker efter den er kommet der ind... og der er monster mange hvide hår....

Fotografier-0066.jpg

Fotografier-0067.jpg

Fotografier-0070.jpg

Fotografier-0061.jpg

Fotografier-0073.jpg

Fotografier-0074.jpg

Fotografier-0078.jpg

Fotografier-0080.jpg

Fotografier-0081.jpg

Fotografier-0082.jpg


skal jeg stoppe med pk 13/14 ? de har fået det i 8 dage nu her, ca. 20 milliliter hver dag sammen med nyt vand mindst.

som skrevet tidligere så er der kommet jack herer frø hjem som jeg snarest skal igang med hvis de skal nå og blive klar :joint:
 
Last edited:

oldsmoker

Active member
yes stop PK now and just use your normal flower formula until you start to flush 14 days
before harvest.
still looking great Trolden your on track for a sweet harvest
 
Top