What's new

Upse-dasse!!!

Stdane

Active member
Hej

Fik lige min seneste ordre tilsendt fra Cannazon,og både udenpå og indeni var der sat gul tape på med store sorte bogstaver,hvor der stod "SKAT".
Så de kære myndigheder har tjekket mine 10 hampefrø ud,men sikkert håbet på andet og mere.Spørgsmålet er nu om politiet kommer anstigende for at tjekke hvad der lige sker her,hvilket ikke ville være rart,så tænkte på om der er andre der har prøvet det her før,og hvad der videre skete.
Grunden til at jeg smider den her i det danske forum er at vi har lidt andre regler i forhold til andre lande.En amerikaner ville sige,smid alt hvad du har i hænderne,dump alt dit growgear og flyt til udlandet,hvorimod en hollænder eller spanioler ville sige; And so what,måske ikke spanioleren idet han taler spansk haha!,men spørgsmålet er hvad gør man som dansker??:tiphat:
 
L

lalandia

Jeg har været ude for det samme med en pakke fra Holland for et par uger siden...Der er ikke sket noget endnu i hvert tilfælde...Frø er trods alt lovlige i dk stadig

held og lykke
 

Stdane

Active member
Hej Lalandia....tak for tilbagemeldingen!:yes:
De er åbenbart kommet lidt mere op på dupperne og jeg tror at det er fordi der har været en del fokus på alle de stoffer du legalt kan købe over nettet,det har så gjort at de har været nødt til at vise at de(SKAT+TOLD)gør noget for at stoppe strømmen.Jeg har nu købt frø over nettet siden '05-'06 aldrig en eneste gang har jeg været udsat for at de har åbnet min pakke,jeg havde en der kom igår uden nogen problemer og mangler så en fra Cannacollective,så må vi se om de også har været nævenyttige der.Jeg tror og håber at 10-20 frø er for banalt at sende en meddelelse til vedkommende politikreds for,men man ved jo aldrig,forhåbentlig har de fundet andre og mere spændende ting at tage sig af i mellemtiden,men det får da en til at tænke over hvordan man gør det her i fremtiden.:peek:
 

Stdane

Active member
Tolder mig her og tolder mig der!!

Tolder mig her og tolder mig der!!

Så var den der igen,2 gange indenfor 3 uger,hentede en ordre idag idet min postbutik var åben,og dæleme om de ikke havde været der igen,denne gang havde de åbenbart molestreret konvolutten så meget(sikkert i håb om at finde et eller andet illegalt) at de var nødt til at erstatte den med en anden.Jeg mener de må eddermame kede sig bravt hvis de ikke har andet at lave end at åbne hveranden konvolut,eller også har SKAT fået en billig husleje hos PostDanmark.Men jeg kan sæføli' godt se at der kan befinde sig noget af et lager af illegale stoffer i en konvolut på størrelse med en halv A4 side på 20 gram max.
Totalt til grin!!.:fsu:
 
Top