What's new

Overdose ja Tulumioutdoor

Stombe

Active member
Mitä väärää on siementen jakamisessa?
Vieläpä kun niitä jaetaan ilmaiseksi?

Kyllä on kateellista porukkaa, ei voi muuta sanoa.

Samaa syndroomaa on kuulemma avovaimon mukaan havaittavissa lastentarhassa lelupäivinä (=saa tuoda yhden oman lelun kotoota). :noway:

No eeei, läppä läppä. Mut tota ainaki ite oon sen verran n0b0 etten ikinä ole mitään breedausta harrastanu enkä tiedä siitä paljon pätkääkään nii mä oon suoraan sanottuna niin paska etten osaa tehdä ite omia suomi-ulkolajikkeita nii kyl mä nyt jaksan yrittää yhen PM:n heittää aina joskus sinne sun tänne tai johki skabaan osallistua jos voi joti suomi-ulkosettiä saada. Ei oo täl hetkel edes varaa danskebankkenista tilata pussin pussia tms. :( Hirveesti en oo muilla foorumeil viel törmänny siemenjakoihin tai siemenskaboihin mistä voi saada/voittaa suomen kesään sopivia siiduja. Joten se on vaan kieli dipattava ja nielastava ja kokeilla onneensa. Voishan täälläkin joku pistää jakoon jos on omia tekeleitä meinaa turha niitä pantata on, kai siementen ilmainen jakaminen on icmagil sallittua? Jotain puhetta ollu muutaman kerran mut ei oo sit kuulunu.
 

DonBong

Member
Samaa syndroomaa on kuulemma avovaimon mukaan havaittavissa lastentarhassa lelupäivinä (=saa tuoda yhden oman lelun kotoota). :noway: hehehehehehehehe-heeeeerh

No eeei, läppä läppä. johki skabaan osallistua jos voi joti suomi-ulkosettiä saada. Ei oo täl hetkel edes varaa danskebankkenista tilata pussin pussia tms. :( Hirveesti en oo muilla foorumeil viel törmänny siemenjakoihin

:abduct:mä jaan heti siidui ku tästä kesästä tulee jotain tuottoo ja niitähän tulee vittu ainakin sata per kasvi ainaki louskuista. ja pakko sanoo et tuol danskebankkenis ne hinnat ei oo liian korkeel. esim. http://froebanken.dcfonline.dk/prod...d/581?osCsid=6c4e676e8f688ec86d537507a1e432db löytyy aikast halval varmasti suomen suves viihtyvii lajikkeit + voihan niit aina risteyttää jollain kivoil, mut joka tapaukses kenenkään ei pitäis itkee siidujen perään jos niit ei saa, tilaa vaan omat ja parin vuoden päästä, noin ns. pitkäl tähtäimel on asiat jokseenkin hyvil malleilla. nothing bad just showing the way to have own control for the things...:rasta::yes:
 
C

Cannabal

Mitä väärää on siementen jakamisessa?
Vieläpä kun niitä jaetaan ilmaiseksi?

Kyllä on kateellista porukkaa, ei voi muuta sanoa.

Kukaan ei ole kateellinen haMPPUFOORUMIN KYTTÄJYVISTÄ, älä viitsi olla naiivi , lallattaja.

Ei mitään, minäkin olen jakanut rytkyjä ilmaiseksi n. 5 vuotta ja roijal danewja vuoden, mutta koskaan en ole keltään hampun ystävältä kieltänyt saamasta mun jyviä. Sitten on uudempi royal danski ristejä jotka on vasta työn alla samoin kuin finskiknokoutit. Olen aina jakanut siemenet ilmaiseksi, tulumi/riva v edättää jyvistä huutokauppaamalla jopa 140 egee per pussi, ahne sika.

