What's new

Toka erä! 200w LE ja 400w HPS

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
u ran = sinä juoksit enkuks :)

Mut joo, ennoo koskaan kuullukaan.. Onko se Intiasta kun tommonen nimi vai mikä tossa on tuo tarina nimen takana?
:yeahthats
 
E

ext

u ran = sinä juoksit enkuks :)

Mut joo, ennoo koskaan kuullukaan.. Onko se Intiasta kun tommonen nimi vai mikä tossa on tuo tarina nimen takana?
:yeahthats


Täältä pohjois Euroopasta see on kai kotoisin.
dsc00375qom.jpg
 

DonBong

Member
mun omasta mielestä toppaus kannattaa tehdä kun sivu bräntsit on kehittynyt "vahvoiksi alkajiksi" ja siitä kohtia kun itse ajattelet tarvitsevasi budittavia oksia...u know...viidennestä ne kuulemma sanoo et alin toppaus. :rasta::yes:
 
E

ext

mun omasta mielestä toppaus kannattaa tehdä kun sivu bräntsit on kehittynyt "vahvoiksi alkajiksi" ja siitä kohtia kun itse ajattelet tarvitsevasi budittavia oksia...u know...viidennestä ne kuulemma sanoo et alin toppaus. :rasta::yes:


Ahaa okei!!! No mä äsken toppasin plantat, kerta niis oli 3-4 lehtiparia.
 
E

ext

Voisin kans laittaa tähän kuvan muuntajasta miten see kytketään oikeen.

dsc00387h.jpg


Tossa toi vihreekeltanen johto on maadatus ja sitä en käytä lainkaan tuli mieleen.
 
E

ext

onkos toi canna pk13/14 huonoo en ole ikinä käyttänyt mut kelasin koittaa mut taitaa olla huono idis.

No tota noin. Mää voisin ehdottaa että käytät isoa vesi hinkkiä minne teet sekotuksen. See on vahvaa see PK13-14.
 
L

Lapplandish

aika paljon valkoisina noita lehden kärkiä tuolla.. mietin että onkohan tuolla kuin kuuma ku vaikuttais lämpöstressiltä? Muuten kyllä näyttää tosi hyvältä tuo setti!
 

Latest posts

Latest posts

Top