What's new

ULKOKASVATUS-09

P

perakko

satkua pitäs kuulema olla, ite ajattelin tehä noista hasista jos saapi valmiiks!
 
R

ruutzman

Jahas, kai se täytyy itsekin tänään laittaa ainakin osa itämään, ainakin fin420-risteytykset kun earlyja ovat.. Kasvavaa kuuta tässä onkin jo odoteltu. Jos vappuna saisi istutettua "alkumultiin" ja sit äitienpäivänä viimostaan alkaisi kunnolla istutus hommiin :smile: Aa-äffillä ei varmaan taida olla vielä niin kiire?? Miten muuten tuo ovela ratsastaja, onko se af vai mitä? hehe, hyvältä vaikuttaa kuitenkin itse kullakin! :yes:
 
P

perakko

tulevat la-su-ma pitäs olla nyt kuukauteen parhaat päivät idättää, silloin on tarkotus laittaa suurin osa. :yes:
 

SovietFinland

Active member
Tein Lowryder-siemenillä kokeeksi suorakylvön. 30kpl syksyllä esivalmisteltuun paikkaan nyt kun routa oli sulanut eilisessä vesisateessa.
 

ganjamavn

Member
...Miten muuten tuo ovela ratsastaja, onko se af vai mitä? hehe, hyvältä vaikuttaa kuitenkin itse kullakin! :yes:
AF-taitaa olla, koska valojaksona 18/6 ja karvaa ja pallia puskee ;). Muutenkin todella nopeita kasvamaan. Alkuperänä muistaakseni Ovela OlemaxLowryder. Sain näitä hfoorumilta.
 
P

perakko

en laittas vielä, yöpakkasia on takuulla luvassa vielä ja ne kyllä tappaa pienet plantut tehokkaasti. voihan se intiaanikesäki ylättää mutta kyllä AINA on tullu toukokuussa vielä räntää ja pakkasia, ainaki täällä.
 

ganjamavn

Member
en laittas vielä, yöpakkasia on takuulla luvassa vielä ja ne kyllä tappaa pienet plantut tehokkaasti. voihan se intiaanikesäki ylättää mutta kyllä AINA on tullu toukokuussa vielä räntää ja pakkasia, ainaki täällä.

Reilu 20 senttisiä nuo on jo, ja isossa laatikossa ajattelin pitää niitä kasvamassa tuossa terassin kulmalla. Hyvä sitten siirtää sisään jos alkaa tulla holotna.
 
P

perakko

jep, siinä tapauksessa erittäin hyvä idea! kyllä mullaki on noi autoflowerit ollu valmistumassa partsilla jo pari viikkoo, tosin kestäävät enemmän keliä kun ovat niin pitkällä.
 

DonBong

Member
Jesh mulla esikasvatus hyvällä mallilla, nyt vaan hieman mietityttää et kuinkahan mä noi saakelin monsterit sit tonne ulos kuljetan... noh, täytynee latvoa kaikki muut paitsi lowryderit ja wittu mä niitä louskuja edes ulos vie ku saattavat valmistua tuolla vaatehuoneessa 2 vk sen jälkeen ku olen muut roudannut ulos... hmmm... ehkä urkit joutuu siirtää partsille tai tietty pois pölyttämästä koko satoa...ja pari narttuu sinne sekaan et saa sit siidui "pellollisen" verran, Jussina uudet louskut itää ja ne sit tonne ulos. Mites teillä muilla on lähteny käyntiin UK-09?? any photos guys?? mä voin ottaa pari fotoo jos muistan ku menen taas sinne missä se vaatehuone sijaitsee...heh..salaista on, mut vaimo sano ku paloin ennen joulua et nyt riitti sit se koti-kasvatus "ETSI JOKU MUU VITUN MESTA NIILLE SUN SAATANAN YRTEILLES!!!!" Mutta meillä MIES sanoo viimeisen sanan ja se on "kyllä rakkaani"..hehehe
 

ganjamavn

Member
Kuvia mulla ei ole, mutta päivisin olen pitänyt ovelia ratsastajia (5 kpl isossa laatikossa) tuossa terassin kulmalla aurinkokylvyssä. Illalla sitten sisään (noin klo 21.00 aikaan) natikan alle muutamaksi tunniksi.
 
P

perakko

meikällä on vessa jo niin raskauttavan näkösessä kuosissa ettei tiiä kehtaako ees kuvia ottaa... ei vaan fuk it. joku vajaa 100 papua idätetty, vessa pullollaan... pitää ottaa kuvia ens viikolla. eipä noissa itäneissä vielä paljoo katsomista ole.

onnea ja uskallusta kaikille kohtalotovereille!
 

litletown

Member
Hyvällä mallilla alkaa olla mut aika moisia monstereita kanssa ja en kanssa oikeen tiedä et miten ne tonne ulos kuljetan lisäksi täytyisi käydä valmistelemassa mestat mut toi vitun vesi sade pilaa kaiken taas tänään.
 

poiasd

Member
AF-siemeniä on suunnitelmissa ulos ostaa, sisällä sen verran tilaa ja valoa kyllä, että jos en fem. siemeniä osta, niin sitten esikasvatan sisällä kunnes sukupuolet on varmoja / kesäkuun puoliväliin. Ja kai niitä siemeniäkin tulee tehtyä.
Eräs britti-siemenpankki on ulkona vaihtoehdoista, mutta growshopalienilla näyttää olevan halvat AF siidut, ellei kenelläkään ole parempaa paikkaa suositella?
 

DonBong

Member
AF-siemeniä on suunnitelmissa ulos ostaa, sisällä sen verran tilaa ja valoa kyllä, että jos en fem. siemeniä osta, niin sitten esikasvatan sisällä kunnes sukupuolet on varmoja / kesäkuun puoliväliin. Ja kai niitä siemeniäkin tulee tehtyä.
Eräs britti-siemenpankki on ulkona vaihtoehdoista, mutta growshopalienilla näyttää olevan halvat AF siidut, ellei kenelläkään ole parempaa paikkaa suositella?

en tiedä oletko käynyt jo kurkkaamassa http://www.high-supplies.com/catalog/lowryder-p-92.html
 
Last edited:
M

M. J. Medical

No hei!
Ulkokasvatukset on lähteny esikasvatuksilla käyntiin,
kaikenlaista risteytystä ulos menossa.
Oli mukavan näköistä kun muovihuoneessa pari n.20cm korkeaa kasvia (lr x stupo) x lr
olivat ottaneet purppuraa kivasti kasvukärkiin kun yölämmöt käyneet vielä lähellä nollaa.
Turhan kylmiä öitä vielä, eikä päivissäkään hurraamista..
mutta eiköhän se siitä.. pari viikkoa vielä ja eka satsi ulos
 

ganjamavn

Member
No moi ja tere tulemast icmagiin!

Muovihuoneessa varmasti pärjäävätkin alhaisista yölämmöistä huolimatta. Täälläpäin ei ole enää oltu alle 5 asteen muutamaan päivään, joten kohtapuoliin saa omat risut jäädä ulos ympärivuorokaudeksi.
 
Top