What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

Salutare! Incepator here...

E

Eastern Puff

Salutare. Ca si in titlu cu riscul de a ma repeta sunt incepator. Este primul forum de acest gen pe care m-am inregistrat si am zis sa imi incerc si eu norocul cu voi, cunoscatorii :wave:.

Intentionez sa ma apuc si eu de un grow si am materialele necesare insa sunt intr-o mica dilema. Spatiul ales este subsolul unui bloc si as vrea sa stiu daca exista cea mai mica posibilitate pentru reusita. Stiu ca cea mai mare problema o reprezinta umiditatea crescuta dar m-am gandit ca o pot controla cu o ventilatie buna...zic. Ideea e ca grow-boxul este confectionat din plastic (pentru ca low cost si pentru ca e cel mai bun material la care m-am gandit pentru rezistenta la umiditate...da da stiu multi "pentru").

Lista aleasa de mine ar fi cam asa pe scurt (pt 1 x fetita :tiphat:) :
a) pt box:
-1 x box plastic 50x50x100cm (l x L x h)
-folie mylar berechet (ma gandeam sa aplic 3-4 straturi...OCD yup)
-1 x ghiveci 5-6L
-1 x sac mix pamant 5L BioBizz / Gold Labbel / Canna Terra (3 tipuri alese pentru a primi si sugestii mai bune din partea voastra)
-3 x ventilatoare (2 in si 1 out) ((zisem de ventilatie buna mai sus asa ca poate asta e de ajuns..in caz contrar astept pareri mai bune))
-1 x kit lumina continand: 1 x reflector, 1 x balast, 1 x MH 150w, 1 x HPS 250w
-1 x termometru digital pentru temperatura si umiditate
-1 x Ph tester (digital sau nu depinde...)

b)pt fetita:
-1 x sticla nutrienti (inca nu m-am decis care ar fi cea mai buna)