What's new

WarninG!! Paradise Seeds!!!

H@|lu

Member
Ja juttuhan on sitten tälläinen ETTÄ PARADISE SEEDS: SWISS BLISS kaverit tilasivat 2 pussia ELI 20 SEEDUA ja YKSIKÄÄN NIISTÄ EI OLE ITÄNYT!!!!!!!

Mites muilla kokemuksia PAR:in seeduista!?!?
:cuss: :cuss: :fsu: :badday: :spank:
 

krepis

Member
Harmi, että on noin käynyt.:monkeyeat. Niiden Sensi Star ja Nebula pitäisi ainakin olla ihan ehtaa tavaraa, viimeaikojen itävyydestä en sitten tiedä mitään..
 
N

neoobik

Nebulaa olen tilannut ja sain firman T-paidan kaupan päälle. Kaikki siemenet itivät ja tuli aivan loistavaa polttoa. Regular paketti oli papuja ja 7 oli narttuja muistaakseni.
Ei mitään ongelmiä toimituksessa, rahat tilille ja paput lähti tuleen mun postiloosteriin.
Hyvä Pulju se on, harmi et paskoja papuja tullu...
 

H@|lu

Member
Joo.. täytyy jotain palautetta laittaa sinne päin menemään ja hanurista on ettei ole minkäänlaista korvaus velvollisuutta... ehkä olis aika hieman päivittää pankkia
 

Herbalistic

Herbal relaxation...
Veteran
Huonoja uutisia.... Uskon, että kaverisi eivät olleet ensikertaa asialla, joten papujen huonosta kuosista ei voi syyttää heitä?

Suosittelen tilaaman seedbayn kautta, jonkun asialle vihkiytyneen breedaajan tuotteita. Esim. ACE Collective, Cannabiogen & Mandala on putiikkeja, joissa rakkaus yrttiin menee kaupallisen paskan edelle ja pavut on juuri sitä mitä luvataan!!!

Mandala Miken kanssa en ole jutuissa ollut, mutta ACE:n dubin ja Cannabiogenin Charlien kanssa. Voin vakuuttaa, että molemmat hepuista rakastavat yrttiä ja tekevät arvokasta/dokumentoitua työtä landrace geeneillä.

Uskon, että molemmat herrat ovat enemmän kuin valmiita korvaamaan "epäkelvolliset" pavut, jos sellaisia kohdalle muka sattuisi!

However..

En ole löytänyt yhtään kyseistä tarinaa, jossa heidän pavuillaan olisi ollut itävyysongelmia!!

Mulla on itse menossa Charlien Destroyer (3kpl) ja muita Espanjan herkkuja (joita ei vielä korkattu) ovat:
- DC x Nepalese Highland sativa
- OT1 Haze#1 x x Nepalese Highland sativa

= = = :yummy: :yummy: :yummy: :yummy: :yummy:

Näillä jäbillä on käytettävissä lähes täydellinen ilmasto landrace sativoille, jota he menestyksellä käyttävätkin meidän cannaseurien ja ei-niin cannaseurien hyväksi...
 
R

ruutzman

Eipä oo tullu ennen vastaankaan tuo seedbay, kuitenkin vaikuttaa erittäin hyvältä!

Onko toi vähä vastaavanlainen mesta kuin drchronic?? eiku hei, nytku selailin niin tuoha toimiiki ilmeisesti huutokauppa periaatteella, ja vähän samanlaisesti kuin ebay..

Saako tuolta jostain vaihettua hinnat euroiksi, ja maksaminen onnistuu varmaankin paypal:n kautta tai pankkikortilla?

Eihä mun tarvis ees kysellä ku varmasti tuolta sivultaki löytyy :) nooo, menkööö
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
www.xe.com voi kattoo noita valuutan vaihtokursseja. Melkein kannattaakin nyt ostella, kun u$d on euroon verrattuna aika kehnona. Se toimii kuten dr chronikki, jos ostat "buy now" tuotteita, etkä niitä huutokaupan alasia matskuja. Siinä kyllä lukee buy now ja buy now price, jos on tuollanen ettei tarvitte alkaa huutamaan.

:lurk:
 
R

ruutzman

niitä näitä

niitä näitä

Oukei, thanks. Kuulostaa hyvältä..

Ei muutako selailemaan
 
R

ruutzman

apu va

apu va

Noni, tässäpä oon tilailemassa ja tulipa vähän kysyttävää ja ajattelin varmistaa.. löytys varmaan itse kaupaltakin jotain infoo mut menköön...

eli mitäs tämä meinaa näin suomenkielellä:

Money Orders Payable to S.B.N. only
add $5 S&H (covers up to 4 seed auctions unless a different amount noted in auction item description).
Combine payments for multiple auctions accepted (not deviating from the 14 days payment policy).


Ja tuota mahtaako tämä maksaminen nyt onnistua mitenkään muuten kuin lähettämällä rahat kirjeellä??

Ei siinä muuten mitään, kyllä ne varmaan perille menee mut mitä ne tykkää jos sinne pistää euroina sen maksun?
Vai kannattasko ihan hyvää hyvyyttään käydä vaihtamassa punniksi ne valmiiks..

Paljon olen kehuja kuullut ja pitkään olen hamunnut itselleni cinnamonia ja nyt löytyi niin pitihän se ottaa ja tilata papuja :rasta:
 
R

ruutzman

Hei joku! kertokaa nyt jotain.. tullee kiire vissiin kohta, kait se pittää rahat vaan lähettää.. prkl ku vaan tietäs nyt paljo ja minä valuuttana... (siis toi ylimääränen 5$)
 
P

perakko

ne siementen hinnat on dollareina, ja tuo 5 dollaria lisää siihen. sitten sen mitä tulee siitä käännät tossa badticketin linkissä euroiks ja lähetät ne kirjekuoressa tohon osotteeseen. jos siitä tulee vaikka 32e niin laitat sinne sen 20e 10e ja 2e kolikon.
 
R

ruutzman

juupajaapa

juupajaapa

Jep, kiitosta. turhaanha sitä hättäili, se on just niin yksinkertasta ja helppoo..
Rahat vaan kuoreen ja etiäppäin :)

Pitäs pistää hiluja siihe mukkaa mutta ajattelin laittaa vaan ylimäärästä sen verran menee seteleillä, ei mee paljo yli ja tuskinpa siitä rahasta on haittaakaa...
 

Latest posts

Latest posts

Top