What's new

ULKOKASVATUS-09

Aivoödeema

Member
Noniin, täällä tuli 3 urkkia ja 5 naikkosta kukkasista loppujenlopuksi. Yksi kotikasvatussiemenistä saatu kasvi osottautui hermikseksi ja se kaadettiin.

Myrskysateiden ja pakkasten jäljiltä kasvit, tossa alkuviikolla, oli hyvässä kondiksessa. Muutama lehti oli ottanut vähän enemmän hittiä kuin toiset, mutta kaikki oli elossa sen pakkasyön jälkeen.
Sateiden jälkeen järvispotilla oli helvetillinen määrä kotiloita. Minne tahansa katsoi nokkosten ja vanhojen kuolleiden varsien päähän oli siinä kotiloetanoita. Kasvispottien paikalla oli kymmenittäin kotiloita marssimassa kaljapulloa kohti hukuttamaan itseään. Täytynee ostaa napalmia jos osottautuvat liian vihamielisiksi. Vasta yksi etana oli silloin syömässä lehtiä ja se oli snadi 3mm etana. Kasvit olivat venyneet pitkiksi tässä viikkojen aikana. Kamera ei tullut valitettavasti mukaan.

Koitan ensiviikolla saada kuvia aikaan.
 
L

Lapplandish

uutta kuvaa puskista kesäpäivän seisauksena

uutta kuvaa puskista kesäpäivän seisauksena

taas on viikko vierähtänyt ja uusia kuvia tuli räpsittyä..tuli vaan tosi huonoja kuvia pikku krapulassa vitun suuren sääskilauman keskellä..

 

Sweet Inc.

Member
Täälläpä paistaa muuten arska, ja perkeleesti! Loppuviikolle lupasivat yli 25C. Pitäs melkee käydä tsekkaamassa spottia ettei kuiva, mutta jussikanuuna vie aikataulusta kaks päivää ainakin...
 

DonBong

Member
:rasta::yes: Kyllä kasvien nyt kelpaa uloksalla naatiskella.. kävin kurkistamassa ja kyllä onkin muutosta muutamassa päivässä tullut.. toiv. jatkuu samanlaisena ja pitkään...pitkään!!!
 

Bud-O-Phile

Active member
kyllä lämpöä ja arskaa on riittänyt ainakin jos on säätiedotuksiin uskominen. toivottavasti on lolitat pärjänny itekseen eivätkä ole pystyyn kuivahtaneet. menee ainakin perjantaille ennenkuin pääsee ensimmäistä kertaa kastelemaan ja lisää kuvia napsimaan, josko se bio-bloomikin löytys kaapista niin saavat vähän lantaakin sitten.

myöhästynyttä jussia ja oikeen lämmintä kesää vaan kaikille kaksjalkasille ja kasveille kans :friends:
 

DonBong

Member
Jep-jep.. mulla on sit vissiin jotain jättiläis lowrydereita ku ei ne tee muuta ku kasvaa ja kasvaa isommaksi ja isommaksi, lihavammaksi ja lihavammaksi, yksi on ehkä alkanut kukkimaan paremmin ku on jo tehnyt kolme karvaa kuukausi sitten ilmestyneen yhden lisäksi. täytynee ottaa pistokas ja koittaa juurruttaa.. JOO-JOO ei louskuista voi ottaa pistoja ku ne on af. Mutta koska siemen-pankki vakuuttaa ja alleviivaa että lähettämänsä tuote oli juuri nimenomaan lowryder. Mutta silti väittää et se on autoflower. fuck, mun thyphoonit ja royalit on kyllä saakelin paljon nopeampia kukkimaan ku tämä kyseisen firman (high supplies) yksikään louskun siidu. kuinka monella lousku on tehnyt melkein peukun paksuista vartta ja haarautunut itsestään 15 suuntaan sekä metrin pituinen joista alemmat 10 haaraa about 50 cm. Mun edellisvuoden louskut alko kukkimaan 24h valossa about 20 pvää istutuksen jälkeen ja olivat aivan erinäköisiä ku nää nykyiset. Ne on kasvanut nyt yli 60 pvää.
 

Bud-O-Phile

Active member

mulla on noita ite ainaki kymmeneen kertaan risteytettyjä ja vaihtelua fenojen välillä piisaa, ei välttämättä noista edellisistä kuvista edes huomaa. lyhimmät 24h valolla kukkimaan alkaneet oli jtn. 5-10cm ja isoin ~60cm ennen pihalle vientiä. pääpiirteiltään ovat aika indikaisia lehtien osalta ja näissä on sitten paksut varretkin. sit on tuo yks sativainen riukuvarsi ja pari noita minifenoja jotka muistuttaa enemmänki ykköslouskua. alkuperäiset siidut oli hyvin tasapaksuja ja haarautu ihan törkeesti ilman sitomisia/latvomisia, kukinnan aloittivat 3-4viikon iässä 24h valolla.

nykyset pihan asukkaat noita uusia tulokkaita lukuunottamatta vein pihalle samointein ku karvat ilmesty eikä ne juuri muuta ole tehnyt ku kasvattanut lehtiä, tosin kelitki oli paskoja.. vettä sato kaatamalla ja myrsky riepotteli oikeen olan takaa. huomenna/ylihuomenna pääsee mestoille kattoon mitä ovat auringosta tykänneet. :dance:

edit: niin tosiaan, LR2:sia ovat alkuperältään nuo omat plantut.. sidukat sain kaverilta, se oli muistaakseni jointtitohtorilta ne hommannut ja kerennyt ite jo pari kaatoa niitä parittaa. alkaa kyllä epäilyttään ton yhden sään/hampuusin raiskaaman hujopin kohdalla että saattas olla ruderalis skunkin kans pariutunut viime kesällä kun niitäkin oli lähiympäristössä kasvamassa. oliks sul DB ykköstä vai kakkosta pihalla ja minkänäköstä papua? nuo kakkoset on aina tehny hillittömän kokoset simput vrt. muihin lajikkeisiin.
 

