What's new

SHOW OFF!! Pics!! NÄYTÖN PAIKKA!! Kuvia!!

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
stoned golem: joo bleissi telee usein tollasta palmikkoo! täähän on risteytys legendsin alkuperänen nevilles haze klooni x dj:n legendaarinen blueberry sativa. itse olen parhaillaan kaivautumassa f2 sukupolveen ja aika mielenkiintosia fenotyyppivaihteluita tulee esiin.

pitää varmaan syksyllä tehä lisää papua ja siirtyä f3:siin :)

nukkis: you know it!

 

-BG-

Member
Ai kun on nättii suomi -perkele :yes:

Täs ois tämmöstä kesäkukkaa....

Great White Shark 70 päivää ja valmista tuli...3 viikon flush :D nam...eka kuva n. 30 päivän tienoilta...


Northern Lights 60 päivää...

White Satin x Skunk#1

Sain tuttavalta kasan siemeniä Intian Parvati laakson charas viljemiltä kerätyistä kasveista...upeita sativoita täytyy sanoa...eräitä risteytys siemennyksiä on jo tehty, mm Nortin, Pure Hazen kanssa...syksyllä aletaan sitten testaamaan niitä :D

on ne nättejä :yes:
 
N

nukkumatti

^^Tämmösiä niitten showoff kuvien pitäisi olla!!! :D:D ^^

Live and learn;)
 

[E.T]

Member


Öljyä asetonilla.
Todella hyvää selkäkipuun.
Tehty heinästä,varsista ja budimuhjusta.
Vai saako tänne laittaa vaan kuvia kasveista...kuis?
 

niluola

Member
Tehkääpä tonne flower pix-puolelle toisinto parhaista paloista :)

Laadukkaan kannabis-valokuvauksen ihailijana kannatan ideaa!

Voisin tässä parin päivän aikana kasata koko tämän ketjun parhaista paloista "Finland's Finest"-kompilaation. Pistän sen aluksi tänne arvioitavaksi/karsittavaksi ja sitten hyväksynnän saatuaan erillisenä aiheena Flower Pix-osioon.

Jokainen omaa tietysti veto-oikeuden omiin valokuviinsa.

Miltäs kuulostaa?

ps. Suomi-Prkl - yksi upeimmista ketunhäntälöistä joita olen nähnyt. Hienoa jälkeä!
 

DonBong

Member
Nyt tää rupee näyttää siltä ku aluksi! HYVÄ JÄTKÄT ja MUIJAT! :rasta::yes:

Meikältä tulee taas parin kuukauden päästä "pientä" näyttöä tänne :D melkoset setit tuloillaan, ollu viikon gugus ja viel en viitti laittaa fotoo. yht 1000w (400w + 600w)

NILUOLA: Eniromainen idea. nyt vaan toteuttamaan sitä

Mulla on nettilaskut jääny maksamatta, ku vähän repsahdin ton eron jälkeen pois oikeelta raiteelta, but now I'm back in business! Ulos lähtee viime kesän risteytyksiä ja jos kerkee ni, Lr#2. Tosi hankalaa löytää sopivaa spottia...

Let's keep it real ppl
 

Horselover Fat

Member
Veteran
Jopas on komea kokoelma tää best of. Kylä suamesa osataa. nii.

BadTicketin varastoisa oli montakin hyvää kuvaa. heti ekalla sivulla tää lämmitti mun mieltä
18514IMG_1391.jpg
 

Pahvi

Member
Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa! :tiphat: Upeeta settiä porukalla ei voi muuta sanoa. Olikos tuo tiketin kuva juuri sitä ww:tä?
Tuossa 3vk kukkineesta toisesta mokomasta, kivasti alkaa sokeria tuottamaan. Tahmeeta kukintoa odotellessa :)

 

