What's new
  • Happy Birthday ICMag! Been 20 years since Gypsy Nirvana created the forum! We are celebrating with a 4/20 Giveaway and by launching a new Patreon tier called "420club". You can read more here.
  • Important notice: ICMag's T.O.U. has been updated. Please review it here. For your convenience, it is also available in the main forum menu, under 'Quick Links"!

pikku kysymys

G

Guest

Jep, en kyllä vastaan pane. Oli lajike mikä tahansa.

Kylläpä oli aikamoinen Lui.

Aika monesti on nähny että on tuollalailla 4 kasvia..

Hollantilaisten Aquafarm:

www.grow-box.nl


C
 
Last edited:
G

Guest

mul mieles ns saman lainen juttu mut vaan tohon normi aquaan neljä 4litran neliö ruukkuja(valoverstas) ja sit vaan virittää sen kastelu letkun jokaisen neliö pöntönläpi nyt ulos saanti o aikas heikkoa mut teen jonkun näkösen blueprintin ni pääset jyvälle :chin:
 
G

Guest

:chin:

abaut noin putkellisesta ruukussa kasvava saattaa jäädä pienemmäks mut tiedä häntä
 

mr.propper

Active member
Pariin otteeseen testannut scrogia siemenistä ja tulos on yllättänyt positiivisesti.
Lyhykäisyydessään homma mennyt tähän tapaan.
4x taimea etolamasiinaan 2-3viikkoa vegeä urokset pois.
jäljelle jäänyt narttu/nartut taitetaan varovasti kyljelleen (hitaasti muutaman päivän aikana) pistetään verkko päälle ja annetaan kasvaa ja jatketaan taittelua.

sato hiukka tipahtaa mutta kiireessä ihan toimiva juttu.
 
G

Guest

Hyvin pystyy hahmottamaan noilla kuvilla, Uwc.

Eikö niitä ruukkuja saisi pohjasta auki?

Sitten saisi 10 cm lisää tilaa juurille.
Se on kova sana pohjasta puristaa lisäsenttejä.

Hampun juuret kuitenkin kasvavat kartion muotoisesti.

Uskallan väittää että sadonkin määrä nousee.

Samallailla kun Lui oli laittettu linkissä.

Eli 4 x pistokas kivivillassa, kivivilla isompaan kuutioon ja kuutio noiden kivien päälle.
Farmi 24/7 päällä ja juuret hakeutuvat ravinteiden sekä kosteuden perässä.

Valona 600w joten max 2 viikkoa vege.

Suositus olisi käyttää mapitoa lecasoran siasta tai jos lecaa käyttää niin ajastaa kastelua että juuret kasvaisivat paremmin.

Juuret laiskistuvat jos saavat liikaa vettä.


C
 
Last edited:
G

Guest

Meinasin että juuret kasvavat vähemmän jos käytetään 24/7 aquafarmia ja jossa on lecasoraa maa-aineena.

Joskut törmännyt keskusteluihin joissa tämä on tullut esille.

Dutchmaster & K2 + NBG ja so Quick olivat tuota joskus tuota mieltä.
Siis nimenomaan lecasoraa käytättäessä.

Monesti olen nähnyt kun aquafarmissa on iso hieno kasvi mutta juuret ovat pienet.
Tulos = paljon popkorni kukkaa ja vähän varsisaista budia..

Ehkä tämä on kuitenkin mielipidekysymys loppujen lopuksi, noihin vaikuttaa niin moni asia...


C
 
Last edited:

Farmer John

Born to be alive.
Veteran
Joo, siis huonomminhan ne kasvavat tuollaisessa aquafarmissa mikä vaan kastella ruikkii ja missä ei muistaakseni ilmakiveä valmiina pohjalla ole, mutta kun sen sinne lätkäsee ja vaikka erillisellä pumpulla niin avot. :D
 

2Luvers

New member
Farmer John said:
Joo, siis huonomminhan ne kasvavat tuollaisessa aquafarmissa mikä vaan kastella ruikkii ja missä ei muistaakseni ilmakiveä valmiina pohjalla ole, mutta kun sen sinne lätkäsee ja vaikka erillisellä pumpulla niin avot. :D

Huonommin ja huonommin.. Ihan hyvin mulla on kasvanu juuret vaikka ei minkäänlaista ilmapumppua ole Aquafarmissa.

Cuffs said:
Meinasin että juuret kasvavat vähemmän jos käytetään 24/7 aquafarmia ja jossa on lecasoraa maa-aineena. Monesti olen nähnyt kun aquafarmissa on iso hieno kasvi mutta juuret ovat pienet.
Tulos = paljon popkorni kukkaa ja vähän varsisaista budia..

Lekasorahan on aika paljon vaikeammin juurien läpäistävissä verrattuna tuohon kivivillaan tai kookokseen.

Ensimmäistä kertaa näen koskaan todellista kasvua vaihdettuani Aquafarmiin ja pitkälti olen sitä mieltä, että tuo on kasvatattajasta kiinni tuleeko sitä popkornia vai ei.
 
