What's new

sativoita onko heitä?

G

Guest

:yes:

:yes:

Sativoita :yes: tässäpä heitä....Silver Haze budia curettumassa :yummy:




Ei kyllä näyttäs yhtään ötökkäiselle PR:llä....

-BG- :wave:
 
G

Guest

Salakavala said:
No minkälaista evästä tuli? Kauanko pidit kukituksessa?

Pirun hyvää, tykkään kovasti :yummy: vedin pitkän kukituksen, 65 päivää....eikös toi ollu korjattavissa jo n. 50 päivän kohdilla...? vai muistelenko väärin :chin:

Nätti cola :yes:

-BG-
 

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Hehe, nyt mulle makuja :confused: oon taas kerran hiisauttanu kaikki savut, tuuhan BG kylään :wink: On muuten Sk aika kiva TB :eek: tuossa tulee itelläkin aika el major grande comandante TB kohta, sellainen iso :D ja saakelin OHxSK, venyy ja kukkii ja ihanaa, kuvia tuonnempana. :smile:
 

Pahvi

Member
Herkullisen näköstä settiä porukalla. Tuo tijuana black näyttää kyllä
upeelta. Ei sattuis kokovartalokuvaa löytymään? :)
Löytyypä sitä jotain pientä sativa-hybridiä tuolta omasta komerostakin :D
chronikkia vegessä.

 
G

Guest

Hehe, nyt mulle makuja oon taas kerran hiisauttanu kaikki savut, tuuhan BG kylään

Heh....tota minäkin inhoan....savut loppuu aina liiiiian aikasin vaikka kuinka kasvattais :D tulen, varmasti, ens kuussa....malttamattomana OHxSK kuvia odottelen.....

-BG-
 

Pieturänni

Member
sativainen...a99

sativainen...a99

Amnesia 99, karvanverran yli 2vko -kukitusta takana...



...tuntu vähän hitaasti lähtevän kukkimaan, mutta täältä tullaan :D
 

CubCat

Member
Pietu kuin kaukana sul on lamppu, vai miks noi 99:t on venähtäny noin helvatusti? Tai sit mun silmät vaa valehtelee jotain ton kuvan perusteella

:fsu:
 
G

Guest

CubCat said:
Pietu kuin kaukana sul on lamppu, vai miks noi 99:t on venähtäny noin helvatusti? Tai sit mun silmät vaa valehtelee jotain ton kuvan perusteella

:fsu:

Noi pitkät välit täyttyy helposti pelkästä budista jos kaikki menee nappiin, sativaiset kun tykkää venäyttää tuota vartta alkuun ...

40cm on ihan hyvä etäisyys Pieturänni...


-BG-
 
G

Guest

Pahvi: Eipä ole nyt tähän hätään mitään tuoreita kuvia. Kaipa sitä jotain sitten sadonkorjuun aikoihin vois laittaa.
 

CubCat

Member
Farmer John said:
Saahan sen vaikka sentin päähän mutta ei se pakollista ole, ja kyllä, sativat venyy, hyvällehän nuo näyttää

Tiedän kyllä että venyy enkä sanonut että ei näyttäisi kivalle. Silmiini tuo kuitenkin on pikkusen venähtänyt mut who cares? Nyt sitten vielä trollimaista pilkun nussintaa...

1cm päähän :yoinks: Ei lämpö ongelmia? :woohoo:
 

Latest posts

Latest posts

Top