What's new

SHOW OFF!! Pics!! NÄYTÖN PAIKKA!! Kuvia!!

bigtopsfinn

Member
niluola - tuo yks purple aasinkyrpä sais minun äänestyksen :canabis: Mahtavat kuvat :yes: ja tervetuloa!

wasted - kyllä piisaa! Minkälaisella valolla? Multa vai coco vai hydro?
 

niluola

Member
Wasted on sitten raskasta sarjaa..huh huh...

Nyt on sitten meikäkin avannut fotoalbumin tänne magiin. Hauskaa puuhaa!
 

wasted

New member
Tattista vaan positiivisesta palautteesta. Kookos-dripfeed ja 600w natikka noille. Samassa astiassa tossa vasemmalla vähän pienempi shiva x durga mata. Vähän yli puolenvälin kukitusta mennään. :dance013:
 

Skull

Member
Tällästä tällä kertaa, jos viel viikon kattelis ja sit vois pistää kukitukseen, ihan kohtalaisesti vegettyy tuolla 200W red eslilläkin nuo..


Eipäs ookkaa nallet painamassa toisiaan tälläkertaa. :O
 
K

Kukkamaisteri

picture.php


'Tuhkaa' Volcanosta... gramman tätä luulisi riittävän 'lääkinnälliseen' kaakaoon..? ;D
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
cinderella 99, joey weeds f3

liekkä tää nyt sitte grapefruit vai pineapple pheno, ehkä enempi muistuttaa tuoksut grapefruit phenoa joka femalen pavuista oli pari vuotta sitte tulilla!

 
N

nukkumatti

^^
THANK YOU...

Mikäs on päivä..? karvat/kukuun sisään ? Kuin pienet pyllyt jäbän tytöillä on?? 11, 7 ??

Jee jee
 

Fintendo

Member
^^ SuomiPrkl

Aika nannaa, mukava nähdä että tuotakin vielä suomen kamaralla kulkee, olen ymmärtänyt että pavut ovat tosiaan kiven alla. Olen tuota joskus polttanut ja pidin siitä kovasti. Ehkäpä sitä pääsee joskus myös kasvattamaan.
 
K

Kukkamaisteri

'''Tuhkaa' Volcanosta... gramman tätä luulisi riittävän 'lääkinnälliseen' kaakaoon..? ;D
ISOllako putsasit? Pitäisköhän itse tehdä omalle sama? ISOa ei tällä hetkellä kotoonta löydy, mutta viimeksi 80% valge viin ajo saman asian''


Eip kun ihan tuollaisena tuota tuolta Volcanosta tulee.. parin herneen kokoinen biitti hunajaa kertynyt parissa kuussa.. nam.
 

Fintendo

Member
Kukkis, Mihin hittoon sulla sitä sielä kertyy? :) En mä tollast oo saanu omastani, tosin suht usein tullu putsailtuu harjalla oma ja silloin tällöin lilluttaa metalliosat puhtaaksi viinalla. Onks sul easy vai old-skool valve? klassikki vai digi-digi?
 

Latest posts

Latest posts

Top