What's new

Ulkokasvatus 2014

Robertson228

Active member
Kiitti vauhtihirmu:D Aijaa ehkä joku tietää teiän plantuista ja on halunnu auttaa niin hän on kastellu niitä teille? :D Mua ainaskin kuumottais vähän jos tietäisin et joku olis käyny mun spotilla. Muuten paljonko annatte sitä biobloomia kasveille? onko se 1 ml/1 litraan vettä? vai miten se menee? olen vaan kaatanu random sitä määrää kun ei oo sellasta "mottia".
 

weeedmannn

New member
Osaisiko joku antaa neuvoja, aloitin esikasvattamaan Onyx autofloweria noin toukokuun puolessa välissä joten se on kasvanut 77 päivää. Spotti on vähän hankalassa paikassa ja en ole päässyt käymään paikalla kuin kerran kesäkuussa. Osaisiko joku heittää jotain arvioita milloin kannattaisi käydä hakemassa kukat pois jos siellä jotain vielä on.
 

Mac-E

Member
Parempi tääki ku ei mitään. Biobloomia ja pk syysravinnetta tuli neitoselle annettuu.
Siin pari kuvaa meikän tämän kesän ainokaisesta.:smokey:
FIN420
oYDzit.jpg

arGZoc.jpg
 

Robertson228

Active member
Harmi Mac-e... Mullakin kävi noin kesä 2012, joku otti mun 4 daamit samana viikkona kun meinasin kaataa ne.. Hehe hauska video toi minkä linkkasit :D
 

vauhtihirmu420

New member
Kiitti vauhtihirmu:D Aijaa ehkä joku tietää teiän plantuista ja on halunnu auttaa niin hän on kastellu niitä teille? :D Mua ainaskin kuumottais vähän jos tietäisin et joku olis käyny mun spotilla. Muuten paljonko annatte sitä biobloomia kasveille? onko se 1 ml/1 litraan vettä? vai miten se menee? olen vaan kaatanu random sitä määrää kun ei oo sellasta "mottia".

Joo kyl tosiaan vähän kuumotti ja siks oikeestaan samantien kun tajuttii et joku oikeesti käy lähes päivittäin kasteleen niitä niin samantien vaihdettiin sijaintia reilulla parillakytä kilsalla:) täytyy tänään illemmalla käydä kattoon että ottivatko pahasti takkiin ylöskaivuusta ja paikan siirrosta on kuitenki aika erilainen maaperä siinä toisessa mestassa mihin tytöt vietiin.

Sitä bloomia saa kyllä antaa kukituksen loppua kohden enemmänkin, paria kolmea milliä per litra, ellet käytä jotain muuta npk litkua sekasin. Kannattaa kans käyttää jotain topmaxia tai vastaavaa buusteria jos paljon lisäät litkujen vahvuutta niin kanssa imeytyy sit eikä aiheuta mitään ravinnelukkoja tms...
 

Mac-E

Member
Harmi Mac-e... Mullakin kävi noin kesä 2012, joku otti mun 4 daamit samana viikkona kun meinasin kaataa ne.. Hehe hauska video toi minkä linkkasit :D

Hehe!
Ohan tää aika hauskaa ja jännää puuhaa ku ei koskaan tiedä mitä tulee vastaan. Vaik ois kuinka täydellinen spotti niin aina sinne voi joku eksyy... Kuumottaa snadisti onko kytät käyneet ja jos ovat niin vittu jos siel oli riistakamera. Kaiken kyl kiistäisin jos tulis jotain paskaa niskaa :muahaha:
 

offthehook

Well-known member
Veteran
@ Dimzey.

May I ask from where you have got your original Diesel ryder seed?

Nice pics, nice plants mate, Going to be some huge buddies on em any time soon now ^^
 

offthehook

Well-known member
Veteran
Thanks Dimzey, I got mines originally also from him from Spain, but then regulars. They're good! Love em :)
 

Runt

Member
Eka nuriin, pienin mutta antaa ehkä 20-30gr. Hirveen nopeasti ovat kehittyneet viime viikkojen aikana, viikon päästä 2-3 lisää ovat valmiina. Auto Critical Mass kypsyy nyt ensiksi.
 

tossumoi

New member
Rimpula monttu.
1407073140514.jpg

Vähän parempia pienehköjä tuotoksia.
1407073207752.jpg

Varteen otettavia yksilöitä 5kpl.
1407073265845.jpg

Kaikissa siis kyseessä AAK47, vielä vähän aikaa pitäis malttaa....
1407073333719.jpg
 

Latest posts

Latest posts

Top