What's new

odlings hjälp

metamorf

Member
Aha, är det dags att döda bäbisarna med för mycket gödning? Lycka till med det. Been there, done that, ain't doin' it again.
 
dödar man dem ?
Men enligt atami närigschema ska man använda terra leavs första två veckorna..
eller menar dem första två blomveckorna ?

tack för hjälpen
 

metamorf

Member
Du, din jord innehåller nog näring så det räcker ett tag. Vänta tills dina bäbisar börjar bli bleka eller gulna lite innan du har i nån näring - de säger till när de vill ha det.
 
En fråga killar, Bladen ser lite vikta ut på kanterna av bladet, finns det något jag kan göra ??? de 26.3C jag använder två bordsfläktar, en blåser på blommorna, och den andra på lampan.

:rasta:
 
B

bonecarver_OG

kan vara att det är lite för starkt ljus - eller att de är för nära? avlägsna lampan en bit och kolla om löven börjar sträka sig uppat - ?

men i alla fall - det verkar inte vara ngt större problem än.
 

brainlab

Active member
The Marijuana Grower's Handbook : Rosenthal, Ed
Marijuana Horticulture : Cervantes, Jorge

sök på marijuana på bokus så dyker det upp en jävla massa böcker. båda ovanstående finns inne , jag rekommenderar dig starkt att köpa upp dig. om du nu gör det här för att du tycker det är kul och vill lära dig nått, jag menar att det blir ju lättare för dig också.

ta det lugnt och kör på , misstag och skitgrows har vi alla gjort ... det är väll så man lär sig =)
 
haha, de stämmer brainlab, ska ta köpa hem några böcker den 25. Har lite ont om pengar beställde hem 13l krukor igår, de dumt köpa en sak i taget frakten bli så dyr då. tack iallfall peace.....

En fråga bara jag kör med en Philips SON-T Pia, hur långt måste jag ha ljuset från plantorna jag har hållt på ett bra tag med att höja de å sänka det, haha
 
Last edited:
har inte så bra kamera har nokia n95 har fuckat den, men jag ska ta en nu de blir bra:D camran är konstig nu, men de ser som om solt torkat ut. du kan kanske se lite fläckar kanske på den sista bilden.





 
Last edited:
B

bonecarver_OG

¨hm - den där terra leaf eller vad det nu var - har den blivit sprayad pa?

ser ut som vatten som torkat ut.
 
ja, jag sprayade lite bara 1 gång, jag har sprayat vanligt vatten p. kanske för mycket klor i vattnet de stått under en hel natt öppet innan jag börjat använda de
 
B

bonecarver_OG

spraya inte mer.

du behöver inte görs det nagonsin egentligen. det är inte bra för löven. täpper porerna.

ditt kran vatten har för mycket kalk kanske - använd inte det. köp destilerat vatten om du kan eller ngt lag mineral vatten - utan bubblor förstass.

men där har du svaret pa din fraga. det är fran när du sprayade.

ha de bra
 
tack tack, men är de från terra leavs eller vanligt vatten ? Får man spruta vanligt vatten på blommorna.. tack för du ställer upp :)
 
B

bonecarver_OG

det kan vara fran bade och.

det inte en bra ide att spruta vatten pa löven

det gör att rötterna tar längre tid pa att utveckla sig.

vattna i jorden ;)
 

Latest posts

Latest posts

Top