What's new

Ulkokasvatus -07

wallu

Member
Huolellinen esikasvatus sen olla pitää. Totta puhuen itse laittaisin siidut itämään tuossa huhtikuun alussa. Nyt on kuitenkin oikea aika metsästää siemeniä ensi kasvatuskautta varten. En halua nähdä kenenkään enää kesä/heinäkuussa laittavan siemeniä itämään, koska silloin peli on jo auttamatta menetetty!
 

Hempnist

Member
No jos meinaa nopeimmilla autoflowereilla saada satoa ilman esikasvatusta niin kyllä ne mun mielestä kannattaa kylvää vasta paremmilla ilmoilla, heinäkuu tietty alkaa olemaan jo turhan myöhäistä niillekkin :)
 
Hei, voitteko auttaa? Itellä on Papaya x Stuporyder x Ovela Olema ja haluisin tietää vähän enemmän kahdesta viimeisestä. En löydä niistä mitään tietoa.

Ensinnäkin onko toi edes oikein kirjotettu, Stuporyder vai mikä se on?
Minkälaisia ominaisuuksia noilla kahella vikalla on ja kuinka pitkään kukkii noin suunnilleen? Ei sinäänsä oo mitään väliä mutta haluisin tietää vähän enemmän heistä, kuitenkin ekat kukat kyseessä. Kuulin että kaks noista on auto-flowereita mutta en tiiä mitkä.
 
N

neoobik

Stupo ja Ovela käsitykseni mukaan on hyvin pärjänny suomen suvessa..Korjatkaa jos puhun puuta heinää. En jaksanu kyl mitään tietoo alkaa ettiin mut mitä muistelisin. Ja tästä pitää ehdottomasti kuulla lisää, siis kyseisestä Papaya x Stuporyder x Ovela Olemaa tarkoitan. Minun korvaan kuulostaa ylipäätänsä todella mielenkiintoiselta :joint:
 
Jos kiinnostaa niin kerron kyllä tuossa joulun ja uudenvuoden tienoilla lopputuloksen. Voi mennä kyllä helposti ens vuoteenki, en tiedä yhtää kuin nopee toi on.
 
N

neoobik

joo no eihän tässä mihinkään kiire ole =D. Aiotko siementää kyseistä lajiketta?
 
Pistin 5 siementä joista 2 tyttöä mutta toinen tyttö näyttää ihan erilaiselta ku muut, paljon sativaisemman näkönen. He ovat nyt kauniisti kolmatta viikkoa kukassa. Olettaisin että tossa lajikkeessa on suurempi osa indicaa ainakin ulkonäön perusteella. Tosin olen täysin alottelija etten tiedä varmana mistään mitään.
 

OutoPisara

Member
No miten on ulkopuskat maistuneet ja miten ovat riittäneet? Mulla ainakin näyttäisi hyvin riittävän kevääseen, jos jumala ja virkavalta suo.

Royal Danea ovat kaikki kehuneet jotka sitä on maistaneet, mutta siihenkin leipääntyy. Mulle on tuo Afrikkalainen Sativa maistunut terästettynä jollain vahvemmalla, mutta mä en tajua mihin vittuun se pussi on kadonnut :bashhead:

Sitten nyt sattui hyppysiin jokin kukintoterttu, mikä oli todella hyvää ja mielialaa nostattavaa, mutta en tiedä mitä se on, sillä suurin osa puskista on oksineen päivineen paperipussissa sekaisin, mutta se näytti tuolta yhdeltä lowryder-risteytymältä ja mä voin vannoa että mulle on ennenkin tullut sellainen surrealistinen kuumaisema-olo juuri lowryderistä. Tämä fiilis voi kyllä olla myös etelän auringon synnyttämää, käpyrauhanen säteilee vielä, vai mikä se "kolmas silmä" taas olikaan? No niin joka tapauksessa sen tarkemmin erittelemättä sanoisin että kaikki viime kesänä ulkona kasvatetut puskat toimii ihan vitun hyvin, kyllä moni muukin tuntuu olevan juuri ulkopuskan perään.

Mulle kävi muuten etelässä jännä juttu. Mulla oli ihan pikkuriikkisen pilveä jäljellä illaksi kämpillä ja merenrannalla huomasin hiekassa rasian. Aukaisin sen ja kas kuinka ollakkaan siellä oli puoli kourallista pilveä :yoinks: Pelasti kyllä päiväni. Se oli sellasta samanlaista höttöä kun kaikki pilvi siellä päin, jotain afrikkalaista varmaan ja ihan vitun hyvää sellasta fiilistä nostattavaa. Pitäisi varmaan kattoa joku halpalento taas ja palata tutkimaan näitä asioita.
 

OutoPisara

Member
...ei mtiä... Ihan sama mitä se on kun kerran toimii hyvin niin sehän on pääasia. Tavallaan hemmetin kätevä homma jos kukassa on vähän siemeniä niin saa otettua talteen juuri niitä mistä pitää, mä en ainakaan jaksa pitää mitään taulukoita tai tehdä sukukartoituksia tai hyperventiloida pakkopaidassa, usotteko?
 
Last edited:

Thule

Dr. Narrowleaf
Veteran
Pääsato kesti pävän. Helkutin lowryderit. :cuss: Viimeiset kukat meni kutakuinkin syyskuun puolivälissä. Ei ollut tänäkään vuonna tarpeeksi. Noh, ensi vuonna, ensi vuonna :rasta:
 

Yellowmoon

Active member
No kyllä loppu jo aika kauan sitten tuo LR2, vaikka syksyllä poltin aika vähän, mutta kyllä nuo kaverit varmaan auttoi asiassa... sitä oli ehkä naulan verran. Ei kyllä suoraan sanottuna enää lowryder risteytykset kiinnosta, vaikka olikin oikein pirteää luomutavaraa tuo, niin kuitenkin myös pirun tylsää. Just nyt tuntuu taas siltä ettei kesällä jaksaa laittaa puskia ulos lainkaan. Mutta joka vuosihan mulla on näihin aikoihin sama synkkä fiilis, antaa odottaa niin katotaan...
:wave:
 
Last edited:

OutoPisara

Member
Eikö pelota että muuttuu polkupyöräksi, eikö pelota ne käytävät, akustiset käytävät..? pitää olla vähän Jeesus että pärjää pienemmällä määrällä pitkään, taikoo tyhjästä jointteja. Oli melko muhkeita puskia jo viime kesänä, tuollaisia riittäisi mulla 6, mutta jos haluaa sadon kuudesta pitää kasvattaa 18, eikä rytkyjä lasketa: lopullinen kappalemäärä lienee jotakin 30 puskaa.
 

OutoPisara

Member
Yellowmoon said:
, vaikka syksyllä poltin aika vähän, mutta kyllä nuo kaverit varmaan auttoi asiassa...

No joo, ihan tajuton joukko sellaisia pilven perään kuolaavia tyyppejä, jotak eivät kasvata itse hamppujaan.

Syitä on seuraavanlaisia:
1. Silkka saamattomuus.
2 "Polttaa muka niin vähän, ettei kannata"
3 Elämä on niin sotkussa, ettei ole käytännön mahdollisuuksia
4 Lähiympäristön painostus
5 pelko kiinni jäämisestä
...

terveisiä Virroille :rasta:
 

Latest posts

Latest posts

Top