Stombe, täälläkään foorumilla ei ole vapaata sanaa joten siementen jakaminen tapahtuu piilossa yksityisviestein. Mutta, marssipakkoa, eikä kullinimupakkoa ei synny. Mun jako on aina tapahtunut sillä perusteella että kuka oikeasti tykkää hampusta, hamppufoorumilla vain myötämielinen "jeesjeeseliitti" saa jyviä. Se tarkoittaa sitä että siellä yritetään muodostaa porukoita, eikä levittää hamppuharrastatusta. Sky ja h-foorumin eliitti kärkkyy jo tulevaa hampun laillistusta ja siten virkamiespaikkoja, näyttöjä kerätään jo nyt niin että ceeveet senkun rapisee, ja sen kyllä huomaa.

No olen minäkin niistä kenkäheinistä finxeistä päässyt/joutunut kärsimään joten kai minäkin olen entistä hamppueliittiä. Rytkyn ja finxin kohdalla pitää sylkästä maahan jottei paha jää suuhun. pthyi.

Älkää toki loukkaantuko mun puheista. Ainiin sisäjyväpuolelta löytyy aika mielenkiintoista, apolloa, apolloristeyksiä apollo/nl et cetera, niitä saa kysyä.

Mutta nyt tuli uusi ehto, en haluaisi että geenejäni joutuisi rivan tai muiden h-foorumin höyrypäiden käsiin.

Ja jos oikein mun naama vituttaa niin voin myös jäädä pois tältä foorumilta. Ihan miten vain. Parhaat foorumit kuitenkin on niitä joihin pääsee vain kutsusta, ja oikeat hampuusit, eikä mitkään reapperit jotka ei tähän päivään mennessä ole kasvattanut senttiäkään hamppua. Ja sellaisissa mestoissa yleensä pyörii ne "real thing" jyvät ja yleensä b -luokan kenkäheinät dumpataan jonnekin apinafoorumille.
 

Stombe

Active member
Jees, onneks on tosiaan Somniferumit idätyksessä ja syksyllä pääsee lypsää jumalten nectaria, koska cannabis ei näköjään vaan selvästi tee jengistä tarpeeks chillejä, emmä kyl oo missään muussa päihdeyhteisös kokenut käyvän niin turhia vääntöjä ja jankkaamisia ku alá cannabis.
"Laajenna tajuntaas oman maun mukaan, raja on loputon."
Onneks oon kerennyt hankkimaan itselleni kavereita jakamalla alkuperäisiä reservoir siemeniä koska minulla ei ollut niitä yhtään omassa elämässä ennen sitä.

I'll get my coat. :moon:

edit (ei perkele kerkesit eka lähtee)
 
C

Cannabal

Ei olisi mitään vääntöjä ellei suomen kannabisskeneä ylläpitäisi poliisi.

Tai jos asiat selvitettäisiin loppuun asti eikä bannailtaisi siinä vaiheessa kun argumentit loppuvat. Idioottimaisesta ylläpitotavasta kärsii koko hamppukulttuuri ja syyttävä sormi kääntyy reijon ja addun suuntaan, väärin on menty. Ei ajateltu. Hamppufoorumi oli parempi ennen hitleriä ja moderaatiota. Ne jotka olivat mukana ezboardin aikana tietävät tämän tasan. ja tarkaan. Onko vastaväitteitä ?
Kukaan ei voi väittää etteikö kyrvät moderaattorit (keskusteluntappajat) olisi pilanneet hamppufoorumia.

Addulle ja hitlerille siis terveisiä että kiitti vaan kusisilmät ektoplasmat kun pilasitte netin parhaan foorumin. Good job, kyllä supo on mielissään.
 
C

Cannabal

Onko niissä kyttäjyvissä kenties RFID-siru sisällä?

On niissä kyllä. Vähän ainakin. Vaikka rfid siru onkin aika kömpelö nanoaikana, se kun on melkein riisin jyvän kokoinen itsessään.

Itse suosittelen satelliitista skannaliltavia nanopartikkeleita.
 
