What's new

SHOW OFF!! Pics!! NÄYTÖN PAIKKA!! Kuvia!!

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Mikä homma?
Ennen kun tulee kuuma? No riippuu millon tulee kuuma ja mimmosta planttua kasvattaa. Jos nyt laitat ja marraskuussa on valmista, niin ohan siinä oottelemista. Mut veikkaan että mulla meni joku ohi tossa. Eiköhän tässä oo hyvät 3-4 kk ainakin, ennen kun lämpii sen verran, että pitää alkaa ilmanvaihtoa parantelemaan. Riippuu ja roikkuu tietty monesta muuttujasta ja sillein.

Toi on kyllä paha jos alkaa ahistaa jo kun viimosta purkkia verottaa :D
Meikän Exämimmi muutti tohon lähelle, ei uskalla ite kasvattaa, sitten parkuu kun alkaa pussukat tyhjenemään, ennen kun kokonaan loppuu. Eikä kuuntele järkipuhetta koska naiset..

No joo, eipä oo mun juttu. Loppuu se polttelu jos on liika vaikeeta. Ja loppuu se polttelu, jos ei oo poltettavaa. Kuin vaan niin mä voitan ton kisan. Näin niin kun piilossa täällä pudivoorumilla, kehtaa päin naamaa sanoa. Sen verran kiukkunen eukko.

Että aika nihkee voitto, ja nihkeet palkinnot. MUT VOITTO ON VOITTO! :huggy:

:bigeye:
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Mikä homma?
Ennen kun tulee kuuma? No riippuu millon tulee kuuma ja mimmosta planttua kasvattaa. Jos nyt laitat ja marraskuussa on valmista, niin ohan siinä oottelemista. Mut veikkaan että mulla meni joku ohi tossa. Eiköhän tässä oo hyvät 3-4 kk ainakin, ennen kun lämpii sen verran, että pitää alkaa ilmanvaihtoa parantelemaan. Riippuu ja roikkuu tietty monesta muuttujasta ja sillein.

Hah, eikun siis ny on pari viikkoa kukkinu ja mietin et jos kesää ennen viel toisen rundin ehtis. Sit kesän jälkeen seuraavat vois olla valmiita marraskuussa varmaan aikasintaan.
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Jaajuu, no sillä lailla :)

Nii kuumottaa jo että loppuu sadot mitkä valmistuu parin kuukauden päästä. Been there, NOT GOING BACK AGAIN! :tiphat:
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Jaajuu, no sillä lailla :)

Nii kuumottaa jo että loppuu sadot mitkä valmistuu parin kuukauden päästä. Been there, NOT GOING BACK AGAIN! :tiphat:

Höps. Se osa oli suunnitelmallisuutta. Se et riittääkö purkki nyt ton 2kk oli kuumottelua. Ja on vieläkin. Tarkastelin asiaa ja 0.5g päivässä saa höyrytellä. Ihan hyvä määrä, kunhan vähä tole laskee ;)
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Miks pitää breikkiä ollenkaan?
0,5gm/vrk, aika vähän höyryttelet...
Mulla menee 2-3gm/vrk :D

Tässä on ny menny gemmi tai puoltoista päivässä. Eli vähennettävä olis tai tulee sitä pelättyä breikkiä :D Oikeesti se 0.5g ois aina ihan hyvä annos itselle ainakin. Toimii paremmin. Oon harrastanu tota 3g+ päivässä, mut sillon ei oikein koskaan ole kunnolla pilvessä, vaiks aina onkin pilvessä. Ei sillä... Mukavaahan se on :party:
 

SBNGM

Member
Tässä on ny menny gemmi tai puoltoista päivässä. Eli vähennettävä olis tai tulee sitä pelättyä breikkiä :D Oikeesti se 0.5g ois aina ihan hyvä annos itselle ainakin. Toimii paremmin. Oon harrastanu tota 3g+ päivässä, mut sillon ei oikein koskaan ole kunnolla pilvessä, vaiks aina onkin pilvessä. Ei sillä... Mukavaahan se on :party:

Juu... eihän tässä olla enään aikoihin oltu "pilvessä", lääkekäyttöön hiisaan ja just ja just riittää 3gm/vrk.
Tosin välillä pidän sit pidempiä taukoja, niin suapi noi tolet alas...
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Monet tykkää et täytyy olla isoi budei. IMO ihan sama minkä kokoisia ne on kunhan ovat hyviä. Hötö on hötöä, mut ei kaikki pienet nuput oo hötöä. Kyllä mulla ainakin tulee ihan reippaasti tollasia neljännes gramman budei, enkä koe et niissä olis mitään vikaa.

Tässä vaikka mun viikkopurkista kaivettu 0.25g nuppu. Ihan asiallinen mun mielestä, vaik ei edes mikään supertimmi ole.
 

Attachments

  • IMG_20210131_192302.jpg
    IMG_20210131_192302.jpg
    86.4 KB · Views: 90

SBNGM

Member
Monet tykkää et täytyy olla isoi budei. IMO ihan sama minkä kokoisia ne on kunhan ovat hyviä. Hötö on hötöä, mut ei kaikki pienet nuput oo hötöä. Kyllä mulla ainakin tulee ihan reippaasti tollasia neljännes gramman budei, enkä koe et niissä olis mitään vikaa.

Tässä vaikka mun viikkopurkista kaivettu 0.25g nuppu. Ihan asiallinen mun mielestä, vaik ei edes mikään supertimmi ole.

:yummy:
Kali Chakraa?
 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
LOL! TOSSA NUPUSSA MUKA 0,25g? NÄYTTÄÄ SAATANA 0,24g KORKEINTAAN. ÄLÄ JUKSAA MEIKÄN SILMÄ TIETÄÄ KYLLÄ
EKA POSTI LOL
 

art.spliff

Active member
ICMag Donor
Kripparrian - No Bike No Life

Kripparrian - No Bike No Life

[YOUTUBEIF]IudgvvlwP6c[/YOUTUBEIF][YOUTUBEIF]rXwfLIBA7dM[/YOUTUBEIF]
 

Latest posts

Latest posts

Top