What's new

The Northern Connection

A

arcticsun

Bare en oppfordring til alle norske med over 50 postcounts til å joine The Northern Connection social group.


det er en internasjonal gruppe hvor vi diskuterer alt som har med den nordlige cannabis kulturen å gjøre. er vel en 60-70 medlemmer i skrivende stund.

bare klikk bannern i signaturen min :joint:

vi sees dær folkens :wave:
 

Puffster

Member
har meldt meg på, skulle hatt et slags opprop med nordmenn her nå....synes vi begynner å bli en del her rundtom men de fleste er ikke klar over hverandre, har funnet et par tilfeldig i noen tråder jeg har deltatt i :)
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Well, u need 50 posts to join and post there, so u should be able to. Give it a while and see what happens, maybe it needs a while to notice the 50 posts.
I dono..

Sorry if u were talking about something else. My norwegian is kinda poor :)
 

rebelweed

Member
You interpreted it correctly :)

It works now so you were right it just needed some time to notice my 50 posts i think
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Sweet. Welcome to the connection :)

Where's arctic sea?

And where o where is arcticsun? :D
 
A

arcticsun

hei folkens :D supert at dere joina the connection. jeg har dessværre vært opptatt de siste 2 ukene, ny jobb og altmulig tøv.

men er tilbake nå, regner med å legge inn en del spennende info dær med det første så følg med :D

:wave:
 
A

arcticsun

:D hvis jeg får anbefale tokers den, dær er det masse tråder man kan skrive dritt og ingenting i.

som quote of the day thread, eller wake and bake thread, eller 4 words game thread ..


bare å skrive et ord omså hehehe, jeg husker jeg spamma 50 poster på en kveld eller 2.

https://www.icmag.com/ic/forumdisplay.php?f=8 <-- hær settes verdensrekorder i tøvprat hehe.
 

Latest posts

Latest posts

Top