What's new

ulkokasvatus 2010

Meepo

picture.php
picture.php

Guanoa ei saatavilla tähän hätään. Biobloomin,ja topmaxin lisäksi kananpaskaa nyt?

Näytti myös olevan jotain punkkeja. Onko syytä huolehtua, huomenna pitää käydä mäntysuopaliuosta suihkimassa ainakin.

offthehook

Veteran
Meepo.

Biobloom and top max are usually mixed together with Bio Grow and Algeamic.

Bio Grow is mostly molasses extract so you could equally well spread some Biolan pellets for fruits and berrys everywhere where the feeding ends of the rootends are.

Rootends go a long way. Plants like yours will have them definatly already 1.5 mtr away from the stem by now, probably further so they will take up nurition everywhere between their last ends and the near base of the plant.

I noticed that cannabis in bloom merely takes up (feed)water in the upperlayer of the soil.

Down under when in bloom they almost don t seem to actively drink any water at all any more, if they get it supplied in their upper roots.
*tests with tensiometers at different soil depts made me conclude this.
Deeper roots are merely used to keep up the rootpressure, upper roots are the roots that actively exchange nutrients and ion waste from and to the soil.

Hence it would be beneficial to spread some hands full of biolan pellets & compost starter everywhere and widely around the plant.

If you re not sure about the Ca Mg contend of your soil, you could buy some Calmag tablets online and add it to your biobizz mix, or locally inquire about garden chalk and woodash and spread it together with the pellets and starter.

(I know it would be better to do nutes and chalk in different times of the year, but your situation is like it is right now, cant help that.)

offthehook

Veteran
Problem with Feed watering in outdoor is that they already get plenty of water from the rain.
Your plants (even though they look already verry well and healthly matured) Definatly have got a litle too much water. ( The leafes are hanging down)

Outdoor in bloom here in Finland the weather takes care of it on its own, adding feed water is usually overkill, so I d better stick to the particles and let them dissolve by rainwater as the weather dictates and some compost starter.

Remember Cannabis naturally blooms in Nepal during the dry season, they realy hate to be in too wet soil wich is verry quickly achieved when (feed) watering on top by hand.

Meepo

Thanks for the tips. bought some compost starter and chicken shit. Spread 2litres of shit and 3litres~ of compost starter around the plants. Thou I doubt that the roots are not that far away from the plants cause there is no soil.. it's just solid rock after biolan. So i spread compost and shit evenly and just a little bit over from the biolan musta multa.

Tuco Ramirez

Pari Easyryderia (LR#2 x Auto AK47). Vaikka näistä kahdesta tuli ainoot pölyttämättömät naaraat tänä kesänä niin tosi mukavasti näyttää kukkaa tulevan, ihan tarpeeks mun tarpeisiin vielä kun yksi lehtispotti varmistaa leivontatarpeet. :dance013: Ja tuo takimmainen monsteri on muuten Ducksfoot, jonka laitoin ihan mielenkiinnosta kasvamaan. Tekee kyllä jänniä lehtiä ja haisee viiden metrin päähän. Toisella spotilla vielä toiset kaksi Easyryderia pölytettynä White Russian koirailla, siemeniä tulossa ihan VITUSTI.

Jokaisella kerralla pitäis kyllä ottaa kamera mukaan kun lähtee kattelee kukkia. Aiemmin (ja ilman kameraa) spotille matkaa tehdessä on näkynyt peuroja, käärmeitä, ketunkoloja, pulppuavia lähteitä ja jos jonkin näköistä kiinnostavaa metsän elämää. Nyt tietenki koko lääni oli kuin aavekaupunki ku oli se pokkari matkassa. :wave:

Attachments

• 0001.jpg
    0001.jpg
    134.5 KB · Views: 17
  • 0004.jpg
    0004.jpg
    140.2 KB · Views: 17
  • 0005.jpg
    0005.jpg
    98.9 KB · Views: 18

StonedGolem

Pari Easyryderia (LR#2 x Auto AK47). Vaikka näistä kahdesta tuli ainoot pölyttämättömät naaraat tänä kesänä niin tosi mukavasti näyttää kukkaa tulevan, ihan tarpeeks mun tarpeisiin vielä kun yksi lehtispotti varmistaa leivontatarpeet. :dance013: Ja tuo takimmainen monsteri on muuten Ducksfoot, jonka laitoin ihan mielenkiinnosta kasvamaan. Tekee kyllä jänniä lehtiä ja haisee viiden metrin päähän. Toisella spotilla vielä toiset kaksi Easyryderia pölytettynä White Russian koirailla, siemeniä tulossa ihan VITUSTI.

