What's new

Suurin satonne?

OutoPisara

Member
Suurin sato jonka olette saaneet yhdestä kasvista.

Mulla ei ole mitään mainittavaa, mutta jos itsellesi on tullut vastaan joku erityisen satoisa ulko- tai sisäkasvi niin ilmoitatko!

Näyttäisi sillä että olosuhteet optimoimalla päästäisiin puoleen kiloon yhdellä ulkopuskalla, eli jos kaikki natsaa.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Syyttäjä on virkamies, joka nostaa syytteen oletetuista rikoksista.

Nii ei mä vaan että tää on tämmönen syyttäjän unelmatopikki. Vähän nyt tiukemmalle sitä foliohattua, ettei iha ranttaliksi lyödä :rant:

Tietty kaikki postaa mitä postaa, mut emmääkää sentää tämmösillä lähtis niiku on the record lesoilee vaik aika levee oonki :smile:

Siemensittekö muuten sitä tanskalaista? :wave: :headbange :bashhead: :bashhead:
 

OutoPisara

Member
BadTicket said:
Nii ei mä vaan että tää on tämmönen syyttäjän unelmatopikki. Vähän nyt tiukemmalle sitä foliohattua, ettei iha ranttaliksi lyödä :rant:

Tietty kaikki postaa mitä postaa, mut emmääkää sentää tämmösillä lähtis niiku on the record lesoilee vaik aika levee oonki :smile:

Siemensittekö muuten sitä tanskalaista? :wave: :headbange :bashhead: :bashhead:

No jo on :nono:
ja joo. Muutama on jo kerättykin. Luulen että niistä riittää. Mut nämä jutut kuuluisi tuonne siementen osto ja myynti-osioon, jonne ei saa kirjoittaa, eikä tänne koska tänne ei saa kirjoittaa.
 

OutoPisara

Member
No kaikkien sadot vispaa jossain 200 gramman ja 500 gramman hujakoilla? Jos joku kirjoittaa tänne että suurin satoni oli 325 grammaa niin tuskin se nyt on sen raskauttavampaa, kuin se että kuvia on siellä täällä?
 

OutoPisara

Member
Cannabal said:
No mut mitäs josse isoin sato olikin 200 kiloo.

Yhdestä kasvista? Haluaisin kyllä tietää lajikkeen?

Suurin sato yhdestä kasvista. Voittaja palkitaan siemenillä. Luvassa kerrassaan loistava valikoima chilin siemeniä.
 
Last edited:
C

Cannabal

Hehe ! Ainoo joka ei tajunnu kysymystä, voitti pääpalkinnon ! :)
Joskus käy moukallakin flaksi !
 
Last edited:

OutoPisara

Member
Sopiiko että pidän palkinnon itse vai lähetetäänkö arpomalla valittuun osoitteeseen vai johonkin tiettyyn paikkaan. Aika mukava chilinsiemenvalikoima.
 
Top