What's new

Spottens Grow

Spotten

Member
Det ser godt ud spotten, og lækkert med lidt koncentratbilleder.
Stort held og lykke med den nye omgang!

Mange tak Charles! :)

Ja, jeg elsker sgu også selv at se andres billeder af deres røg, specielt Lalandia's! :)

Dem bliver man sgu aldrig trætte af at se på! :)

Håber det bliver godt med de nye små, nu er pH værdien i hvert fald justeret en anelse ned!

Lækkert setup og tillykke med høsten Spotten

Mange tak! :) Dog ikke det vilde jeg fik høstet denne gang, men sådan er det jo bare! :)

Jeg følger lige med her...Glæder mig specielt til at se Lemon Thai og indendørs mix..he he. Held og lykke med sagerne.

Grow in peace

Det er du bare velkommen til Lala! ;) Glæder mig også til disse sorter, har jo set dine meget flotte billeder og tænker ”Kan jeg mon gøre det halvt så godt?” :D

Mange tak og i lige måde! :)
 

Spotten

Member
Lidt BHO: (Glemte mit kaffefilter, så det blev lidt grønt, måske også fordi det ikke har tørret så længe som sidst).



Lidt BHO og lidt ICE (Den dårligere slags):



Blandet sammen til lidt jellyhash:



Så er der lige til en aftenjoint! :D

EDIT:

Må have en mere! :)









0.5 gram BHO + 0.8 gram ICE

Det hele samlet: 45 / 73 / jellyhash

 
Ja, farven er godt nok lidt grøn på både det ene og det andet, men derfor kan det jo sagtens være lækkert nok.
Grønt er godt for øjnene, men den der slags grøn går vist mere i humøret og i hovedet.
 

Spotten

Member
Ja, farven er godt nok lidt grøn på både det ene og det andet, men derfor kan det jo sagtens være lækkert nok.
Grønt er godt for øjnene, men den der slags grøn går vist mere i humøret og i hovedet.

Det ICE som er meget grønt er også et af de sidste "runs", de første så slet ikke sådan ud! :) Jeg synes i hvert fald jeg tydeligt kunne se forskel efter som mit trim tøede mere og mere op imens jeg vaskede det! :)

Jeg har dog aldrig set så grønt BHO (hos mig selv), så jeg går ud fra det må være pga det manglende kaffefilter, fordi så vidt jeg ved skulle gas være "non-polar" som ikke tager klorofyl med ud! :)

Jeg lod i hvert fald mærke til noget var galt da jeg gassede mit skunk da der kom lidt grønt med ud allerede fra start, men da var det allerede for sent! :)

Men jow, det virker skam fint, blev især overrasket over den kedelige ICE jeg besluttede mig for at blande med BHO`et, det virkede godt nok! :D
 
M

Mushy

Super lækkert at kigge på...sidder og savler, og glæder mig til at få lært at lave mit eget:)

Og gode billeder af dit setup som du tydeligvis hygger dig med!!

Ser frem til flere billeder.

Hyg
 
Last edited:

Spotten

Member
Super lækkert at kigge på...sidder og savler, og glæder mig til at få lært at lave mit eget:)

Og gode billeder af dit setup som du tydeligvis hygger dig med!!

Ser frem til flere billeder.

Hyg

Mange tak for komplimenterne! :)

Jeg håber da du selv får et grow op at stå hvis du ikke allerede har et! :)

Det får man utroligt meget tid til at gå med, hvis det er noget for en altså! :)

Ville ønske jeg havde opdaget denne hobby for mange mange år siden! :D
 

Spotten

Member
Jeg har ikke fået justeret min pH værdi i mit forrige grow, det hvor jeg havde en meget ringe høst, men efter jeg er begyndt at justere pH'en, har jeg aldrig set mine planter vokse SÅ hurtigt! :D





De får lige lidt mere "krudt" i morgen da jeg kan se nogle af de aller første blade (kim-bladene), er blevet lidt gule i det, så jeg tænker de mangler gødning da de jo også vokser godt og vel skal bruge mere for at vokse endnu mere! :)
 

Spotten

Member
Så er de smidt i blomst! :) 1 uges vegge, medmindre man tæller fra de kommer ud af frøet altså! :) Jeg tæller først fra den dag hvor jeg mener de sættes i gang med at vokse sig store! :)

Lyset er også skruet op til 600 watt og afstanden til toppen af planterne er ca 25 cm! :)



