What's new

SHOW OFF!! Pics!! NÄYTÖN PAIKKA!! Kuvia!!

kalastaja

Member
Ulos minä itse henkilökohtaisesti en SCRoG:ia käyttäisiä, koska siitä ei varmaan hyötyä ole kun SCRoG:issa yritetään saada kasvi kasvamaan pieneen tilaan ja koko valoteho käyttöön. Ulkona on tilaa ja valoa:D
 
B

BigHit

Ei oo niin vahvat hajut kun odottelin, mutta kylhä noi jo jonki verran tuoksahtaa, itelle mieleen tulee kirpeä hedelmäkarkki. Voihan nuo hajut päästä valloilleen viel tässä loppuviikoilla. namnam. :)

Kyllä ilman aktiivihiiltä dunkkais koko kämppä, sekä naapurin.

Ai nyt mä vasta tajusin mitä meinasit kerosiinillä. :D

Juu siis nää ei oo niitä "oikeita" dieseleitä nähnykkään, ainakaan puheiden perusteella. Soman nycd:stä jatkojalostettu.
 
U

unthing

Hyvää pamppua pukkaa black widow. Olikos toi nycd f3 sannin juttuja?


oik. bangi haze vas. chemdd+orient express. Pieni kiusaus ois sotkea kaikki keskenään.
 

prowler

Member
Däämn! Päivän pop quiz: unthing osaatko sä tollasen nauttimisen jälkeen vielä ulos kämpiltäs? Mä en todennäköisesti löytäis edes sohvalle. :D
 
U

unthing

Heh, jos on tarvis. Yleensä pientä nokaretta vaan bongiin, harvoin tulee täysiä pesällisiä polteltua. Oon jotenkin mieltynyt kuivasihtauksen helppouteen, vaikka bubble nyt ois puhtaampaa.
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
hyvännäköstä dryshiftiä! bubblella tosiaan saa helpommin puhtaampaa mut ei oo niin hyvät maut kun noissa kiffeissä, namnam! :D
 

rastaidd

Member yeahyeah!
Veteran
some shots of 2010 :D
unknown
picture.php


nl x skunk
picture.php

picture.php


sweetcheese
picture.php

picture.php

picture.php


orange
picture.php

picture.php


nepali + northenlight
picture.php


orange bud
picture.php

picture.php

picture.php


outdoor skunk
picture.php

picture.php


barney's LSD
picture.php

picture.php

picture.php

picture.php


picture.php

picture.php

picture.php

picture.php
 

cob09

Member
Hiinä ja hiinä uskaltaako tämmönen nyyppä tänne ammattilaisten sekaan kuviaan laittaa, sen verta herkkuja photoja löytyy porukalta.

Noh tämän kerran :D

4x Northern lights 250w natikka ja mullassa.

IMG_1724.jpg


IMG_1722.jpg


IMG_1731.jpg


IMG_1733.jpg
 
B

BigHit

Ei helvetti. Kuola rupee valuu... :D


Miten yleistä ylläoleva väritys on Passionissa? Onko ihan phenosta kiinni vai lämmöistä vai..?

Itellä oli lämmöt aika matalissa, yhteen aikaan pääs vahingossa alle 13 asteen kun en ollu kotosalla, muuten oli normaalisti 16-18 astetta yölämmöt. Phenoista en sitte tiiä.
 
K

Kukkamaisteri

epäsosiaalisen median osallistumis-lauantai...

epäsosiaalisen median osallistumis-lauantai...

picture.php


Hämärästä karsitut pikkunuput potkii jo ihan kivasti. :tiphat:
 
Top