What's new

Suomalaiset kasvatusliikkeet

G

Guest

Moi ystäväiset

Mitäs mieltä olet Suomessa toimivissa kasvatusliikkeistä?

Risut ja ruusut tänne


Cuffs
 

Pahvi

Member
Cuffs said:
Moi ystäväiset

Mitäs mieltä olet Suomessa toimivissa kasvatusliikkeistä?

Risut ja ruusut tänne


Cuffs


Moikka!

Itse olen viherpeukkua ja valoverstasta käyttänyt
tarvikkeiden hankintaan ja en voi muutakun suositella.
Loistavaa ja ystävällistä palvelua :)
Yleensä tullut vielä kaupanpäälisiksi pari pakettia
pitkiä papereita :yes:
 
G

Guest

Juu palvelu pelaa hyvin VP:ssä ja VV:lla. Vinkkejä ja freebiematskua saa.. Mutta hinnat on kyllä aika pilvissä. Halvemmaks tulee ku sponsaa hanfburg.de:tä
Eli jossai ihan tänään tarvi sitä matskua saada, ni kannattaa tilata sakuilta.
 
G

Guest

Mikäs hitto on viherpeukun urli?
Ku viherpeukku.com ja .fi johtaa iha jonneki vika paikkaan..
WTH WTF M8?!?
 
G

Guest

Sen takia koska VP:n jannut on nukkunu eikä tajunnu että se niiden domain-nimen (viherpeukku.com) varaus on loppunut.
 
G

Guest

Jep, muistelinki et se toi .com oli ja arvelin et näin on käyny.
Paskempi homma noille. Ainahan siinä käyttäjät saa ettii uudet sivut ja noi saa tapella ton domainin kanssa. Ja varsinki nyt ku ois sieltä jotain tarvinnu..
Nooh.. Tyrimällä oppii
 

Hitchhiker

New member
Sekä viherpeukkua, että valoverstatasta tulee tuettua. Jos täytyy kotiovelle tilailla tavaraa niin VP:stä tilausta vetämään. Mokomat, kun lähettävät ilman postimaksua. Jos taasen eksyn helsinkiin niin sitten valoverstaalle ostoksille.
 
G

Guest

PRKL valoverstas :) Kannattaa kattoo kuka siellä on myymässä..
Olin siellä hakee nutea ja sun muuta tilpehööriä ja yleensä saa mukavat alennukset ja jään siihen jauhamaan kasvatuksesta vähäks aikaa. Mut nytte ei, oli joku ikävä rasta fella myymässä ja tarjoili ynseetä vastausta 'ne on jo tarpeeks halpoi' mun käteisalennus tiedusteluun. Ens kerralla katon ovelta että siellä onne normi-tukka posset blisaamassa mun super thrivet..
ja minä ku luulin että rastat on lunkia porukkaa :moon:
:bat: :woohoo: :dueling:
 
G

Guest

Dreadlocksit, ei rastat. Rastalla viittaat Ras Tafareihin, jota suurin osa locksien pitäjistä ei ole..
 
G

Guest

My bad..
Enpä oo tutustunu noihin ku ei oma tukka ikinä oo riittäny :pointlaug
Devilockki oli joskus Misfits huumassa :)
Mut oli mikä oli..
EI ANTANU MULLE ALEE!! BUU!

:lurk: :bat:
 
G

Guest

Viherpeukusta diggailen ite enempi, vaikka molemmista on hyviä kokemuksia. Valoverstaalta lähinnä silloin kun oli "vanha meininki" eli Octarine. Nojoo anyway. peukussa on hienompia vempaimia ja parempia flora sarjoja etz. :rasta: ...
Ja kuuluisa heitto näin lopuksi: Never trust a hippie ! :moon:
 
G

Guest

Mjoo, itse suosin peukkua lähinnä siksi että siellä tuntuu olevan parempi palvelu.

Kyllä verstaallakin rentoa porukkaa on, ei sillä.
 
G

Guest

^ ny ois pitäny Suomalaista tukee.
Perkeleen saksalainen sendi 400w kitin, mut 600w kuristimen.
Kyllä ottaa päähän ny. Joutuu lähettää takas ja tapella kuittien sun muitten kanssa.
:badday:






:pointlaug
nooh saahan sen vaihettuu joo, mut turhaa vaivaa :bat:
 
Last edited:
G

Guest

Minun mielestä sekä Peukussa että Verstaalla on ollut erittäin ystävällinen palvelu, muista liikkeistä ei ole kokemusta. Ei moitteen sijaa sen suhteen. Toivoisin tosin, että meilläkin nuo alan markkinat paisuisivat niin isoiksi että hinnat alan tuotteissa alenisivat roimasti.
Toivoisin myös että ko. liikkeiden edustajat voisivat luoda tunnukset joko h-foorumille tahi tänne, pikaisten kyssäreiden takia, ju nou.
 
G

Guest

Tuff: Olen samaa mieltä tuossa tunnus-jutussa. Soittamallahan asiat selviää mutta olisi se silti kätevää.
 
G

Guest

Itse ainakin sain ihan pyytämällä yhden peukun jäbän emailin mihi voi jotain skidii sälää + kyssäriä lähettä ja tuskin maindaavat, vaan ihan fiilareissa vastailevat. Verstas oli Rox ku oli Octarine, nyt ku kassan ottanu haltuun joku transsi tytsi ei oikein inspaa mennä sinne keskustelemaan ja kysleen vinkkejä ku muija tietää enempi blaadamisesta + suomisaundista ku kasvattamisesta. No silti jokainen omalla tyylillä, ite oon ihan friikahtanut uuteen peukkuun ja tuen sitä niin pitkään kuin mahdollista :dueling: . Silti, vähän enenmpi multamazquu vois olla tarjolla
:yoinks:
(Kait kaikki muuttu paskempaa suuntaan kun on saannut vakiokaartin kasaan sekä vähä pääomaa + voittoa, nii se vaan menee).
 
Last edited:

ferret

New member
Viherpeukulle paljon ruusuja myyjä (Topi) on mies paikalllaan mä ainakin olen saanut häneltä todella hyviä/toimivia vinkkejä hydroilun alkuun. Ainakin asiakaspalvelu on parasta ollut peukulla minun kohdalla!
Olen ostanut tavaraa VP.sta, pispalanpalmusta, verstaalta, mutta silti rahat menee sinne jos suomesta tilaan.
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Jep, Peukkuun ja Topiin ja siihen naishenkilöön (Tanja?) oon luottanut jo useamman vuoden...niin joo, ja se Verstaan neiti kyllä tietää kasvattamisesta asian jos toisenkin, ja parempi kai se nyt on kun eräs hämärämies ei sitä enää pyörittele vaan on ilmeisesti muita kuvioita nyt...korjatkaa jos väärässä
 
Last edited:
Top