What's new

Op i Dansk Hjemmedyrket Røg & Hamp - Billedtråd

L

lalandia

Jeg skal nok lave din overlægger ven...mangler lige lidt i at være på toppen endnu

Skal vi snart prøve Ulduz på posen?

fræ' og plutte
 
N

NellaK

Lyder bare mega skønt m8 :) og tusind tak
Ja det synes jeg vi skal , jeg fandt også noget bbdog jeg skal have prøvet det kan man gøre ved samme lejlighed ..
Anyways glædeæig søndag
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
Lækker flødekande paddi :) Fyldt op med dejlig hjemmelavet fløde....mmmmmmmm

go lørdag

icetoker
 
L

Ludo

er du kommet tilbage fra orbit Paddi???????? Jeg troede det var for foto skyld den blev proppet i piben.......men nej nej....det skal jo ryges...!!!! N1 .........:blowbubbles:
 

Paddi

GanjaGrower
Veteran
He he Ludo...der var langt ned igen :blowbubbles:

Men heldigvis er jeg landet til en rigtig lækker nyhed :dance013:

Jeg er igen blevet bonus-bedstefar. Yesss...Glæder til at møde hende irl :artist:

Tillykke til hendes søde friske storebror....Stort tillykke til moderen........og ja da, Nellak skal da også ha et stort tillykke, for far er han blevet endnu engang :jump::jump::jump:


Fejres skal det. Teheran Devil-x serveret med fløde :rasta:
















P :wave:
 
N

NellaK

Tusind tusind Champ :D
Og stort tillykke back at ya ...Super fedt 18:04 idag kom min datter Gaia til verden ....:D
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Nåja

Men så vil jeg altså osse gerne benytte lejligheden til og lykønske med jeres ny tilkomne : )

Tillykke NellaK,håber i sammen mange mange rare timer vil få
 

Easygrowing

Active member
Veteran
picture.php


picture.php


Lidt fra EB røg på stegepanden igår,er det nu pga klokken.
Der osse lidt Lollandsk Hash på panden

ja for -anden
 

Easygrowing

Active member
Veteran
Jamen NellaK

Det var bare fordi,var på vej ud i bryggerset med noget til tørring og så kom jeg forbi stegepanden og lagde noget der og så kunne det lige så godt ligge og tørre lidt,uden varme altså,fordi jeg har for mange stegepander-altså : ) men bedre end for få-ah
Må hellere bare gå og det er røget haa og tager mig til panden-åh for fanden,jeg jo skæv-igen hm-Der kommer Diamanter holder ret lang tid fra 6,eren.

og så er der iøvrigt 4 stk Misty på vej,denne gang spirede alle og så flere EB,er og NR 2,men det ikke det det handler om her jo
os lige slagtet en DF-LS den sidste af den sort,nye må ind og så sscchhyyy
 

ICETOKER

Sharing Is Caring!
Veteran
:dance013::dance013::jump: Tilykke med datteren ven !!!:party:

Smukt navn btw:blowbubbles:

Jeg ryger lige en "baby" pind til jer familien!!!!

hygge

toker

p.s. tillykke paddi bonus-bestafar og kram Ms. Paddi!!!
 

Easygrowing

Active member
Veteran
:)
picture.php


picture.php


picture.php


Dejlig hjemmelavet Hash,dyrket ikke så langt fra Holland
det smager som sort hash og savner ved gud min gamle Gypsy

Den var altså bare dårlig NellaK og gad den ikke alligevel.Der var til gengæld en af de rigtige gode film fra Svensk tv om eftermiddagen med ham der Anthony Hopkins og den var god
Citrontræer og motorolie,aldrig set den før.Om en passioneret motorcylist,som havde drømt om i 25 år og køre henover saltsletterne i Bonneville,du ved nok,der de laver højhastighedsrekorder..Han ville over 320 Km/T var rejst tværs over kontinentet fra Australien bare for det,men cyklen levede slet ikke op til de sikkerhedskrav,der stilles idag-det var ægte Oldschool uden beskyttelse af nogen art og så havde han dårligt hjerte oveni-men han fik folkets opbakning og lov til og forsøge,han kom op på 325 Km/T kom igen året efter og satte efterfølgende flere rekorder på cykler under 1000 cc

Den var go til gengæld-av det smager godt Lala

Hygge NellaK med den lille ny-heldige asen
 
N

NellaK

worlds fastest indian ...ikke som i ug ug men som i wroom wroom mener den er bygget på autentiske begivenheder hehe han pisser på sit citron træ....Toker champ mange tak min ven , Til en lille tøs født på kvindernes kamp dag er Gaia et passende navn :)
 

Latest posts

Latest posts

Top