What's new

Så der nye babyer på vej ;)

Ludo

Member
Det lyder som en go idé med de CO2 tabs.....:jump: godt tænkt.....!!
Har du en varmemåtte eller anden varme til bunden af drivhusene:hotbounce.....?? Det jeg har stor succes med er at gi dem en konstant varme, dvs at der ikke kun varmes med lys for der vil blive køligere om natten...måske..???!! Jeg har en diy ''stiklinge-maskine'' som jeg bare sætter et cut ned i.....ingen rodhormon...bare lige ned i. Der er lidt roots excell fra house&garden i vandet....thats it..ja og så selvfølgelig varmelægemet :dance013: så er der røddr på efter en uges tid alt efter strain....:ying:easy for the lazy:ying:
De ser også mega sunde ud dine 'små, og der er da lidt håndarbe3jde i at lave 120 stiklinger......nice job!!!!
Go weekend og go karma din vej DK.....!!!
 

DK2670_01

Member
Ja de kunne ihvertigfald godt lide de CO2 tabs det er HELT sikkert, de fleste af mine cuts pleger at falde lidt sammen for så langsomt at rejse sig igen, men denne gang med tabs faldt de slet ikke sammen :D så det er kommet for at blive ;)

der gik da et par timer med de babyer ;) men så gik jeg også igang dagen efter med 60 pineapple punch, 30 The pure og 30 G13 babyer ;) så der blev brugt lidt Clonex de dage *GG*

De står på en træplade, hvorpå der køre en 400w på en light rail neden under og der er rigeligt varmt med alle de lysstofsrør pluds jeg køre mine mødre og babyer under 24 timers lys ;) 2-3 uger så vrimler det med rødder :D

Jamen før jeg smed den sidste Royal danes under bloom tog jeg nogle cuts, det er desværre kun 2 af dem, da de andre kom fra hermo hunner (DØD over hermies), så det er kun 2 små RoyalDanes jeg har denne gang i denne gang og jeg regner ikke med meget da de slet ikke får lys nok. p.g.a. swazi safari skygger for meget

Men det var nu også kun meningen at lave lidt frø på dem :D med en Purple Urban han ;)

Til højre G13 venstre The Pure
395.jpg


Pineapple punch
396.jpg


og sådan er POG babyerne nu
397.jpg

398.jpg


ok rødder syntes jeg :D
399.jpg
 

blackone

Active member
Veteran
Ah - jeg fik kigget din Ikea growtråd igennem - så den er ikke så potent igen? Du har ikke planer om at prøve at holde Royal Dane som moder over vinteren så?
 

DK2670_01

Member
den er total autoflower :( selv under 24 timers lys. De cut jeg tog fra den lige inden den gik i blomst, nåede ikke end gang at blive så store, så jeg kunne tage nye cuts, inden de også gik i bloomst. Så det er ikke muligt med lige denne her Royal Dane M8

Men jeg laver nogle frø ud af dem med en eller anden han ;) har også stadigvæk 2x10 Royal Dane frø fra frøbanken, så de skal udenfor til næste år :D

Den virker fint og smager ok, men det er en man bliver klart høj af ikke noget "sofa stener" over den, men en god morgen ryger ;)
 
L

lalandia

Ja det er sq ikke nemt at holde "danske" udeplanter som mødre...Havde en rigtig dejlig DP jeg prøvede med..Sikke en kamp for ingen ting. Til gengæld er den billigere end Lowryder#2 f.eks og med et meget bedre udbytte når den autoblomstre.

Grow in peace
 

DK2670_01

Member
Hey alle

Ville lige vise hvad POG også kan ende med :D Havde nogle buds med råd, så de røg en tur igennem min nye honey bee extractor, og her er så mit første BHO :D:D:D

408.jpg

409.jpg
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Wow DK..... det ligner karamel fudge!!!! Rigtig flot job og til lykke med din honey bee :)

p.s. har du husket at purge det sidste af butan gasset ud af bho? de små bobler kan være fyldte med butan så varm det op under vandbad indtil alle bobler er væk!!!! Rør i den med en nål til at skynde processen (boblerner popper når man rører i dem). Når der næsten kommer ingen bobler skal du tage den fra varmen og lade den køle ned. Hvis du rører men den køler kan den ændre form til budder, som er lidt nemmere at handle (er ikke sticky!!)

har du smagt på sagerne? :)

icetoker
 

DK2670_01

Member
tak for info ICE ;)

men jeg ved godt det mangler at blive "Purge" læste lige en god tråd herinde fra :D

Det var bare lige en lille test, inden det går rigtigt løs :jump:

Men læste at hvis man vil have "Hard candy" BHO så skal man kun purge det i vandbad, men hvis man vil have "butter" så skal det også stå mange timer på en varmeplade bagefter ?

Men glæder mig til at lege lidt med det her også :D

Har kun smidt lidt på toppen af et bong-hoved og er du gal det virker :ying: Det går lige i "krop og øjne" ;)
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ser SUPER lækkert ud ;);)

Men mange timer på en varmeplade er lige i overkanten, Man kan købe sådan en lille varmeplade, lavet til at holde en kop kaffe varm, mener OBH har lavet sådan en... Når du så har dit bho i en skål eller lignende, så sætter du den på varmepladen , og bliver ved at røre rundt med en nål, efter 1 min vil det få en tør konsistens, efter 2-4 minutter, vil det blive til en slags "pulver" , håber det lyder nogenlunde forståeligt :D

:tiphat:
 

Ludo

Member
håber ikke du blir sur.....men ville lige poste et par flippede pics af noget isohash der blev blandet med ice og ryst og purged i et vandbad...........det kom til at se således ud.....:


Og nej.....rolig....det er ikke rugbrød selvom det ligner helt vildt.....yderst velsmagende rigtig krydret smag:bump:
 
Top