What's new

Panda/Ikea Aero grow 2x600W

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Very fucking nice bro!!!!

Elsker den RD......fedt at se ude planter performe så godt inde.

Nice and blond ice..... må bare smage dejlig ik?

Jeg må sige at det er ren nydelse at se hvor sunde og flotte dine platner er..... ingen overgødning overhovet ;-) og det er lidt svært med hydro. A+ arbejde

toker
 

DK2670_01

Member
Tak skal du have icetoker :D Gid jeg kunne få hydroen til at se lige så godt ud som jord :) der er ikke noget galt med røgen, den smager og virker fint ;) men bladene ser ALTID mishandlede ud efter et stykke tid :( Men den BAC serie gødning jeg har brugt til hydro-anlæget er også til kokus og rockwoold, og ikke rent vand som i panda-aero, så det kan være det er derfor ;)

Du havde sku ret :) det var ikke ice, men ryst ;) Men de minder også meget om hinanden kan du se :D

- fra venstre er det ice, fra PotoffGold og har været gennem kugle-trimmeren
- i midten er det ice, fra mange forslevlige sorter, men håndtrimmet
- til højre er det så ryst, fra bunden af min Space Case grinder :D
ice2.jpg



Jeg ved simpelthen ikke hvorfor det er så mørkt ? Det er lavet på nøjagtigt samme måde lige efter hinanden ? enten fordi det været gennem kugle-trimmeren eller så er det bare sådan ice fra POG ser ud :D

Som sagt ryger jeg det ikke selv så tit men når jeg gør er det et lille "sterinlys" på toppen af bong-hovedet :D
 

Xhashish

Active member
Veteran
dejlige frosty tøser du holder dig der (= og nogle gode billeder (=
ser virkelig lækkert ud , og nøj hvor må det smage skønt det ice :D
 

DK2670_01

Member
Hvad sker der lige for denne her Royal Dane hun ...

Skal jeg fjerne den MED DET samme eller hvad ??? jeg kan ikke se noget polm og der er et enkelt frø kan jeg se, men kan en hun plante bare pludselig lave polm ?? jeg troede kun en hun kunne lave hermo-frø ???

169.jpg

170.jpg

171.jpg

172.jpg
 

Easygrowing

Active member
Veteran
ja væk med dem,men ser ud til det er mange 2670 ? ) :

Har de ikke haft helt mørke ? eller har du haft anden han stående forinden,som måske har smidt nogeet pollen ? du får jo nok ikke frø ud af dem,men de åbner sig og drysser pollen,hvis de får lov.Dine trics på mødrene,skal da have mere tid-skal de ikke : ) så nogle måske tilmed blive brune-så slår det så dejligt og tiden er uden flush medregnet-men omvendt så vil de gerne oplyse om så kort tid som muligt,men læg hellere 1 uge til end angivet.Hellere for mørke trics end for lyse,synes jeg da..tung indica ja tak,men ved godt,det ikke er alle,som mener det.Men for pokker nogle damer du har dig der,du provokerer næsten til og sætte gang i noget mere lys-men på den gode måde hmmm..
Nå det var den ovn-nåede lige aldi,men aldrig og få røget-må hellere gøre noget ved det-de har osse fryseposer med skrivemærkater på i mange str,som kan købes billigt og med lynlåslukkesystem..har købt kokosjord : )
 

DK2670_01

Member
Hey der.

Ja den er fyldt med bolde over alt :( jeg troede bare at hunner "kun" kunne lave hermo-frø sådan pludseligt, jeg hvidste ikke at den sådan bare kunne blive til en delvis han plante og bestøve sig selv ??? lyder ulogisk at den vil lave indavl for at overleve.

Der er tjekket for light-peep og der er helt mørkt, der har helder ikke været en han derinde, men stor sandsynlighed jeg har haft noget på tøjet, det forklare de enkelte frø ;)Da den voksede helt vildt i starten har den fået for meget varme og kunne godt havde blevet stredset af det , meeeeen derfra og så få halvt kønskifte-operation er lige i overkanten syntes jeg ?? Men den bliver høstet med det samme, da den sku ikke skal bestøve hele rummet, med sine lorte-herma-polm *GG*
 

Easygrowing

Active member
Veteran
hmm hvorfor klippede-pillede du dem ikke bare af-men ok,der er-var vidst lidt mange-men alligevel-tuder ved tanken-ja.
 

DK2670_01

Member
æv æv og 3 gange æv, Den største RoyalDane er også blevet er hermo *hulker* der var heldigvis kun en enkelt polm-bold lige ude i spidsen af hver bud ??? de er blevet fjernet inden de blev store nok, men kan se at der er frø, så den kan ikke styres og må desværre lade livet :( den har fået 8 uger men er ikke klar enu, men tør ikke lade den stå i rummet mere
179.jpg

180.jpg

181.jpg


Den sidste RoyalDane er mere normal, desværre også i størrelsen *GG*
184.jpg

183.jpg

182.jpg

189.jpg


Mine PineapplePunch damer har det også godt :D
185.jpg

186.jpg

187.jpg

188.jpg


og den eneste hun fra Ulduz-mixet ikke at forglemme :D:D:D
190.jpg

191.jpg

192.jpg

193.jpg

194.jpg

195.jpg
 

Easygrowing

Active member
Veteran
ja tommelfingeren op 2670 : )

Men sidder osse med frø,med en skal hvor en hammer skal til for og kunne bryde den-godt nok træt af frø derinde fra.alt for mange kiksere.Bruger lige din tråd til dette..Det med Eddiken læste jeg om skrevet om af en Happygrower fra DCF for nogle år tilbage-ca 2 år siden.Det er få dråber man kan tilsætte,som skulle fjerne nogle spændinger-men har det sådan-kan de ikke blive opblødt efter og have ligget vådt-fugtigt i nu 5 døgn og ca 24 C så ud med ortet uden L...

