What's new

Ruderalis Indica x Lowryder ja stuporsonic

G

Guest

Jou
olis tarkotus viedä noita rude x ryderiä 4 kpl ulos tuossa lähiaikoina. Niin ajattelinpahan kysyä, että onko kellään kokemuksia tuosta rudesta ulkona? Pavut sain kaverilta joka sai ne ilmeisesti hamppuvorum kamultaan. Kaikki itivät nopeasti, mutta kasvoivat aluksi todella hidasta vauhtia.. Ilmeisesti tämän ryderin syytä..? Olivat vähän yli viikon 18/6 valojaksolla ESLien hoivassa jonka jälkeen siirsin ne lasitetulle parvekkeelle totuttelemaan.

Kuvia ei ole laittaa, kun ei ole kuin kämänen kännykamera tällä hetkellä ja eipä noissa paljoa katsomista vielä ole, mutta niin onkohan tuosta ulkona lupa odottaa mitään muuta kuin lehteä?
Itselläni ei tuosta ulkokasvatuksesta ole paljoa kokemusta. 2003 kesällä oli big budia johon tuli pieniä esikukintoja ja yhteen jopa vähän nuppuakin. Kuinka ollakaan juuri se kasvi sitten katosi. Veikkaan, että joku jänö tai hirvi sen popsi. Olivat meinaan sen verran syvällä metsässä ettei edes mustikanpoimijaa näkynyt ja vieressä/suht koht lähellä oli pari mitkä olivat säästyneet.
2004 kesä oli mitä oli. Meikäläisen ulkokasvatukset kusi aivan täysin :pointlaug

Sitten tuo stupor http://www.cannabis-seeds.co.uk/product_details.php/product_id/480
Meikäläiselle ihan uusi tuttavuus. Onko kellään mitään kokemuksia tästä plantusta?
Sain pari papua viime viikolla ja ovat nyt ESLien alla puskemassa ensilehtiä
Tarkotus ois siirtää kohta parvekkeelle ja juhannuksena varmaa ulos..
Vinkkejä/kommenttia otetaan kiitollisena vastaan :wave:
 

UnNatuReal

Member
Eipä ole vielä kokemusta tuosta RudeIndica x Lr:stä ulkona tai yleensäkään, mutta uskoisin/toivoisin että lupa on odottaa ainakin edes vähän kukkaa lehden lisäksi.. Itsellä on yksi tuollainen naaras ja uros ikkunalla siemennys tarkoituksessa. Pari hassua kuvaa. sekä jokunen lisää ulkona odottamassa että vien lisää multaa niille..

Stuporeista ei itsellä ole minkäänlaista kokemusta.

Onnea kasvatukseen! :)
 
G

Guest

w00t w00t
Hyvältähän tuo näyttää! Ja siinä on jo 100 kertaa enemmän budia mitä mulla on ulkona koskaan tullu :yummy:
Mun stuporit on ilmeisesti ihan tilastusta pussista saatuja. :woohoo:

edittii
Lueskelin tuota hanppuvorumi topikkia, luulin että ois topikki missä ei vittuiltais tai inhottais low rydaa / muitten juttuja.
En oo koskaan oikei ollu innostunu tuosta hamppuvorumista. En edes sillo ku se oli SKYn riveissä. Ei mitää dissiä, jos täällä sattuu vaikka olemaan joku HF admin/mode.. Eihä se niitten piikkiin ainakaan kaikki mene, jos käyttäjät on mitä on :moon:
 
G

Guest

No sen mä sanon että pahempaan suuntaan se Hforum on kokoajan mielestäni mennyt.

2004 kesästä/syksystä asti ollu ihan ihme porukkaa liikkeellä siel.
 
G

Guest

jou, mites toi..
Tuli yks ukko, 2 eukkoa ja yks antaa viel odotella itteään. Ruderalis indica X LR kyseessä.
Kysymys kuuluu: Kun oon pitäny noita vajaa kolme viikkoa 18/6 jaksolla ja ne on vähän alkanu kukkii.. Toppiin tullu muutama valkonen tuhnu.
Ei mitään suurempia kuitenkaan..
Kun ois tuossa muitakin (norttii ja top44) ja ne alkais kohta kaipaamaan sitä 12/12 jaksoa, niin miten toi Rude.. Kestääkö se ton 12/12 vai hermahtaako? Pitäskö se iisaa siihe 12/12 jaksoon esim. pitämällä jonni aikaa 16/8 tai 14/10 vai oisko ehkä fiksumpi roudaa nuo rudet ulos kukkimaan?

Sorry, jos järki katkeilee tai lauseenmuodustus ontuu. Heräsin justiinsa
:bat:

PS. mun mielestä hamppuforum kävi jo pohjalla. Se on alkanu paranee taas :sasmokin:
 

Pahvi

Member
BadTicket said:
jou, mites toi..
Tuli yks ukko, 2 eukkoa ja yks antaa viel odotella itteään. Ruderalis indica X LR kyseessä.
Kysymys kuuluu: Kun oon pitäny noita vajaa kolme viikkoa 18/6 jaksolla ja ne on vähän alkanu kukkii.. Toppiin tullu muutama valkonen tuhnu.
Ei mitään suurempia kuitenkaan..
Kun ois tuossa muitakin (norttii ja top44) ja ne alkais kohta kaipaamaan sitä 12/12 jaksoa, niin miten toi Rude.. Kestääkö se ton 12/12 vai hermahtaako? Pitäskö se iisaa siihe 12/12 jaksoon esim. pitämällä jonni aikaa 16/8 tai 14/10 vai oisko ehkä fiksumpi roudaa nuo rudet ulos kukkimaan?

Sorry, jos järki katkeilee tai lauseenmuodustus ontuu. Heräsin justiinsa
:bat:

PS. mun mielestä hamppuforum kävi jo pohjalla. Se on alkanu paranee taas :sasmokin:

Jos nyt mutulla heitän ni ei varmaankaan friikkaa tosta..(?)
Joskus kukittelin (12/12) jaksolla yhden rudealis indikan ihan normaalisti eikä friikkaillu mitenkään.. No joo toivottavasti autto edes vähäsen :)
ps. on muutes tosi mukavaa polttoa tuo rutku :joint:
 
G

Guest

Jep, eiköhän tuo sen verran auta että pidän ne sisällä ja paan parin viikon päästä 12/12.
Pitää vielä seurata miten se tolla 18/6della etenee. Kaveri kehu kanssa, että tuo rude, vaikka ei vahvaa ollu ni oli mukava korkeus ja helppoa polttoa kanssa.
Toivotaan toivotaan :)
 
G

Guest

Joo ja ei se aina tarvi olla sellasta yyber killer buds of the killers of the trolls of the killers of the giants of the hills of the elf lands of the elf killers of the joint smoking rastafarian mountain killers -budia..

Mukavampi välil polttaa jotain ei-niin-tehokasta, imo.
 
G

Guest

^ tottapa jauhat
Tosta tulee varmaan aika bonaria päiväs aika smokea :joint:
Eilen puuhastin tuolla viheriön puolella ja käsivarsi hinkkasi ruden nuppua..
Ai ai ku tuli hyvät tuoksut! :yummy:
Pidän vielä näillä näkymin elokuun taukoa lussaamisesta ja sitte uudella innolla uuden sadon kimppuun syyskuussa :woohoo:
 
Top