DonBong

Member
oliks sul DB ykköstä vai kakkosta pihalla ja minkänäköstä papua? nuo kakkoset on aina tehny hillittömän kokoset simput vrt. muihin lajikkeisiin.

Ne oli sellaisia vaalean hashiksen värisiä kauttaaltaan ja melko pieniä siiduja, näytti ennemminkin tosi tosi vanhoilta... Ja pitäis ykköstä olla

picture.php


picture.php
 

Bud-O-Phile

Active member
hehe, 60pv noissa kuvissa? ei kyllä tosiaankaan louskulta vaikuta kun hädin tuskin kukassa ja pitäs promohehkutuksien mukaan jo viikon-pari sisään olla kuivana purkissa.

kovasti kyllä samaa näköä kun suurimmalla osalla noista mun lantuissa.. .. paitsi että ovat vielä tuuheampia ja paksumpivartisia :biglaugh:
 

DonBong

Member
Joo, mulla heräsi epäily jo esikasvatuksessa ku kaikki muut mun lajikkeet eli ovela-osmo, royal dane ja thyphoon rupesi 20/4 valossa puskee karvaa ja "louskut" senkuin vain kasvoivat tuuheammiksi ja näytti ihan samalta ku mun vangittu g13 kasvi (kytät vei viime joulun alla), lehtien ja koko kasvin rakenne sekä voimakas tuoksu. käyn tänään ottaa kuvia niistä ja pistän lowryder-gurut arvioimaan. Vittu että kyllä vituttaa pistää rahaa hukkaan kusettaja siemenfirmalle. Toivottavasti ihme tapahtuisi ja noi "louskut" (FUCK!!!)" rupeis kukkimaan ja sais syyskuun lopussa jotain kivaa tiukkaa pudia, mutta tuskin tuskin. Ei taida suomen luonnossa budittaa noi paskat!!
 

Sweet Inc.

Member
Mun ainut ryyderi on sen 30cm ja melkeinpä yhtä ohutta budia koko rehu... varmaan joku minifeno, ei näytä aikaisemmilta mitä on kasvatettu, eikä todellakaan tuolta:D
 
B

BioPart

Really beautiful garden DonBong Nice genes. I see that everything is growing great.
I will follow this thread, he he..

Greetings from Poland
 

DonBong

Member
jesh, nyt tämä kyseinen simenpankki pahoittelee tapahtunutta ja aikoo lähettää mulle 5 feminisoitua louskun siidua, eihän se toki korvaa tätä menetettyä aikaa ja rahaa, mutta saipahan minut ainakin taas paremmalle tuulelle ja toivon tosiaan että nyt homma olisi edes jotenkin kohdillaan...

Palataan taas astialle arvon ganja-veljet ja -siskot ;)

Peace
 

Aivoödeema

Member
Jeah, on tullut metsillä käytyä ja kuvia vois upata illemmalla jahka töistä pääsee.

Helvetin nälkäsiä olivat hyttyset. Sellanen jatkuva iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kuulu korvista eri taajuuksilla kun - valehtelematta - sata hyttystä pörräs ympäriltä. Joka jumalan paikka minne ei hyttyskarkotetta oltu laitettu on täynnä paukamia.

Ekaa spottia en kerennyt käydä kattomassa, mutta kakkos ja nyt uusi kolmospotti on katsastettu ja niistä olisi kuvia. Omalta kohdalta ensimmäiset budshotitkin - Ruderalis Indicat on hyvässä vauhdissa kukkimisessa. Big budit taisivat hermistellä niin laitoin ne kauemmaksi pölyttämään toisiaan - varmuuden vuoksi.

Oli kyllä reissu. Kolme tuntia sinne upposi. Eksyin pariin otteeseen ja törmäsin karhun kalanmetsästys mestoille. Joka paikassa hirvenpaskaa ja yhdessä kohtaa metsää haisi niin vahvasti jollekkin virtsan tapaiselle että huhhuh. Oli sellainen pieni aukio mehtässä jossa oli kuivunut oja täynnä hirven ja karhun jälkiä. Vieressä helvetisti kalanraatoja. Se aukio haisi niin vahvasti kuselle että kiersin sen kaukaa, koska aseena minulla oli vain kenttälapio, enkä usko että oisin vittuuntuneelle karhulle voittanut.
Vettäkin sai hakea. Vieressä oli joki, mutta joenpenkka oli niin korkeella, että ei puhettakaan että sieltä olisi vettä saanut ilman lähempää tuttavuutta.
Kaiken päälliseksi TOINEN kenttälapio meni paskaksi viimeistä istutusta kaivaessa metsämansikkojen sekaan. Ajattelin että antaa vittu olla ja heitin taimet multapussiin. Hyttyset söivät niin saatanasti. Ne meni housujenki sisälle imemään. Mulla on perse täynnä paiseita!

Multasäkkien kantamisesta ja huonosta kunnosta voisi vielä kirjoittaa lisää, mutta kuka näitä jaarituksiani muutenkaan lukee. Kuvia illalla. Jos ei kuvia ole tullut iltaan mennessä niin mörökölli minut syököön ja kissalan pojat vieköön kukat.
 

Latest posts

Latest posts

Top