Det meget meget pænere,når du ikke "laver" gule billeder : ) manuel prg på cameraet-ind og finde de der tungsten og hvad du kan vælge-så bliver de meget meget pænere-planterne er jo netop flotte,hm nå hold min mund og smiler..
 

DK2670_01

Member
hehe JA når rummer er fyldt som der lige nu, så er det ikke det væste med et par hermoer :) meeeen var da gerne foruden må jeg indrømme da det sku slet ikke virker så godt det røg fra den ufærdige hermo-royaldane :( så er det godt man liiiige har lidt ryst til at putte på toppen af hovedet :D Bare ind til damerne på pension er færdige om en uges tid :D:D:D

Jeg kunne jo også bare tage nogle billeder når lyset er SLUKKET *GG* så det gjorde jeg da lige til ære for alle os weed elskere ;)

Først den store men desværre hermo-RoyalDane
196.jpg

197.jpg

206.jpg


så den gode RD dame
198.jpg


Her er så de "små" PineapplePunch damer
199.jpg

200.jpg

204.jpg


Og den dejlige dame fra ulduz-mixet :D
201.jpg

205.jpg

202.jpg


dusted gren ;)
203.jpg


lige et af min Jack Herrer :D
207.jpg


og så her et par stykker af den MEGET høje SSSDH
208.jpg

209.jpg

210.jpg

211.jpg
 

Xhashish

Active member
Veteran
Ked af at høre med hermaen , men nøøøøøøørj hvor ser det ellers lækkert ud, kan du holde temperaturen med alt det frost??? :D:D
puha den JH og og de pineapple punch, hvad man ikke ville gøre for en lille gren af det, var jo ikke småting :p ser virkelig super lækkert ud - thumps up Dk (=

Hvad er grenen dustet med?

og btw. God Weekend:tiphat:
 

Easygrowing

Active member
Veteran
taaakk men pas nu på,når du går rundt derinde så : ) når lyset er slukket ikke du snubler over deres "rødder " osv..de satme store og får bare lyst til og sætte alle de lamper og pærer til som jeg har og gøre det samme.Den er godt nok stor den RD der..at den ikke "virker" så godt,er jo fordi den er høstet noget tidligt..
Men godt og grønt ser det ud..

Knud
 

DK2670_01

Member
Tak for rosen M8´ts :) Jeg er hele tiden på jagt efter den perfekte sort og den perfekte dyrkningsmetode ;) så jeg har laaaaaaaaaaaaaang vej enu :D:D:D

Så røg den Hermo RD (RIP) gad godt den kunne havde haft gået tiden ud :)
220.jpg

221.jpg

222.jpg

223.jpg
 

Easygrowing

Active member
Veteran
for anden da,et monster ellers-mundlam.

Ryger lige en RIP pind for dig,den der.Du bør klart prøve en udeting i dit Hydrohalløj
du go til det : )
 

DK2670_01

Member
NU tuder jeg altser snart ....... Den sidste "gode" RoyalDane og den fra Ulduz-mixet er faneme også gået hen og blevet hermo *huuuuulker*

Det værste er, at det ikke er små han-bolde der er kommet, men kun selve de gule polm-drager ??? Så der er ikke meget andet at gøre efter 8 ugers bloom nu, så ryger de over i flush med det samme og så bliver de altser slagtet om en uges tid .... RIP ....

Der er IKKE lightpeep, har dobbelt tjekket ;)
Men kan det være fordi jeg har haft givet dem aaaaaaaalt for meget bloom-stimulator og så pludselig stoppet helt ?? (læste forkert og givet dem 40ml i 6 uger isteddet for 4ml *LOL*)
Eller kan det være fordi de ikke fik vand et par dage (bladene hang lidt meget) ??
 

Easygrowing

Active member
Veteran
dem 40ml i 6 uger isteddet for 4ml *LOL*)

griner,du gør sgu noget ved det 2670-ik så meget pjat der..

De har jo nok lavet "bolde" inden pollenkapslerne ? lyder mærkeligt med alle de harmA.er

og udeting,er ikke så lyssarte som inde,der siger sig selv,.da de jo er vant til skær fra gadebelysning for ikke tænke på sol-nej,men måne og stjernerne,de afgiver osse en del lys : ) jo

Tag 1 klon basse fra en udeting,som ikke er hermA : ) veg den evt i 9 dage og så på 12-12 så gør diu mig glad.
og dig selv osse.

Jes

P.S prøv lige og se dine budS ? de på str med en colaflaske ? øh gør det lige om med en god plante-en hun altså : ) og lad den gå hele tiden ud-så giver jeg en is-har længe gerne ville se en udeting i hydro-please : )

Sidder og savler på dine buds der,men godt meget gødning i forhold til,hvad du skulle have haft,men noget fjollet,må du da kunne blive ud af det der hmmm : - /
 

DK2670_01

Member
tid til en lille update uden HPS ;) Vi er gået ind i uge 10 i bloomst så det er snaaaaaaart :D

Først min meget høje SSSDH
249.jpg

250.jpg

251.jpg


Lige et shot af den sidste gode Royal Dane
252.jpg


Den flotte og spændende UK08 x b3n7/ErdPurT x DP (ulduz-mix)
253.jpg

254.jpg

255.jpg

256.jpg


Et par stykker af min Jack Herrer
257.jpg

258.jpg

259.jpg


og til sidst de "små" pineapplePunch :D
260.jpg

261.jpg

262.jpg

263.jpg


TROR I LIGE JEG GLÆDER MIG :jump::jump::jump:
 
Top