Jokaisella kerralla pitäis kyllä ottaa kamera mukaan kun lähtee kattelee kukkia. Aiemmin (ja ilman kameraa) spotille matkaa tehdessä on näkynyt peuroja, käärmeitä, ketunkoloja, pulppuavia lähteitä ja jos jonkin näköistä kiinnostavaa metsän elämää. Nyt tietenki koko lääni oli kuin aavekaupunki ku oli se pokkari matkassa. :wave:

Nättiä! Muistahan pistää kuvaa sit ennen kaatoa myöhemmin! Duckfootin tunnistaa kyl lehdistä. Sitä ei ennen kukuvaihetta tunnista ees iha heti hampuks :) Hämää ainakin mahdollisia kasviin törmääviä ulkopuolisia.

StonedGolem

Mitäs tietoa ihmisillä on härmästä? Kannattaako repiä koko kasvi irti, jos alalehdissä alkanut muodostuun valkoisia läikkiä? Pelkkä lehtien irroittaminenhan ei auta. Ja onko härmäinen kasvi poltto/butterkelvoton? :)

Suomi-Prkl

Veteran
SG: puhtailla sivuleikkureilla leikkelet ne alimmat oksat vittuun missä näkyy härmää. ehkä rasvatonmaitoruiskutus ois kohdillaan tässä vaiheessa?

tässäpä vielä yks spotti missä kävin eka kertaa istutuksen jälkeen muutama yö sitten, positiivinen oli yllätys! :)

pari mahtavan näköistä (lapponia x ovela) x pehkuruderia jotka ikävä kyllä olivat uroksia ja saivat kirvestä. idätin näitä siemeniä n.30 joista tuli yhteensä 3 narttua! :laughing:

mutta jäi sinne sentään vielä 2 x royal dane ja 3 x danish passion joilla oli kukinta jo alkanut.

StonedGolem

Oon kuullu et se ei auta vaik saksis ne oksatki pois. Kuullu et pitäs koko kasvi kaataa. Mut pitää kattoo miltä se yks kasvi näyttää. Jos se nyt ei muuten näytä erityisen tuottavalta kasvilta, niin vois ehkä repiä koko kasvin pois. Toki saksiminen kuulostaa aina paremmalta, niin sais kasvi kasvaa loppuun asti :) Kaipa se saksimisen puolelle kuitenki tulee menemään. Ja joo, eiköhän täs pidä toi maitokikka ottaa käyttöön.

Sulla näyttää kyllä tulevan aika kolossaalinen sato kun tollasiakin ylläreitä viel pukkaa :)

-BG-

Onpa ollu sullakin huono tuuri naaras/uros suhteissa suomi-prkl...monilla muillakin tuntunut olevan samaa vikaa...vähän naaraita ja paljon uroita...niinkun tuolla aikasemmin jo taisin mainita mulla oli 20 plantusta vain 3 naaraita...viddu..!
Huomenna spotille mars ja pk-lannoitteet tulille...valittelut vielä kaikista uroksista, tytöt on kyllä nättejä :yes:

Piel

Veteran
I know I´ve asked this before but WTF: I have a few skunks, a GG3 and a C99 cross that are showing sex and are starting to bloom but do they have a chance of finishing in Southern Finland?

StonedGolem

I know I´ve asked this before but WTF: I have a few skunks, a GG3 and a C99 cross that are showing sex and are starting to bloom but do they have a chance of finishing in Southern Finland?

They should be able to finish in southern Finland. At least some people have done it.

- - - - - - - - - - - -

Ja sit pieni uusintakysymys: jos aikoo vesi/maito-seosta ruiskutella kasveille, niin onko se parin päivän pouta välttämätön? Onko ainoa mahdollinen huono asia sateiden tullessa se, että sade huuhtoo seoksen pois vai voiko olla jotain ikävempää luvassa?

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Veteran

How long they been veggin?
Are they flowering, or just showing sex?
I'd take cuts for indoors just to be sure, and not too disappointed, if they don't finish.:dance013:

Piel

Veteran
They were planted the second week of May and have outdoors since. I´d say that they are starting to flower but nothing serious yet. Indoors isn´t an option, luckily my AF´s are doing very well and I have a "buffer" with last years harvest.

Thanks again BT!

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Veteran
No worries man.
My money is on "they won't be able to finish in time"
Sorry to say, but the indoor plants are so used to 12/12 that they usually veg til late august, cause it's still like 16hrs of light outside, then the fall comes fast and it gets too cold and there ain't no 2 months of sun for em to finish no more.. With an ass load of veg and the right pheno, maybe, just maybe..

My :2cents: based on my personal experience.

Suomi-Prkl

Veteran
i've seen some pics of something like 50% finished c99 in a guerilla grow in southern finland. but it's still a long way from ripe nuggetry.

although with a nice greenhouse i think you could be able to finnish cindy. i'd keep it in rootbound and feed heavy P guano from the preflowers.

but in guerilla conditions, i think the guerilla gold #3 ? is the only one that stand a change in finishing on time!