C

Cannabal

Jees, onneks on tosiaan Somniferumit idätyksessä ja syksyllä pääsee lypsää jumalten nectaria, koska cannabis ei näköjään vaan selvästi tee jengistä tarpeeks chillejä, emmä kyl oo missään muussa päihdeyhteisös kokenut käyvän niin turhia vääntöjä ja jankkaamisia ku alá cannabis.
"Laajenna tajuntaas oman maun mukaan, raja on loputon."
Onneks oon kerennyt hankkimaan itselleni kavereita jakamalla alkuperäisiä reservoir siemeniä koska minulla ei ollut niitä yhtään omassa elämässä ennen sitä.

I'll get my coat. :moon:

edit (ei perkele kerkesit eka lähtee)

Voin lähettää sullekin royal daneja, niillä kyllä saat tunteesi tasoittumaan. :)
 

Stombe

Active member
Ei kyl ois ikinä kantsinu lähtee muita huumeita plärää kun cannabis mut minkäs teet kun lusikallinen on jo housuissa, mut toivon vaan et joku päivä mulla olis elämä ja asiat sillä mallilla et voisin just päivät pitkät istua hfoorumil ja väijyy posteja ja alkaa piikitellä asioista ja liittyä eliittiposseen tjsp... eihuhuh... niiku joidenki ihmisten elämän suurin vastoinkäyminen on just jotain tyyliin "mun autostereot on pöllitty kerran".
Cannabal ei mitih pahaa nyt mut haluan vaan varmistaa et eikö riva syytellyt sua ku jotain ehkä mainitsit että kalliita on jyvät jotka se möi tai huutokauppas et olit ite myynnyt jotain LRf2 siiduja ja tienannut tuhansia euroja? Vai muistanko väärin, en sano et tietäisin asiasta mistään mitään miten on oikeasti mennyt mut kelasin vaan. Nii no kuten sanoit oot ollut hforum eliittiä ennen. Muistaakseni sulla oli jo ** tähteä ja ellei bännit ois tullut niin nyt jo varmaan ***. Ite sain bännit ku uhkasin tinttasta RK hamppumarssilla.

Emt vähän nihkeet tän kesän ulkokasvatukset ku dusaan takapihalla ja seinänaapurit vaihtuu just toukokuussa joten ei sit tiiä miten noi uudet suhtautuu eikä halua riskeerata ku pari kertaa palanu 5v sisällä. Harmittaa kyl ku yläkerta ja seinänaapuri ei sanonu tai soittanu midisti noista hampuista.
 
C

Cannabal

Ne tähdet oli jo muistaakseni 2 kipaletta, jolloin reijo ovelana ja epärehellisenä poisti minun karmaa saamat viestit jolloin tähdet poistui. Että tämmöset konstit....paskahousuilla. Epärehdeille ei kasva selkäranka milloinkaan.

Riva on se lorttoperse joka myi 25 egee pussi rytkyjä n. 5 vuotta sitten.
Sitten mnä ilmoitin antavani ne ilmaiseksi mutta otan pakkauksesta ja lähetyksestä 30 ekee. Se ei käynyt rivalle, siis kilpailu, joten riva alkoi syyttelemään minua JD:n riistämisestä ja kaikkea muuta naurettavaa paskaa.
Tyyppi unohti ihan vallan epähuomiossa vouhkatessaan että itsekin riisti Jointdoctoria...aaahhahahahah. :)

Hamppufoorumin spede on ehdottomasti riipperi mutta riva tulee hyvänä kakkosena kuuden multinikkinsä kanssa.

Tienasin ihan vitusti joku 300 egee. Olin just ollut 3 vuotta ilman mitään tuloja joten tuli kyllä tarpeeseen ne rahat, sairaana työkyvyttömänä elämä ei ole aina helppoa.

Hamppufoorumi = hampunrajoitusfoorumi. Tarkoitus on piilotella meitin suurta määrää. Ja siten antaa meille itsellemme kuva marginaalitouhuista njotta emme lähtisi liian hanakasti joukkovoimalla laillistamaan kannabista, se kun olisi joukkovoimalla kovin helppoa, helppoa kuin mikä.
 

Stombe

Active member
N
Tienasin ihan vitusti joku 300 egee. Olin just ollut 3 vuotta ilman mitään tuloja joten tuli kyllä tarpeeseen ne rahat, sairaana työkyvyttömänä elämä ei ole aina helppoa.

