What's new

Word je dom van hasj?

E

elmanito

We weten het allemaal: als je maar vaak genoeg hasj rookt wordt je apathisch en ga je slecht scoren bij intellectuele inspanningen. je wordt van hasj dom en lui.

Een mooi beeld, maar zorgvuldige bestudering van het bewijsmateriaal laat niet veel ruimte voor de conclusie. Als je gebruikt heb ben je sloom en minder slim. Als je kort geleden hebt gebruikt scoor je ook lager op IQ test.

Maar als je vaak gebruikte, maar dat een maand of langer mee bent opgehouden, is er van het zogenaamde lange termijneffect niet veel meer te merken, zegt Wired op grond van onderzoek.
Het is dom om wetenschappers zo maar te geloven, niet om hasj te gebruiken, lijkt het :blowbubbles:

Bron: Welingelichte Kringen, Wire
 

THC123

Active member
Veteran
hmmmm nochthans heb ik me diploma vertaler tolk gehaald door altijd stoned te leren.

Ik had betere concentratie zo en ik was steeds derde van de klas

dus ik zeg BULLSHIT
 

Doc420

Member
Lekker levendig hier bij de Nederlandse sectie.
Dit topic doet het waarschijnlijk beter op Wietforum.
Ik ben niet echt een Hashroker maar van Ice-O-Lator wordt ik idd dom.:blowbubbles:
 

Gastro

Active member
Je wordt niet dom van hash, je wordt dom van je hersenen niet gebruiken. Als jij als je stoned bent alleen maar filmpjes kijkt, en je hersenen op geen andere wijze stimuleert ja dan wordt je dom. Dat als je high bent je korte termijn geheugen minder functioneert betekent nog niet dat het helemaal niet functioneert. En het ligt ook aan je intelligentie als je nuchter bent.

Als je al van nature een mavo niveau hebt moet je niet verwachten dat het niveau buiten dat van de basisschool uitstijgt.
 
E

elmanito

De meeste soorten die hier verkocht worden in de shop hebben teveel indica-invloeden, waar je loom van wordt & dus geen puf meer hebben om iets te ondernemen, maar je IQ zal niet aangetast worden, alleen je voert geen flikker meer uit.Door het hele beleid is de echte sativa-teelt op de achtergrond gedrukt, vanwege de lange bloeitijd.Zelfs de Haze-soorten die tegenwoordig verkocht worden zijn geheel niet te vergelijken met de Haze uit de 90tiger jaren.Ben je energiek dan ga je wat ondernemen.Hoe zat het ook al weer met het gebruik van Cannabis & intelligentie.:blowbubbles:

Namaste :plant grow: :canabis:
 
Top