What's new

Ulkokasvatus 2011

urpo

Active member
:dance013::jump::wave:
picture.php

:tiphat::yummy::chin:

:flowers2::good::yay:
picture.php
 

cob09

Member
Pakostakin tässä tulee mieleen, että millaista budisatoa sitä sais hehtaarikaupan kunnon peltotiloilla. Toivottavasti joskus laillistuu sekin homma =). Helvetin hienoa settiä!
 
A

antikotilainen

Thulen jälkimmäiset kuvat ei näy kun klikkaa isommaksi. Tulee vaan insert photos ja images...
 

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
Joo huomasin iteki muttei jaksanu rueta enää jumissa säätään. Ihmetyttää ku vieläki osaa kämmätä tuon kuvanlisäys prosessin. Yrittäis kohta uudestaan.

Wskunk x Aak47 x Thyphoon



Pretty tight, but I see trouble brewing..



Easy Sativa x Kuhmo / Big Thc

 
Last edited:

Piel

Active member
Veteran
Koe poltin tänään se yks mitä kaadoin viikko sitten -tuntematon lajike mutta uskomaton kola ja haju!- ja olin muissa maissa n kolme tuntia sitt nukahdin. Tehokas couchlokki. Typhoonit taitaavat korvata sen mitä kesällä on muuten mennyt pieleen.
 

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
Northern Sun x Durban Poison auto (Benefit)



Kaikki NorSut tähän mennessä homeetta! Sativaista, yllättävän hidasta ollut kukinta.




NorSu x DP auto (SF)



Sai vasta nyt kukituslannoitteet, pimeys kerkesi viimeksi laskeutua ennen. Yllättävän hyvin pärjännyt märässä maassa.
 
Last edited:

SovietFinland

Active member
Kaikki NorSut tähän mennessä homeetta! Sativaista, yllättävän hidasta ollut kukinta.

Allekirjoitan. Anna vain kasvaa niin kauan kun kautta kestää ja ne vain säilyy homeetta. Silloin saat jotain satoakin.

Hankin aikaisemmin kokoelman tanskalaisia testattavaksi ja sieltä löytyikin mielenkiintoinen risteytys joka on yllättänyt minut aikaisuudellaan ja tasaisuudelleen. Kukinto on vielä testaamatta koska kasvukausi jatkuu mutta olen aika luottavainen. Kysele joskus talvella privaa niin kerron onnistuiko siemennys. ;)
 

Piel

Active member
Veteran
SP: Mitä tuumit noista Typhooneista? Kauanko pitää vielä kukkia ennen satoa? Mulla on ehkä aavistuksen pidemmälle ehtineitä.
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
Piel: kuukauden verran vielä. Itse annoin aika tuhdit lannoitukset tässä menneellä viikolla, näkisin ettei oo ongelmaa valmistumisen kannalta, kunhan ei sada loppusyksyä putkeen vettä! :)

Edit: ton edellisen postauksen plantut meni ulos joskus heinäkuun puolessa välissä.
 

Piel

Active member
Veteran
Mahtava Typhoon!

SP: Mulla on ollut plantut ulkona toukokuusta lähtien ja sitä ennen parin viikon sisäkasvatus. Pamput ovat nyt aika painavia ja lehdet kellastuu mukavasti eli loppusuoralla ollaan -ja jeesus niitten koko! Pelkää sitä hometta mutta toisaalta hiukan kannattaa sietää että loput olisi parempi laatuista.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran

Danish Passion x PT
Vähän paksummaks ois saanu tulla, muuten ihan jees, hyvä haju ja stikkyä on kui Pertin kalsarit kastelureissun jälkeen.
 
Cut all my plants down yesterday. Had brown bud rot on the maincola of all 3 plants. There was some mold on a couple of the buds.
I cut of all the brown and moldy buds and put the rest to dry. Is it safe to smoke the buds after cutting off the bad parts?
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ Yup, just trim plenty and make sure you get all the nasty shit offa dem plants. Ain't a place on this earth that OD-bud doesn't get a lil' mold and/or bud rot here and there.
 

Latest posts

Latest posts

Top