G

Guest

pikaista apua tarvitsisin avasin kaapin ja kaikki latvat ruskeita ihan kun oisvat palanu
mistäs tää voi johtua ei ikin ennen käyny näin onko kellään mitään ideoita jos ei tulee todellista popkornia ku joutuu tykittää poikki 26päivän ikäsenä :badday: edittin mul ekaa kertaa pistosta kasvamassa onks siin eroa siemenest kasvattamiseen ja ku varmaa tietoo lajikkeest ei ees oo mut mulle sanottiin et ois ppp:tä mut tiedä häntä ku miljoonan välikäden kautta mulle tulovat 6pistoo ja niist 3läks ja niist tungin ton parhaan tohon aquaan
 
Last edited:
G

Guest


lisätään nyt viellä et jotain on tekeillä kun tost kuvasta koko kasvin vasenpuoli kellastuu silmissä ooooomg voi ny prkl tosin sit vastaa vasti toi toinen puoli kasvista on vihree ja ne palaneet kohat leikkasin pois ja iskin bongin tulille ja se saatana oli niin kuivaa että mut miten ne päässy palamaan ku yön lappu kiinni ja tää selvis ku lamput meni pääälle ni avasin kaapin latvat vituillaan illalla oli viel ihan jees mut joo tosiaan outoo ku toinen puoli kasvista vihree ja kunnos mut sit toisel puolel keltasuus kasvaa ja osa lehist ja oksista velttoja
:badday:
 
G

Guest

:rant: :puppydoge tai taa mennä puihin tää rojekti tulloo kaikki paska niskaan samaan aikaan muutto eessä joku remppa tulos nykyiseen kämppään siin ne tärkeimmät tosin en määä ny hullu oo ja lopeta ku tää niin palkitsevaa puuhaa mut juu muutto tosiaan ees ja kasvei ei saa mukan vietyy tollasina ni ne pitää vetää nurin ku saan kameran ni näytän teille todellista :lurk: pop kornia ni pääsette pojat mulle :pointlaug no toivottavast ette mut joo tää projekti nyt tänään lopetetaan ja kuopataan vaihto ehton antaa jollekkin frendille kuka asuu lähel mut ikävä kyllä luottoo ei mun silmis enää oo täälpäin ni :badday:

eilinen kuva
ps:tääl mä silti pyörin jatkossakin täst tulos mun toinen koti :wave:
 
Last edited:
G

Guest

Cuffs said:
Eikös tuo siemenfirmojen ilmoittama luku ole optimaalisissa olosuhteissa kasvatettuna?

Siidut on kuitenkin melkein 100€ euroa..

Varmaan jotakin vakaampaa saa tuolla summalla..
Kokemukset kunnon indicoista ova jääneet vaan aika olemattomiksi.

Muistin Black Dominan olevan 100% indica.

Sensin kuva kasvista ei kyllä vastaa mun näkemystä indicoista.


C

Se on suuntaa antava luku lähinnä....joo, kalliitahan noi on....BD on 100% indica, muttei varmaankaan se paras vaihtoehto :chin: osta mieluummin Sensin Northern Lights, ei petä :yes:
 
G

Guest

Jep, pitääpä kuopata tuo BD.

Onko kukaan tullut kokeilleeksi Herijuanaa tai Trainwreckkiä?
Entä onko kokeumusta Western Union International´sta?

Hei Uwc, pystytkö antamaan lähempää kuvaa kasvista tai juurista?

Mites lannoitelut?

Tervetuloa uuteen kotiin..


C
 
G

Guest

en pysty ku ei oo minkään näköst kameraa mut popcornia tuli pieni laatikollinen lehtee toinen mokoma kunhan ne nyt kuivuu ni sit pakastan ne ja teen lehdist acetonilla ja kukista butainilla öiliä (kyl pikkasen syöö mut toiseelt en viiti ottaa riskei ku se remppa tulos ja tääl pyörii kaiken näköst väkee ni ne joutus olee pimees ja silti hajust kiinni jäisin ontäs viel jonkun aikaa remppaan toivon et sen verran kuivais et voin iskee ne lasi purkkiin )
 
G

Guest

Surullista kuulla mutta kuitenkin järkevin vaihtoehto.

Keräile pikkuhiljaa kaikki vermeet kokoon ja remontin jälkeen uudella puskulla kasvattamaan..

Tuosta piston ja siidun eroavaisuudesta että pistolla puuttuu vesijuuri..
Se joka lähtee suoraan alaspäin siemenen idätettyä.

Mitään käytännön eroa en ole huomannut paitsi että pistolla säästää ajassa n. viikon.


C
 

mr.propper

Active member
tein loistavan vastauksen mutta totaalisen väärään paikkaan :chin:
pistetään korvikkeeksi black dominan macro kuva

:abduct:
 
Last edited:

vision

New member
Pistän kyssärin tänne kun ei uutta topikkia kehtaa tehdä.

Eli rupean pienen tauon jälkeen mahdollisesti taas kasvattelemaan.
Kämppä on vaihtunut ja vaatehuoneessa olisi tarkotus kokeilla.
Kymysys koskee siis hajunpoistoa. Tiedättehän ne ilmanvaihto-härdellit mitä löytyy vaatehuoneen katonrajasta. Voisiko hajut ohjata sinne vaiko onko homma heti tuhoon tuomittu? Kerros on ylin joten en usko että siitä haittaakaan olisi.
Räpläämäähän niitä ei tietääkseni kannta ruveta. Onko antaa vinkkejä tai ideoita?

Kiitokset jo etukäteen ja syssyjä :wave:
 
Top