What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

ULKOKASVATUS-09

R

ruutzman

No enköhän minä sen verran kehtaa, "hassiksen kaltaista" ainetta oli jostain joku prkl kehannu lähettää, luonnollisestihan minulla ei asiasta mitään hajua ole.. eikä ollutkaan! Todella tyhmää kuvitella jotta tulisi muka rajojen yli tuommoiset aineet, kyllä meillä niin turvallinen maa kuitenkin on :wink:

Muttajoo, voi olla etteivät siemeniä ottaisi välistä.. vastikään kuitenkin kuulin että joku oli tilannu euroopasta välineitä ja tulli katsonut paketin tullessa että jahas, löytyykin h-merkintä kaverilta, käydäämpäs kylässä.. Ja kun tuostakin ikävästä sattumasta ilmeisesti ainakin siksi aikaa merkintä jää, kunnes oikeus voittaa ja syytön todetaan syyttömäksi ihan virallisesti :smile:
Kuulin vain että melkoiset jonot ompi syyttäjällä ja voi kestää kauemminkin, on se kumma että noita rikoksia tehdään koko ajan ja niin paljon!!
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Vuoden vilkkuu vissiin siinä kyttien auto näyttöpäätteessä, jos jäät jostain kiinni. Sen jälkeen ne joutuu kaivamaan infoja.. Mutta joo, kieltäminenkään ei varmaan auta, jos on omalle osoitteelle tullut, mutta kieltäisin silti. Suomessa kannattaa kieltää aina kaikki vaikka jäis verekseltään kiinni.
 
R

ruutzman

Juujuu, hyvä tietää. Tässä tilanteessa kielsin kaiken mutta en tiedä sitten jos tapahtuman muuttujat olisivat olleet hieman erilaiset kuten jos olisivat jotain löytäneet ymsjne. Miten muuten tuo kieltäminen, jos todisteet on ns. vedenpitävät niin ei kai sen pitäisi lopputulokseen mitenkään vaikuttaa? Vähälle jäänyt tuo lakioppi minulla..

Ja jottei menisi aivan offluuriksi niin kävimpä siemenpankkia sen verran läpi ja tämmöistä löytyi; Fin420 x Lapponia/NorthernSun08, Ovela Ratsastaja(nimi varmaan kertoo kaiken), Master Low:ta sekä (LR x Lapponia) x Master Low. Hieman muistin väärin mitä aikaisemmin mainitsin. Näistä varmaan ensimmäisenä olisi tarkoitus "ulkokasvatus" juttuja katselemaan, eli ikkunalaudalle ja mahd. parvekkeelle.. tai jonkun kevyen lampun alle sisälle, hehe.. Puhtaasti sisälajikkeitakin löytyi joitain ihan mielenkiintoisiakin mutta niistä sitten eri aiheeseen kun niiden aika koittaa:yeahthats
 

JayJay

Member
jees, näytti iha mukavalt, mietiin skunk hazee sielt pistää tuleen, kattoo ny, oli ainaki edulline, joku 15e 10kpl.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
^ Mielummin noita Tanskalaisia kokeilisin, tai AF:iä. Varmasti paremmat mahikset saada hatsia ja aika varmasti parempi laatu noissa pavuissa, tuoreuden/itävyyden suhteen.

:2cents:
 

SovietFinland

Active member
Tanskalaisista Royal Dane ja Thyphoon lienevät aikaisimmasta päästä? Mutta jos tilaat Sensiltä niin kokeile sitten feminisoitua Snow Ryderia. Sen pitäisi olla autoflower, mutta aloittaa kukkimisen vasta paljon myöhemmin, 6-8 viikon kasvuvaiheen jälkeen. Lopullinen pituus on 90-120cm. Tämä siis mainostekstin perusteella.

http://www.sensiseeds.com/snowryderfeminised/1p1520013.htm
10 fem siementä, viiskytä-viis erkkiä plus kustinpolut.

Itse esikasvattaisin 3-4 viikkoa ja ulkoistaisin taimet kesäkuun alussa, riippuen ilmoista. Kukkiminen saattaa olla hidasta, ja alkaa rauhallisesti. Kannattaa siis varata aikaa eikä suunnitella sadonkorjuujuhlia heti elokuun alkuun.
 
C

Cannabal

Ryderit tuppaavat homettumaan helposti, tanskalaiset tuntuvat melko homevapailta.
 

DonBong

Member
:joint: ok, nyt pitkän pohdinnan jälkeen ajattelin tilata snowryder, early girl ja joko earlyskunkkia tai passion#1 ja koittaa pölyttää niitä keskenään jos vaikka sais kivan suomen suvessa kukittavan lajikkeen...:yoinks:
 
C

curts1

DB: Säästä rahasi early girlien suhteen, mulla oli niitä viime vuonna eikä irronnut muuta kun lehteä.
 

DonBong

Member
miten sieltä tanskasta niitä käytännössä saa tilattua. olen rekisteröitynyt ja valinnut tuotteet mutta miten maksan? laitanko suoraan heidän tililleen rahaa vai???
 

Pajari-P

New member
miten sieltä tanskasta niitä käytännössä saa tilattua. olen rekisteröitynyt ja valinnut tuotteet mutta miten maksan? laitanko suoraan heidän tililleen rahaa vai???


Teet sen tilauken loppunasti, sen jälkeen sulle tulee antamaasi s-postiin "order number"
Menet omaan nettipankkiin ja valitset ULKOMAANMAKSUN.
Sieltä aukee maksusivu, johon syötät tarvittavat tiedot: IBAN, SWIFT/BIC-numerot löytyy tästä: http://froebanken.dcfonline.dk/shipping.php?osCsid=9b32ea7dbc45c1376ac073f4cfc5a87b
Pistät maksun menemään ja muutaman päivän päästä pitäis näkyä vastaanottajalle massit ja sen jälkeen lähtee pavut Suomeen:joint:

EDIT: muista laittaa se "order number" viestikenttään maksaessasi.
 

kommando

Member
Tässä mietiskelin sellasta et onko kenelläkään kokemuksia tosta mandala#1 lajikkeesta suomen suvessa kun joskus tuolta hfoorumilta muistin lukeneeni et saattais sopii suomen oloihin!?
 

Latest posts

Latest posts

Top