What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

sensi seeds super skunk (fem) 2x600w

D

Dr. KJB

tere

joo on venyny pikkasen =)
mulla on 340/60 ufo mikä pitää niin järkyttävää mölyä että naapuri potkii pattereihin yms niin oli pakko purkaa teltta :shucks:

Et oo vielä hommannu silence puhallinta, mistä oli puhetta...
 

gunslinger

Member
Et oo vielä hommannu silence puhallinta, mistä oli puhetta...

ei oo pystyny massi tilanne niin surkee että pakko odotella vielä ja pelko persees että jos toikin pitää mölyä niin menee massit sitten turhaan tuntuu että toi yläkerran mulkku kyttää mua muutenkin niin uuber stealt meininki olis suotavaa!:chin:
 

gunslinger

Member
päivitystä perse edellä puuhun!!
tässä kasvatuksessa ei oikein mikään ollut helppoa alusta alkaen ongelmaa ongelman perään jäätävä juuri mätä iski ja skunkki laitettiin pinoon =(

pakko sanoa että lajikkeen "helppo kasvattaa" ei ihan osunut kohilleen tämän kanssa ikinä ei ole tälläistä tappelua kasvin kanssa ollut.
mulla on tosta pistokas tallessa jos joku haluu haastetta/kovuutta elämään niin saa hakea pois =)
 
D

Dr. KJB

päivitystä perse edellä puuhun!!
tässä kasvatuksessa ei oikein mikään ollut helppoa alusta alkaen ongelmaa ongelman perään jäätävä juuri mätä iski ja skunkki laitettiin pinoon =(

pakko sanoa että lajikkeen "helppo kasvattaa" ei ihan osunut kohilleen tämän kanssa ikinä ei ole tälläistä tappelua kasvin kanssa ollut.
mulla on tosta pistokas tallessa jos joku haluu haastetta/kovuutta elämään niin saa hakea pois =)

Aijaijai kun ei ole tilaa!
 

Latest posts

Latest posts

Top