What's new

Pojat on poikia

N

nukkumatti

Alotetaas tänne nyt keskustelu uroksista ja niiden käytöstä.

Vinkkejä pölyn keräämisestä geeniperimään.. Mitäs sanotte??


Omat kokemukset ovat aivan lasten kengissä. Mutta yhdessä tässä opitaan! :D

Pari kuvaa omasta seuraavasta uros ehdokkaasta. :)


Sssdh, Connoisseur Genetics.



Ei muuta kuin viisaammat ottakaa VALTA!! :D:D
 
N

nukkumatti



Uros laatikko. Voi pitää kuku huoneessa vaiks lattian nurkassa. :) Tai sitten ripustaa katosta roikkumaan lampun yläpuolelle.

Tuuletin ja muutama kerros filtteri paperia. :) Idea JPL Male Isolation Chamber = LINKKI

Toki voi myös antaa ikkunalaudalla poikien tulla kypsiksi. Urokset kun alkaa kukkimaan ne eivät käänny takaisin vegetatiiviseen vaiheeseen. Eli voi ottaa aikaisessa vaiheessa ulos ja siirtää ihan mihin vaan periaatteessa. :)
 

ganjamavn

Member
Kokematon itsekin näissä puuhissa. Ennen kun tuli uroksia niin nirri pois. Mutta nyt kun tekisi mieli risteyttää ja jatkaa sukuja, niin uroksia en saa aikaseksi millään perkeleellä :D

Nyt on sitten pistokkaiden varassa kiva skunk#1 ja apollo11 narttu. Mutta ehkä jonain päivänä saan noista tehtyä siemeniä.
 
N

nukkumatti

^Sama täällä Ganjamon! :)

Tapana ollut vaan tehä pientä pölyn imentää :D:D Eli siemeniä omiin tarpeisiin geeniperimää enempää ajattelematta.

Nyt alkais kiinnostaa enemmänkin kun sain tilaa ruveta touhuumaan. :) Ja muija läks toiseen osoitteeseen niin ei tartte kuunnella sitäkään ku kaikki aika menee kaapissa :D:D.
 

Dedo

Member
mä halajasin hieman jonku kivan uroksen mälliä mun blueberrylle ja orange budille, jos joku haluu luovuttaa ni saa toki valmistuvii siidui. (meneeköhä tää ny taas forumin sääntöjen vastasesti?)
 

kikkoman66

Member
Ite keräilin ekat pölyt tossa vähän aikaa sitte, 2 Dieselryderurosta 250w QQ eslin alla, tila oli aika ilmatiivis enkä heilutellu puskia yhtää proggigsen aikana. Yhtää pölyä ei vielä tossa vaiheessa ollu menny hukkaan mutta ku annoin kuivua pystyy ja olin sitte napsasemassa sivuleikkurilla poikki. Shit. Pölyy lentää joka suuntaa pienimmästäki värähdyksestä. Hävikkiä tuli aika paljo pelkästään siinä ku nappasin kiinni, pistin poikki, ja heitin leivinpaperilla vuorattuun boksii missä sitte ravistelin niitä puskia. Pöly on jotenki tahmasta levii helvetin helposti ja tarttuu vaatteisiin eikä lähe ihan kevyellä ravistelulla irti, ni ei ainakaan kannata sen jälkee mennä sormeilemaan naaraita. Tulee mieleen et joku jätesäkki puskan päälle ku on laittamassa poikki ni lähe pöly lenteleen ympäriinsä. Yeah ...
 
N

nukkumatti

^^
Juu sticky men;) Itse tykkään tehä näin..:) Tai sit sitoo oksan alle vaikka folio mihkä pölyt kerää. Helppo suihkauttaa filmipurkkiin riisin kaa :)
 
N

nukkumatti


Vähän lannoite vettä kahvikuppiin kansi piälle ja pölyn varisemista odottelemaan :)

Ihan hirveän kauan ei mene enään :) pari päevää ekoihin :).
thank%20you.gif
 
U

unthing

Kiintoisaa, jos tässä itekin sais joskus jonkun risteytyksen aikaiseksi. Kummasti viime vuosina on pavuista tullut vain muutama urkki ja nekään ei niin mielenkiintoisista lajikkeista joten (oksa)sakset on heilunu.

