What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

st0fr's Afghani #1, FTM, STRW D x NYC 400 Watt Grow

st0fr

Member
Hej boys.

Syntes man bliver skubbet lidt for hurtigt ud i det store Grow Diary forum.. Så i får tråden her i stedet..

De her blev taget for et par dage siden:


Strawberry D x NYCD


Afghani # 1


FTM






Titlen fortæller jo lidt om hvad der bliver dyrket i denne omgang, og de er på 24 dage nu. I veg. Jeg vil meget gerne snart kaste dem over i noget blomst.. De skal ikke blive aaaalt for store..

Either way så kommer der mange flere opdateringer nu hvor jeg har mit frække nye cam..

De har indtil nu fået .75ml/l af BioGrow, og BioBloom. Jeg har jo faktisk også købt noget Fish Mix, men for satan hvor det dunster. Ad.

Vi ses på søndag drenge.


 

st0fr

Member
Takker for de fine ord drenge, jeg kunne altså ikke dy mig lige at tage et par billeder mere af planterne i dag..

Henover weekenden sætter jeg dem nok i blomst, og lader dem køre så lang tid jeg kan i 6,5 l potterne de er i nu. Så potter jeg om til 11,8 l potter. Håber på 6 damer. :D

FTM



Prøvede at få et billede af hvor busket mine små Afghani #1 er


Og så lige et billede alle mine unger.
 

Deus

Member
haha ja lagde godt mærke til det :p Men jeg havde ret ikke sandt ? :D Det giver sådan et større overblik over hvad der foregår så man ved lidt inden man kigger, og så man også kan finde hvad man søger ;-)
 

maxe

Member
Lækkert grow! Jeg sætter mine penge på Strawberry D x NYCD som den kommende yndlingsdame :D
 

st0fr

Member
Så de sat i blomst, de fik lige 1ml/L BioBloom, BioGrow, og FishMix igår aftes..

De elsker det. De små snyltere.

Der kommer update på lørdag hvor jeg håber at have fået køn på nogle af dem!

Maxe jeg kan ikke se de indlæg.









 

st0fr

Member
Nu håber jeg jo på 6 damer.. Kan de egentlig sluttes i de her 6,5 l potter?

Jeg har nogle 12 L hvis det er.. Men det kunne da være meget skægt ikke at potte om.. Tænk hvis man så fik 8 hunner.. Uha..
 
R

ramone79

Ser godt ud st0fr.
Dine underskåle som dine potter står i hvor store er de og hvor har du købt dem ?
 

Deus

Member
Ja de kan sagtens blive færdige i 6,5L potter, men det skal lige siges at hvis det er en plante der bliver 1m eller mere, bliver den hurtigt rootbound. Det vil sige der ikke er plads nok til rødderne i potten og væksten på planten forringes, og i sidste ende udbyttet :)
 

st0fr

Member
ramone79 said:
Ser godt ud st0fr.
Dine underskåle som dine potter står i hvor store er de og hvor har du købt dem ?

Hej undskyld jeg først svarer nu..

De vist nok 40 i bredden, og 60 i længden.. De her er købt i ethnoplanet, og jeg har nogle andre fra rygegrej jeg vil bruge hvis jeg skifter over til de store potter..
 

st0fr

Member
Jeg er en kæmpe post slut jeg ved det.

Men i skal lige se den første kvinde.. En Afghani..

 
Last edited:

st0fr

Member
Så der lidt billeder de herrer, kan ikke helt huske hvad der er hvad.. Men jeg har efter en lille uge i blomst kun 3 hunner.. Har lys tætnet mit skab yderligere idag med silikone.. o_O

De er på 1 ml/l BioGrow og FishMix og 2 ml/l BioBloom..

























 

Deus

Member
Hvis bladene kommer i berøring med jorden, bliver de den gulige farve som du kan se på planterne. De skal nok plukkes på et tidspunkt.
 

Latest posts

Latest posts

Top