BadTicket

ØG T®ipL3 ØG³
Moderator
Veteran
Tuo oli grape tuo miun, mut äijän ww x bb näyttää tässä vaiheessa jo paremmalta kun nuo meikän. Mogasin, mut hyvä homma, että pistot näyttää silti ehdalta kamalta.. Onneksi säästin ittellekki, nyt kun olis vielä tilaa kasvattaa kaikki ja tulis talvi, että sais lämmöt alas :dance013:

Ei vais, tuleehan se kylmä sitten taas ajallaan, nautitaan nyt kun kerran voidaan :blowbubbles: :artist:
 

nautilus

New member
Ei tää ny mikään show offi ole, mut ajattelin tänne päivitellä tilanteeni sillon tällön, et jos on parempia paikkoja tälle ni saa vaikka siirtää tai vinkata mihin postaan seuraavaks.. Piti kyl tehä päiväkirja mut laiskuus tai joku sellanen iski. Ehkä tokasta kierroksesta sit, jos sais nft-aeronkin siihen mennes koottua, toisesta viel kansi modaamatta ja viemäröinnit tekemättä..

picture.php


Random-sativa sit oli hermis, ei yllättäny, kukan seasta poimittu siemen oli kyseessä..
Kuvassa kaikki paitsi viereisen kepun MLI.
Vasemmas alakulmassa Mazar/?, vasen ylä on MLI, tos keskellä 2 Cotton Candyä(toisen ilmeisesti lievästi fosforinpuutteiset punaset lehtivarret erottuu kuvasta) ja ainukainen Chemo.
Rankkaa sidontaa, kaikki paitsi Mazar diggaili, jäykkä varsi eikä veny vittuakaan, suunnitteillä 70 lisäwattia sen päälle..
Nii tuol on nyt 400w tubella, vaihdoin viel monimetallin piruuttani pariks viikoks tähän kukun alkuun..
Lannotteet nyt on sitä mitä käsillä on, AH:n 3-parttia, BN P-K 13-14, puhdas kalium, substral ja jotain muutakin vissiin oli..

Näistä ku olen lehtiä karsinu pois ja sitä täs nyt testaillu, ni ilokseni havaitsin jotain lääkinnällisyyttä, jeesaa migreeniin todella hyvin, kivut haihtuu hetkessä!
En vaan tiedä vielä mikä näistä sen tekee, ku menny aina sekasin kaikki lehdet kuivumaan ni täytyy testailla viel oikeen urakalla ennen ku valitsee tokan kierroksen emoja(näistä kaikista on pistot tulossa emoiks). Mut luultavasti se on jompi kumpi MLI:sta, ku niistä on tullu ylivoimasesti eniten lehtiä(vanhimmat ja suurimmat).

Myös Maple Leaf Indican kahdessa urkissa oli sen verran eroa(hartsin ja vaikutusten osalta(joo, hiisasin niistäkin vähän lehteä)), et täytyy viel testata niitäkin lisää ja ehkä tehä molemmilla siemeniä, toinen on nyt lähteny samaan aikaan narttujen kans kukkimaan ja sillä vois kait tästä ekasta kierroksesta pölyttää pari oksaa, toka kierros sit kai sillä toisella.

Ja jos se lääkinnällisin ei sit olekkaan MLI, ni on tos viel Cotton Candysta ja Mazarista siemeniä, et saan niistäkin tehty siemeniä jos MLI nyt ei nappaakkaan.. Chemosta ei oo ku tää yks narttu, säilytän ja pölyttelen ehkä samalla ja viel myöhemmin jollain jossain toisessa rundissa..
 

niluola

Member
Holy crawling spider legs!

Ehdottomasti yksi upeimmista ketunhäntä-perheistä, joita olen elämässäni nähnyt - ja vieläpä hyvällä maulla kuvattuna. Ässä meininki!

Pistätkö parhaat pari kuvaa tuonne Finland's Finestiin vai pistänkö mä?

You must spread some Reputation around before giving it to Suomi-Prkl again.
 

Latest posts

Latest posts

Top