Mitenkäs toi pölyn säilyttely, vanha tarina kertoo 50/50-suhteesta vehnäjauhoihin ja pakastimeen, mutta omaa kokemusta ei ole..onko muilla?
 
N

nukkumatti

^^Pitee muistaa kuivattaa ensin se pöly ennen pakastusta :) Muuten ei vehje heilu:D:D Tai siis heiluu mutta tuhkis;)

Ite antanut olla päivän kaks jääkaapissa kuivumassa, hengittävässä säilytyksessä tai vaiks jottain riisiä sekaan mike sit imee kosteuden. Ja sit baggaseen.. Ja on toiminu. ;) Mut harrastus pohjalta :)

En ole leikannut mihkään:)
 
U

unthing

Tänks tiedosta. Tossa on tällä hetkellä kaks siementainta vielä esipuberteetissa. Solin og kush x blue satellite ja deejiin grape krush. Ehkä niistä jompi kumpi urkiksi paljastuu..toi og x bs on kyl sinänsä kiinnostavampi tapaus mahdolliseksi pölyttelijäksi.
 
N

nukkumatti

Mmm..Kuulostaa hjyvältä :)

Mulla seuraavaksi ssh antamassa kaikkensa :D Pitää vaan oottaa että saan tytöt flipattua ;)
 
U

unthing

Luupin läpi oikein tihrustan ja olen näkeviväni ogkxblue satelliitin pienen pienessä esikukassa urosmaista muotoa. Jos urkki ni teen sellasen poly poly krossin kuin chem dd x (ogkxbs) mikä kuulostaa jopa trendikkäältä kun noita amerikan herkkuja nyt oikein kovasti ollaan hypetetty tälläkin saitilla. Molemmista on yks feno tullu testattua ja hyvänmakuisia indy/hybridejä, mutta ei sitä hyper super duperia mitä kuvaukset antaa käsittää. Toki liekö sitten feno ja minä mikä vaikuttaa. Ainakin viime kerralla toi kemikaalikoira versio ei pukannut pallin pallia, että onnisti kai sen suhteen.
 
N

nukkumatti

:D
Niin jäbäl tupla D? Hyvä jos ei palleja ole pukannut. Mutta(siis mulla:D) ollut sen verran ressaavat olosuhteet viimeksi että lähes kaikki hermahti..:) Nyt just laitoin seuraavat isompiin ja valitsin 2 eri fenoa chemeistä. Uusi yritys:D
Annetaan niitten Amerikan poikien hypetellä.. Kyllä meillä täällä hyvää pilveä on! :D
 
Last edited:
U

unthing

Jooh, ostin silloin kun se oli about 50e. Itseasiassa oon pistäny vaan 2 siementä josta toinen ei itänyt ja toisesta tuli narttu. Samalla ostokerralla lähti se dsd kans, mutta niistä ei noussut ykskään silloin..tiiä johtuiko itestä vai mistä, mutta uskalla sitä täällä sanoa lontooksi ni varmaan tulis bannit saman tien..

Vanha kuva kaverista vielä:

picture.php


Taiskin olla tossa toisessa ketjussa jo. Ogeesta sitten kun näyttää joltain..
 
N

nukkumatti

Kivat syysvärit ;)

Mulla oli hyvä tuuri DSDn kanssa :) kaikki iti ja jäi 2 emoa vielä kiertoon! :D
 

Suomi-Prkl

Active member
Veteran
samat kaks fenoo taitaa meitsiltäki löytyy! ;) kerros nukkis vähä noista eroista? itse taidan kallistua jostain syystä ton venyvämmän fenon puoleen, kasvaa niin saatanan elinvoimasesti!
 

Latest posts

Latest posts

Top