What's new

SS AK 47 og Sensis Shiva Skunk hydro

Paddi

GanjaGrower
Veteran
Nevi said:
Nu er jeg så småt ved at finde ud af mit ebbe og flod set op
Learning by doing :smile:

Det ser godt ud Nevi, dejligt at du har fået styr på dit setup.


Paddi
 

GDK

High Class Grass
Veteran
Nevi said:
]



Den ved siden af er en sølle Skunk#1 XSensi star..lol!


Sølle?? Jeg kan godt se forskellen, men er der en grund til det? Eller er det din generelle erfaring med SSxSk1 at de ikke er så livslystne som de andre strains i din have? Fortæl fortæl...

Stay Safe
 
Last edited:

Nevi

Active member
Hejsa Paddi og GDK..
GDK->
Nej jeg tror det er en fed strain,men det var måden jeg dyrkede dem på der gjorde at den i ser er lidt tynd i det.Den lugter sindsygt lækkert.Jeg troede det var nok bare at have den i noget leca i en potte,men så skulle mit ebbe og flod have været reguleret så vandet kom næsten helt op til kanten af bordet.Istedet har jeg så nu fundet et kompromis med de store "jumbo" rockwool blokke.En af dem i en 2 liters og dækket med leca.Så suger den en masse når de bliver vandet,så jeg vander kun 2 gange om dagen.Det ser ud til at være vejen frem med det her set op.Eller ihvertfald en af dem.
Jeg skal nok poste hvordan det går med dem.
Go weekend til alle.
PS
Jeg har også poppet et par 2 Pounder fra Kiwi,dem er jeg ret spændt på.
 

Murphy

Member
Looks like things are going great! I can't understand anything written but I use to work at an IKEA, I get the um-lots.....I just don't know how you spell it, the little circles above a's. Grow On Brother!
 

bcdk420

Member
ser lækkert ud nevi, kan se du havde samme problem som jeg havde sidst jeg spirrede frø jeg sad med 80% hanner hehe..

held og lykke glæder mig til at høre om ak47 en af de strains jeg overvejer at købe :)
 

Nevi

Active member
Det går heldigvis bedre denne gang.Jeg tror jeg kun har en han.Resten er Shiva Skunk,Cheese og Reefs Cherrybomb 2.

Det første er en Shiva Skunk.


Den her en en stinkende Big Buddha Cheese.


Så jeg har 3 Shiva Skunk,2 Cheese 2 AK 47 og en Cherrybom2 fra Reeferman.Det skulle blive okay.
De har været i blomst 4 dage.
 

Nevi

Active member
Yep og den kommer her.Det går fint med planterne.Cheese ser ud til at være en spændende strain.
Men den jeg har mest kig på er Reefs Cherrybomb 2.Jeg har ikke nogen ordentlige billeder af den,men de kommer.
Det første er Cheese,det næste AK 47,en Cheese til,og det sidste er Shiva Skunk.Den jeg har i blomst stryger også fint derud af.Jeg har på fonemmelsen at de bliver høje dennegang.:nono:
De har været i blomst 14 dage ca.






 

Deus

Member
Jamen det begynder sku da at ligne noget nu :p hehe... Men ehm, lille spørgsmål, kan godt være der er blevet spurgt men nu tager jeg chancen...

De tidligere billeder, fjerner du dem løbende ? For syntes der mangler flere og flere... hmm
 

Nevi

Active member
Jeg er sgu kke klar over hvorfor der forsvinder billeder?Vi må vist lige have Mulder og Scully til at investigate..lol!Det er ikke mig..

Den fluor jeg købte fra DCF var den med 4000 kelvin.Jeg forstår ikke hvad man skal med en på 25000 kelvin.Måske som supplement?

Takker Kalle.. :rasta:
 

FatcatInc

Member
Okay mester! Skal også snart bestille en, så ville da lige vælge den som du har, nu når du siger der er så meget knald på den! ;) Ser frem til denne tråd...
 

Nevi

Active member
Hey

Hey

Så er der en lille opdate fra mig.Mine planter har været i blomst 26 dage,og især den ene cheese er ved at rende med hele teltet.Det er helt utroligt som den går til vaflerne.
Som I kan se på det næstsidste billede er den lidt længere om at blomstre.Jeg tror det er en Sat feno.Jeg er spændt på hvordan den kommer til at se ud.Stay tuned..(de er bundet ned,derfor ser de lidt sjove ud)
Det andet er en Shiva Skunk.De er sq altid det samme.Meget homogene.
Det sidste er en stor Cherrybomb 2(hybrid af CB Indica,og Mr Greengenes Maui Waiwi feno) fra Reeferman,det er den jeg er mest spændt på.Der er først ved at begynde at komme sukker på nu.
Hygge..
Opdateret 10/9-2008







:nono:

:rasta:








 
Last edited:

flashog

Member
Blomster du dem under selvsamme 4000K Duo Flour? Jeg er også den lykkelige ejer af sådan en, men overvejer lidt at skifte pærerne ud med 2700K når jeg skal til at blomstre..
Ellers må jeg sgu sige at det ser godt ud.. Håber at jeg selv kan opnå bare nogenlunde lige så pæne resultater med mine..
Keep on growing mate!
 

Nevi

Active member
Hej there..
Nej jeg blomster altid under en 400 HPS.Men til vegge er duoerne uovertrufne.
Prøv at få fat i en HPS,du vil kunne se det.
Tak for de pæne ord. :rasta:
 
Last edited:
K

kenned

Ja det ser rigtig godt ud.. Håber det fortsat går godt i dit grow..
 

Latest posts

Latest posts

Top