Ei todellakaan ole helppoa, nimim leikkausjonoissa kahlaan. Kyl terveys on aika A ja O ja se ku brakaa nii se sit brakaa kunnolla ja eikä välttämättä anna merkkiä. Sehän täs itteäki eniten vituttaa ja masentaa, sit viel ku noi H merkinnät edistää nopeuttaa ja parantaa kaikkea kohtelua ja siis ihan kaikkea terkkaris, sairaalois, kelassa, soskussa, tullissa ja poliisien kanssa. Jotenkin niin mukavan päivittyneitä nuo tietopaketit, vähintään 80 luvun "varo huumeita" flaijerin tasoa mitä poliisit kävivät yläastelaisille jakamassa. Inhimillisyyttä ja empatiaa tuntuu löytyvän ihan kilokaupalla näissä virastoissa yms.
Pitää vakavasti alkaa jo harkita muuttoa Portugaliin tai Hollantiin kunhan nyt ensin sais oman terveyden takas.
:fsu:
 
C

Cannabal

No edelleen mulla menee se 4 päivää viikosta sängyn vankina, kivut on sellaset että hamppu yksin ei auta. Työelämää on ihan turha ajatella. Tulot nytkin semmonen 600 miinus verot luokkaa joten ei paljoa, mutta kyllä sekin jo helpottaa paljon eka 3 vuotta oli tosiaan aivan järjettömän vittumaista kun lääkärit eivät muka löytäneet musta mitään vikaa niin penniäkään ei tullut korvausta. Sitten yhtäkkiä viidentoista vuoden ruinaamisen jälkeen pääsin röntgeniin ja kappas kappas vikaa alkoikin löytymään sen verta että ei ihan a4 riittänytkään enää.

Riva pullasorsa saa tulla kyllä vaihtamaan elämää samoin muut terveet nuorukaiset joista on vaan kivaa polttaa hamppua ja marssia samaan aikaan kun sairaat kärsivät ihan oikeista kivuista ja helvetistä.
 
C

Cannabal

Asiasta kolmanteen , täällä on ihan perkeleellisen paljon lunta, eihän tästä tule mitään kun kesä ei ikinä ala.
Minua ei haittaa, mutta viherhihhuleita l. ns. "lampunremputtajia" mahtaa vituttaa kun ilmastonmuutos olikin vain auringon tehon vaihtelua eikä yhtään mitään muuta. (nii joo mitä ny muutama miljuuna al goren taskuun.)
 
P

perakko

heh, kylläpä joku sohas ampiaispesää?

tosiaan olen lukenut kukka-ukin (pelkkää kunnioitusta) ja kaikkein muittenkin kaikki mahdolliset topicit ja vastaukset foorumin puolelta. ei minkäänlaista dissausta mihinkään suuntaan. ja niinku tuolla kirjotinkin, hyvällä asialla mutta huonosti hoidettu.

kieliposkella kirjotin ton internetkyrpäjutunkin, vaikeahan noita on tietty jakaa ja toi jakamisperiaate oli pelkkää spekulointia minun osalta, niinkun lukemalla voi ymmärtääkin.

itellä ainakaan mitään tarvetta katkeroitua tai olla kateellinen mistään.

rauhaa äijjät.
 
C

Cannabal

Sehän se perakko on se sohimisen suola, kun sohaisee ja koiralauma tulee haukkumaan, silloin voi päätellä olevansa oikeilla jäljillä, mutta jos sohaisee ja seuraa välinpitämättömyyttä niin sohaisu on selvästi mennyt ohi.
Sanallinen sohiminen on rauhanhipin ainoa oikea tie. (Tämä on varmaankin todistettu täällä aika selkeästi.)
Rauhaa !
 

Siberian

Member
Ahaa..mulla on sitten luetun ymmärtämisessäkin ongelmia:wave:..kaikkea sitä oppii kun tarpeeksi kauan elää.
 
Top