En "Lala Mix Indoor" og en "Lemon Thai":



En lille stikling jeg tog på blomsterdag 40 ca som nu er begyndt at revegge lige pludselig! :D

 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
ser godt ud spotten..... jeg ville dog anbefale at du flytter lampen 10-15 cm de første dage da de kan hurtig komme for tæt på når det starter at strække!!

ellers ser det rigtig flot og renlig (det kan jeg lide) ud!!! Bliver sp. at se når der kommer små blomster på ;-)

vi vil ha godt med billeder ;-)

hygge

toker
 

Spotten

Member
ser godt ud spotten..... jeg ville dog anbefale at du flytter lampen 10-15 cm de første dage da de kan hurtig komme for tæt på når det starter at strække!!

ellers ser det rigtig flot og renlig (det kan jeg lide) ud!!! Bliver sp. at se når der kommer små blomster på ;-)

vi vil ha godt med billeder ;-)

hygge

toker

Hey ICETOKER! :)

Tak for komplimentet! :)

Jeg går også og holder meget øje med dem, i går satte jeg den som skrevet op på 600W fra 400W med min MH og så skiftede jeg til HPS (doh) og der stod pæren faktisk 20 cm fra toppen af planterne, jeg ville tjekke om de kunne tåle det, da denne heatspreader på adjust-a-wing aventure reflectoren skulle gøre det muligt (25cm med 600W), altså afstanden til planterne, men i dag kunne jeg se de så lidt ”gule” ud i toppene, og jeg har lige fået af vide det er fordi de får FOR meget power, så jeg har nu justeret den 5-10 cm op! :) Har nemlig også ladet mig fortælle at for hver cm du kan presse lampen tættere på planterne, uden varmestress, for hver cm, skulle skuddene blive 1 cm bredere! :) Ved dog ikke om det passer?

Jeg synes dog de har strukket sig en smule efter de kom ind i mit store telt og under MH pæret på de 400W, hvilket jeg ikke forstår da der ikke var meget mere end 30 cm til planterne.

Ja, glæder mig også som et lille barn til der begynder at ske lidt og jeg kan få sorteret fra og plantet de 25 stk jeg satser på at ende op med, kan ryge i større potter så det hele bare kører! :)

Yeah, jeg skal nok gøre mit bedste for at få taget en masse billeder, håber jeg snart får mit flashhoved hjem til mit kamera, det er lige til reparation desværre! :)

I lige måde min ven! :) Fortsat god dag! :)

Det ser rigtigt fint ud Spotten. Det bliver spændende at følge. Good luck.

Mange tak Charles! :)

Ja, synes allerede jeg kan se de gror fint efter denne pH justering, så mon ikke det går lidt bedre denne gang end sidst? :D

Mange tak! :)

Det ser skam fint ud.
Virker det godt, det der heat "shield" du har skruet på under pæren?

Tak tak! :)

Jamen den sværger jeg til, godt nok havde jeg nogle syge knæk da jeg havde min cooltube på, som sikkert var grunden til der var varmere med den på end uden, men med denne heatspreader, designet til Adjust-A-Wing Aventure modellen, den med glass coating, så vil jeg sige den er det hele værd, den gør det i hvert fald bedre end med min cooltube med aktiv køling i form af en 280m3/H kanalblæser, men det er fordi jeg havde så voldsomme knæk på slangerne fra min cooltube, at det tager helt op til 90% af ”flowet”, desværre! Så den er droppet! Hurra for heatspreaderen! :D
 

Spotten

Member
Lige et pr billeder mere fra idag! :)

Lidt gule toppe, måske for varmt! :)





EDIT: d.10-3-11

A little love:



Lampen er forresten sat op til ca 40 cm da jeg fik af vide herinde i en anden tråd at det var bedst når det var et frø-sog-grow, da de nemt kan blive FOR små, og de røg jo tidligt i blomst! :)
 

Spotten

Member
Det ser rigtig fint ud.
Må prøve mig så´en heat spreader. :good:

Takker! :)

Jeg synes dog der er mere varmt nu end der plejer at være, men min temperatur omkring teltet svinger jo også en smule, så måske det hænger sammen med det.

Jeg vælger ikke at gøre noget ved det før jeg kan se planterne sige det er for varmt! :)

En anden ting, denne heatspreader kan ikke rigtigt være der når man bruger en MH pære! :nono:
 

Latest posts

Latest posts

Top